Κάθε χρόνο η περίοδος των Χριστουγέννων γεμίζει το σχολείο με χαμόγελα, δημιουργικότητα και ζεστές στιγμές! Τη φετινή χρονιά, το «Δέντρο των Εκπλήξεων» στόλισε το κόκκινο δωμάτιο, κρύβοντας κάθε μέρα μια μικρή, ξεχωριστή έκπληξη για τα παιδιά. Το «Δέντρο των Εκπλήξεων» κατασκευάστηκε από τα ίδια τα παιδιά. Οι εκπλήξεις όμως κρύφτηκαν από τις εκπαιδευτικούς μυστικά μέσα στο δέντρο, χωρίς τα παιδιά να το αντιληφθούν. Κάθε πρωί, όλη η ομάδα μαζί, ανοίγαμε με ανυπομονησία το κάθε στολίδι και ανακαλύπταμε την έκπληξη που μας περίμενε…
Μία από τις πιο ιδιαίτερες και αγαπημένες εκπλήξεις ήταν η ιδέα να απολαύσουμε όλοι μαζί ζεστή σοκολάτα στο σχολείο! Τα παιδιά αποφάσισαν να γράψουν μόνα τους γράμμα προς τους γονείς τους, ζητώντας τους να φέρουν από το σπίτι μια χριστουγεννιάτικη κούπα. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά εξάσκησαν τον γραπτό λόγο κατανοώντας τον επικοινωνιακό σκοπό της γραφής, συνεργάστηκαν για την επίτευξη ενός κοινού στόχου συμμετέχοντας ενεργά στη χριστουγεννιάτικη προετοιμασία, τόνωσαν την αυτοπεποίθησή τους καθώς ένιωσαν περήφανα για τη δημιουργία τους.
Την ημέρα της ζεστής σοκολάτας, η τάξη μας μετατράπηκε σε ένα μικρό εργαστήρι. Όλοι μαζί φτιάξαμε τη ζεστή σοκολάτα, με τα παιδιά να συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία. Μέτρησαν και πρόσθεσαν τα υλικά, παρατήρησαν τις αλλαγές στη σύσταση του μείγματος, μύρισαν τα αρώματα της σοκολάτας και εξέφρασαν τις σκέψεις και τις εντυπώσεις τους. Μέσα από αυτή τη βιωματική δράση ενεργοποιήθηκαν όλες οι αισθήσεις τους και η μάθηση έγινε παιχνίδι.
Η ημέρα της ζεστής σοκολάτας ήταν γεμάτη χαρά, θαλπωρή και χριστουγεννιάτικη διάθεση. Κάθε παιδί έφερε τη δική του ξεχωριστή κούπα, γεμάτη αναμνήσεις από το σπίτι. Στη συνέχεια, βγήκαμε στην αυλή του σχολείου και απολαύσαμε τη σοκολάτα μας κάνοντας ένα μικρό χριστουγεννιάτικο πικ νικ. Καθισμένοι όλοι μαζί σε κύκλο, με τις χριστουγεννιάτικες κούπες τους, τα παιδιά μοιράστηκαν στιγμές χαράς, συζήτησης και συντροφικότητας, μέσα σε ένα ζεστό και γιορτινό κλίμα. Η δράση αυτή ενίσχυσε τη συνεργασία σχολείου και οικογένειας και δημιούργησε όμορφες στιγμές που θα μείνουν αξέχαστες στα παιδιά, καλλιεργώντας τη χαρά της μάθησης, τη δημιουργικότητα και το πνεύμα των Χριστουγέννων!
Οι εκπαιδευτικοί του 1ου και 2ου Νηπιαγωγείου Α.Τ.Π.Σ.Υ.Τ.Ε







































