Θεματική ενότητα “Ο εαυτός μου. Ένας και μοναδικός! “

20251020 175615 2    20251020 175501 2

Τα παιδιά το προηγούμενο διάστημα μίλησαν για τον εαυτό τους, τη μοναδικότητα τους, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του καθενός, βρήκαν κοινά και διάφορες μεταξύ τους …

Όλοι ίσοι κι όλοι διαφορετικοί !

Η τελεία

20251009 091715

Φτιάξε κάτι… Έστω μια τελεία… κι ό,τι βγει…»

Η Λία λέει πως δεν μπορεί να ζωγραφίσει. Η δασκάλα της όμως έχει άλλη γνώμη. Ξέρει πως όλοι κρύβουμε μέσα μας μια σπίθα δημιουργίας και πως μια τελεία δεν σημαίνει πάντα ένα τέλος. Μπορεί να σημαίνει και μια αρχή…

Ένα υπέροχο βιβλίο που ενθαρρύνει τα παιδιά να δοκιμάσουν νέα πράγματα και να έχουν εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους.

Μια κλασική ιστορία για το αδύνατο που μπορεί να γίνει δυνατό!

Τα παιδιά έφτιαξαν τις δικές τους τελείες κι έκαναν έκθεση ζωγραφικής. Επίσης, συνεργάστηκαν κι έφτιαξαν μια ομαδική κατασκευή!

Τμήμα 2

Η τελεία

Μέσω της τρυφερής αυτής ιστορίας αναδεικνύεται η αξία της προσπάθειας, αλλά και η σημασία της υποστήριξης που λαμβάνουμε από τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Η αγάπη και η αποδοχή είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τα μικρά παιδιά, καθώς ενδυναμώνεται η αυτοπεποίθησή τους και νιώθουν την απαραίτητη ασφάλεια για να ανακαλύψουν τα ταλέντα και να ξεδιπλώσουν τις δυνατότητές τους.   

Μέσω της τρυφερής αυτής ιστορίας αναδεικνύεται η αξία της προσπάθειας, αλλά και η σημασία της υποστήριξης που λαμβάνουμε από τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Η αγάπη και η αποδοχή είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τα μικρά παιδιά, καθώς ενδυναμώνεται η αυτοπεποίθησή τους και νιώθουν την απαραίτητη ασφάλεια για να ανακαλύψουν τα ταλέντα και να ξεδιπλώσουν τις δυνατότητές τους.

Τα παιδιά έδωσαν μοναδικές  μορφές  στη δική τους τέλεια !!!

Τμήμα 1

Ο Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας

20251009 092034

Η μοναδικότητα και η διαφορετικότητα του Έλμερ μας δίδαξε ότι ο καθένας μας είναι μια μοναδική και ξεχωριστή οντότητα, με ιδιαίτερα γνωρίσματα, κλίσεις, ενδιαφέροντα! Όλοι ίσοι κι όλοι διαφορετικοί!

Τμήμα 2

Το όνομά μου

20251009 091818 

Ανακαλύπτοντας, παίζοντας και μαθαίνοντας την αρχική μας φωνούλα!

Τα παιδιά σιγά σιγά αναγνωρίζουν το όνομά τους στα προσωπικά τους αντικείμενα στο χώρο του σχολείου ( συρτάρια, μολυβοθήκες, παρουσιολόγιο, μανταλάκια κλπ)

Τμήμα 2