ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 2025
«Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26»
«Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26»
Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-2026 στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθούν από σήμερα, 5 Μαρτίου έως τις 24 Μαρτίου 2025. Η διαδικασία θα γίνει ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας «Πρώτη Εγγραφή» στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://proti-eggrafi.services.gov.gr/,
Οι γονείς πρέπει να επιλέξουν το Νηπιαγωγείο που ανήκει στη σχολική περιφέρεια της μόνιμης κατοικίας τους.
ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου- προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
- Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
- Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Δικαιολογητικά εγγραφής:
- Πιστοποιητικό γέννησης του παιδιού (ανακτάται αυτόματα από το σύστημα).
- Αποδεικτικό μόνιμης κατοικίας (λογαριασμός ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο κ.λπ.).
- Βιβλιάριο Υγείας του παιδιού με τα υποχρεωτικά εμβόλια.
- Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.).
- Βεβαίωση φοίτησης άλλων αδερφών στο ίδιο σχολείο (εφόσον υπάρχουν).
- Γνωμάτευση ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. για ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (εάν υπάρχει).
- Δήλωση συνοδού για την προσέλευση και αποχώρηση του παιδιού.
Οι γονείς θα ενημερώνονται μέσω SMS ή email για την εξέλιξη της αίτησης και πιθανές διορθώσεις.
Για περισσότερες πληροφορίες στη Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου
ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2025
Την Τσικνοπέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2025 πραγματοποιήθηκαν και ολοκληρώθηκαν οι καρναβαλικές εκδηλώσεις στην τάξη του Νηπιαγωγείου μας. Οι μικροί μαθητές ντύθηκαν στο χώρο του νηπιαγωγείου με τις αποκριάτικες στολές τους. Χόρεψαν καρναβαλικά τραγούδια και έκαναν το έθιμο «γαϊτανάκι». Εκθέσαμε τις κατασκευές μας , φόρεσαν τις αποκριάτικες μάσκες που κατασκευάσαμε και έπαιξαν με το « φουρφούρι». Παράλληλα ο σύλλογος γονέων πρόσφερε σάντουιτς και χυμό σε όλους.
Καλές Απόκριες και του χρόνου!
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΛΟΟΥΝ ΦΟΥΡΦΟΥΡΙ
ΥΛΙΚΑ
Εικόνα για εκτύπωση, ψαλίδι , κόλλα, σπαστό καλαμάκι, πλαστελίνη, καρφί
Βήμα 1ο Εκτυπώνουμε σε Α4 την παρακάτω εικόνα
Βήμα 2ο Κόβουμε την εικόνα στα κομμάτια που βλέπουμε. Κόβουμε το τετράγωνο στα σημεία που βλέπουμε ώστε να σχηματιστεί ο ανεμόμυλός μας.
Βήμα 3ο Κολλάμε τα υπόλοιπα κομμάτια (πόδια ,χέρια) και τρυπάμε στο κέντρο το φουρφούρι μας.
Βήμα 4ο Γεμίζουμε το καλαμάκι στο μικρό σπαστό του μέρος με πλαστελίνη( αρκετά μέσα) και περνάμε το καρφί έτσι ώστε να εισέλθει στο καλαμάκι με την πλαστελίνη χαλαρά και γυρνάμε το φουρφούρι μας.
Καλή επιτυχία!
ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ (2η) ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2025
Πραγματοποιήσαμε σήμερα 6 Φεβρουαρίου 2025 την δεύτερη προγραμματισμένη άσκηση σεισμού για την σχολική χρονιά 2024-25 στο νηπιαγωγείο μας.
9ο εργαστήρι: Το αόρατο αγόρι 2024-25
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Στην 2η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ (Δεκέμβριος – Ιανουάριος)
ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: Ανθρώπινα δικαιώματα
Υλοποιήσαμε το πρόγραμμα: Τα δικαιώματα μέσα από τα παραμύθια
9ο εργαστήρι: Το αόρατο αγόρι
του Ludwig Trudy είναι ένα εξαιρετικό παιδικό βιβλίο με θέμα τη φιλία.
Περιγραφή
Γνωρίστε τον Τομ, το αόρατο αγόρι.
Κανείς ποτέ δεν τον προσέχει, ούτε σκέφτεται να τον συμπεριλάβει στην ομάδα του, σε παιχνίδι ή σε πάρτι γενεθλίων… μέχρι που ένα νέο παιδί έρχεται στο σχολείο.
Μόλις ο Λι, ο καινούριος μαθητής, φτάνει, ο Τομ είναι ο πρώτος που θα τον κάνει να αισθανθεί καλοδεχούμενος. Όταν ο Τομ και ο Λι συνεργάζονται σε μια δραστηριότητα, ο Τομ βρίσκει τρόπο να ξεχωρίσει.
Μια ευαίσθητη ιστορία που μας δείχνει πώς μικρές πράξεις καλοσύνης μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά να ενταχθούν και να διακριθούν σε μια ομάδα. Κάθε γονιός, δάσκαλος ή σύμβουλος που αναζητά εργαλεία που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των «αθόρυβων» παιδιών θα βρει εδώ έναν πολύτιμο οδηγό. Ένα βιβλίο για την καλλιέργεια της φιλίας.
8ο εργαστήρι δεξιοτήτων-Το μαγικό κουτί της Αριάδνης 2024-25
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Στην 2η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ (Δεκέμβριος – Ιανουάριος)
ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: Ανθρώπινα δικαιώματα
Υλοποιήσαμε το πρόγραμμα: Τα δικαιώματα μέσα από τα παραμύθια
8ο εργαστήρι: Το μαγικό κουτί της Αριάδνης
Περιγραφή
Σε κάθε βιβλίο της σειράς παρουσιάζεται μία από τις αρχές της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Παιδιού. Μέσα από μία απλή και ενδιαφέρουσα ιστορία, ο αναγνώστης μπορεί να κατανοήσει το βαθύτερο νόημα της κάθε αρχής. Στο τέλος κάθε βιβλίου παρατίθεται το πλήρες κείμενο της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Παιδιού.
Η Αριάδνη έχει ένα μαγικό κουτί, μέσα στο οποίο ζουν πέντε ζωηρόχρωμα λαγουδάκια. Τα λαγουδάκια αυτά είναι μικρά και χρειάζονται βοήθεια για να βρίσκουν τροφή, να μην αρρωσταίνουν και να είναι χαρούμενα. Έτσι, η Αριάδνη σύντομα αντιλαμβάνεται πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος των μεγάλων –γονιών, γιατρών και δασκάλων– ώστε να μεγαλώνουν σωστά τα παιδιά, και πόσο μεγάλη ευθύνη είναι η φροντίδα των παιδιών.
Η ιστορία αυτή βασίζεται στην Τέταρτη Αρχή της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Παιδιού, σύμφωνα με την οποία κάθε παιδί πρέπει να έχει τροφή, στέγη, ψυχαγωγία και ιατρική περίθαλψη.
7ο εργαστήρι δεξιοτήτων: Το παιδί που δεν είχε δει τον ήλιο 2024-25
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Στην 2η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ (Δεκέμβριος – Ιανουάριος)
ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: Ανθρώπινα δικαιώματα
Υλοποιήσαμε το πρόγραμμα: Τα δικαιώματα μέσα από τα παραμύθια
7ο εργαστήρι: Το παιδί που δεν είχε δει τον ήλιο
Σε κάθε βιβλίο της σειράς παρουσιάζεται μία από τις αρχές της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Παιδιού. Μέσα από μία απλή και ενδιαφέρουσα ιστορία, ο αναγνώστης μπορεί να κατανοήσει το βαθύτερο νόημα της κάθε αρχής. Στο τέλος κάθε βιβλίου παρατίθεται το πλήρες κείμενο της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Παιδιού.
Ο βασιλιάς και η βασίλισσα της Βαμβακοχώρας έχουν έναν μονάκριβο γιο. Οι σοφοί του βασιλείου ανακοινώνουν πως η υγεία του είναι πολύ επισφαλής και προτείνουν στους βασιλείς να προστατεύουν το παιδί τους από το καθετί. Ο βασιλιάς και η βασίλισσα ακολουθούν τη συμβουλή τους: κλείνουν της πόρτες του παλατιού και καλύπτουν τα πάντα με πολλές στρώσεις από μάλλινα και βαμβακερά υφάσματα. Όμως ο νεαρός πρίγκιπας είναι γεμάτος περιέργεια, όπως όλα τα παιδιά, και αποφασισμένος να ανακαλύψει τον κόσμο…
Η ιστορία αυτή βασίζεται στη Δεύτερη Αρχή της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Παιδιού, σύμφωνα με την οποία κάθε παιδί πρέπει να απολαμβάνει ιδιαίτερη προστασία, όμως πάντα σε συνθήκες ελευθερίας και αξιοπρέπειας.
6ο εργαστήρι δραστηριοτήτων: Πού πήγαν όλοι οι γονείς 2024-25
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Στην 2η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ (Δεκέμβριος – Ιανουάριος)
ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: Ανθρώπινα δικαιώματα
Υλοποιήσαμε το πρόγραμμα: Τα δικαιώματα μέσα από τα παραμύθια
6ο εργαστήρι: Πού πήγαν όλοι οι γονείς
Περιγραφή
Η Λιλή απεχθάνεται να τρώει φρούτα, ο Λουκάς να πέφτει νωρίς για ύπνο και η Λουκία να κάνει μπάνιο. Τα τρία παιδιά αποφασίζουν να απαλλαγούν από τα προβλήματά τους, ζητώντας τη βοήθεια μιας μάγισσας για να εξαφανίσουν τους γονείς τους. Τι γίνεται όμως όταν τα καταφέρνουν;
Η ιστορία αυτή βασίζεται στην Έκτη Αρχή της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Παιδιού, σύμφωνα με την οποία κάθε παιδί έχει ανάγκη από αγάπη και γονική φροντίδα για την πλήρη και αρμονική ανάπτυξη της προσωπικότητάς του.
Σε κάθε βιβλίο της σειράς παρουσιάζεται μία από τις αρχές της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Παιδιού. Μέσα από μια απλή και ενδιαφέρουσα ιστορία, ο αναγνώστης μπορεί να κατανοήσει το βαθύτερο νόημα της κάθε αρχής.
5ο εργαστήρι δεξιοτήτων: Ο Αμίν έχασε το δρόμο του 2024-25
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Στην 2η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ (Δεκέμβριος – Ιανουάριος)
ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: Ανθρώπινα δικαιώματα
Υλοποιήσαμε το πρόγραμμα: Τα δικαιώματα μέσα από τα παραμύθια
5ο εργαστήρι: Ο Αμίν έχασε το δρόμο του
Η ιστορία αυτή βασίζεται στην Τρίτη Αρχή της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Παιδιού, σύμφωνα με την οποία κάθε παιδί πρέπει από τη γέννησή του να έχει όνομα και εθνικότητα.
Περιγραφή
Σε κάθε βιβλίο της σειράς παρουσιάζεται μία από τις αρχές της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Παιδιού. Μέσα από μία απλή και ενδιαφέρουσα ιστορία, ο αναγνώστης μπορεί να κατανοήσει το βαθύτερο νόημα της κάθε αρχής. Στο τέλος κάθε βιβλίου παρατίθεται το πλήρες κείμενο της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Παιδιού.
Ο Αμίν ανήκει στη νομαδική φυλή των Τάκα-Τάκα, που μετακινείται συνέχεια μέσα σε μια χώρα που λέγεται Ακίντα. Μια μέρα ξεσπάει μια ξαφνική και τρομερή καταιγίδα, και ο Αμίν χάνει τους ανθρώπους της φυλής του. Προσπαθεί λοιπόν να ζήσει με τα πλάσματα της ζούγκλας. Πώς όμως μπορεί να νιώσει άνετα κοντά τους αν δεν τον βοηθήσουν και αυτά; Η ιστορία αυτή βασίζεται στην Τρίτη Αρχή της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Παιδιού, σύμφωνα με την οποία κάθε παιδί πρέπει από τη γέννησή του να έχει όνομα και εθνικότητα.