
Διαβάσαμε την ιστορία από το ανθολόγιο της γ’ Δημοτικού στο προαύλιο του νηπιαγωγείου κάτω από το δέντρο και τα παιδιά έκαναν τη σχετική παντομίμα: τον άνεμο που φυσάει τα φύλλα. Η κυρία φωτογράφισε το κάθε παιδί ξεχωριστά και η φωτογραφία αυτή έδωσε το έναυσμα για την ελκυστική εργασία που ακολούθησε.
Τα νήπια ενεπλάκησαν σε συζήτηση για την αρχική φωνούλα του Φθινοπώρου και έγραψαν το γράμμα-όπως μπορούσε το καθένα – σε εργασία με πρωταγωνιστή τον εαυτό τους. Προηγουμένως, η κυρία σχημάτισε στο πάτωμα με χαρτοταινία το γράμμα “Φ” και τα νήπια το “περπάτησαν” ώστε να εξοικειωθούν με το σχήμα του.
Έδωσαν μορφή φιδιού στο γράμμα “Φ, φ”. Ίσως αυτό να βοηθήσει να αποτυπωθεί στη μνήμη τους το σύμβολο.





