Όλα ξεκίνησαν μια μέρα που τα παιδιά μας μετά το διάλειμμα στην αυλή, έχοντας ζεσταθεί πολύ, ήθελαν κάτι παγωμένο για να δροσιστούν. Βάζοντας τους λοιπόν νερό στα ποτηράκια τους, τους προτείναμε να το ονομάζουμε δροσερή λεμονάδα και να κάνουμε ότι είμαστε έξω για πικ-νικ.
Ολοκληρώνοντας την ημέρα μας και ύστερα από τις προτάσεις των παιδιών που ήθελαν να ασχοληθούν και περαιτέρω με το θέμα αυτό, φτιάξαμε τη δική μας χάρτινη λεμονάδα σε ποτηράκια που έφτιαξαν μόνα τους τα παιδιά και με παγάκια από τα αποτυπώματα ενός σφουγγαριού…….
………και αφού γράψαμε τη λέξη στο πάνω μέρος του χαρτιού μιλήσαμε για το γράμμα Λ λ και για το πόσο συχνά το συναντάμε σε λέξεις που χρησιμοποιούμε στη καθημερινότητα μας. Ύστερα, για να το κατανοήσουμε ακόμα καλύτερα, το φτιάξαμε στο πάτωμα με χαρτοταινία και πατήσαμε πάνω του, κάνοντας ισορροπία.
Η ιδέα τους άρεσε τόσο πολύ που σκεφτήκαμε να φτιάξουμε τη δική μας λεμονάδα και να πάμε έξω στην αυλή να την απολαύσουμε .
1ο Βήμα : Συγκεντρώσαμε όλα τα υλικά και τα σκεύη που χρειαζόμασταν.
2ο Βήμα : Καταγράψαμε όλα τα υλικά της συνταγής μας αναλυτικά.
3ο Βήμα : Φτιάξαμε το χυμό που χρειαζόμασταν για τη συνταγή και τον σουρώσαμε προσεκτικά.
4ο Βήμα : Προσθέσαμε όλα τα υλικά για το σιρόπι στη κατσαρόλα μας και το πήγαμε στη κουζίνα.
5ο Βήμα : Μιλήσαμε για τις ποσότητες και τα μεγέθη.
6ο Βήμα : Ανακατέψαμε όλα τα υλικά μας και στο τέλος προσθέσαμε τον δυόσμο, αφού πρώτα κόψαμε πολλά φύλλα του, τα μυρίσαμε και συζητήσαμε για αυτά τα φυτά.
Παγώσαμε τη λεμονάδα μας και πήγαμε βόλτα στο σχολείο για να δροσίσουμε και τους υπόλοιπους .
Τέλος πήγαμε στην αυλή της μονάδας μας για να κεράσουμε και τους φίλους μας καθότι όλοι μαζί φτιάξαμε το δροσιστικό αυτό αναψυκτικό μας …όπως συνήθιζαν να λένε τα παιδάκια μας.
Κατερίνα Παπακωνσταντίνου
Νάσια Ρωπαίτη
Μπλε Δωμάτιο – Μονάδα 4




















