Δημιούργησαν τον Αρλεκίνο της τάξης με αφορμή την ομώνυμη ιστορία που εδώ παρατίθεται σε βίντεο. Οι μάσκες και τα καπέλα για την Τσικνοπέμπτη βασίστηκαν στο ίδιο μοτίβο του Αρλεκίνου. Έπαιξαν το παιχνίδι “Ένας έξυπνος γάιδαρος”, όπου κλήθηκαν να βάλουν την ουρά με κλειστά μάτια σε έναν γάιδαρο, που είχε σχεδιάσει η νηπιαγωγός. Φυσικά, είδαν πλούσιο εποπτικό υλικό για την Αποκριά, (τί σημαίνει, κάποια βασικά αποκριάτικα έθιμα κα) και χόρεψαν αποκριάτικα τραγούδια. Χόρεψαν το γαϊτανάκι, έπαιξαν παιχνίδια με κλόουν που προσκλήθηκε με πρωτοβουλία των γονιών τους και απόλαυσαν εδέσματα, που προσφέρθηκαν από τους γονείς τους.
Πρώτα, τα παιδιά σχεδίασαν το σώμα του Αρλεκίνου…

Μετά, η κυρία έβαλε χαρτοταινία για να σχηματίσει τους ρόμβους στη στολή του και τα παιδιά τους χρωμάτισαν

Στη συνέχεια, η κυρία αφαίρεσε τις χαρτοταινίες και τα παιδιά ζωγράφισαν με τέμπερα κομφετί και σερμπατίνες
Παρατίθεται εδώ και μια ομαδοσυνεργατική δραστηριότητα, που πραγματοποιήθηκε με αφορμή τις Απόκριες: η κυρία ζήτησε από τα παιδιά να κλείσουν τα μάτια και τους μοίρασε από μια καρτέλα. Στη συνέχεια, έβαλε μουσική και τα παιδιά χόρευαν κρατώντας την καρτέλα στο χέρι. Στο STOP της μουσικής έπρεπε να βρούν ένα παιδάκι, που κρατά την ίδια καρτέλα και να ακολουθήσουν τις οδηγίες της κυρίας (“ενώστε τις πλάτες σας”, “ενώστε τους αγκώνες σας”, “ενώστε το γόνατό σας” κλπ). Η μουσική έπαιξε ξανά και τα παιδιά χόρευαν σε ζευγάρια. Στο STOP της μουσικής κάθε ζευγάρι έπρεπε να βρει το άλλο ζευγάρι, που κρατούσε τις ίδιες καρτέλες στο χέρι και να χορέψουν όλα μαζί. Έτσι, μοιράστηκαν σε 4 ομάδες (οι κλόουν, τα καπέλα, οι μάσκες, οι χαρταετοί). Έπειτα, η δασκάλα πρότεινε στις ομάδες να συζητήσουν για να διαλέξουν ποιόν πίνακα ζωγραφικής θα ήθελαν να ζωγραφίσουν όλα μαζί. Έπρεπε να συνεργαστούν τηρώντας κάποιους βασικούς κανόνες και για να διασφαλιστεί αυτό, κάθε ομάδα ψήφισε έναν συντονιστή. Αφού ολοκλήρωσαν τα ομαδικά ιχνογραφήματα, κάθε ομάδα παρουσίασε στην ολομέλεια της τάξης το έργο της. Στη συνέχεια, κάθε ομάδα κλήθηκε να συνεργαστεί για να διαλέξει τα κατάλληλα υλικά (καπέλα, μάσκες κ.α.), ώστε να μιμηθούν τη σκηνή, που απεικόνιζε ο κάθε πίνακας για να φωτογραφηθούν.

Κάθε ζευγάρι πρέπει να εντοπίσει ποιό άλλο ζευγάρι κρατά τις ίδιες ακριβώς καρτέλες. Έτσι, μοιράζονται σε ομάδες

Δουλεύοντας σε ομάδες: ο συντονιστής φορά ένα πορτοκαλί στεφάνι και φροντίζει να τηρούνται οι κανόνες της ομαλής συνεργασίας…
Τα αποτελέσματα των έργων τους…

Μιμούνται τις μορφές του πίνακα χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά που υπήρχαν στις γωνιές τις τάξης για να φωτογραφηθούν…




























































