Συμμετέχουμε στο Διήμερο Μαθητικό Συμπόσιο για το Περιβάλλον

Afisa Symposio 4 5 Ioynioy 2026

“Φαντάζομαι – Δημιουργώ – Αλλάζω”

 Η εκπαιδευτική δράση πραγματοποιείται με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, όπου ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) θεσμοθέτησε το 1972 την 5η Ιουνίου, η οποία και αποτελεί την κορυφαία αφορμή για την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών και ευρύτερα της εκπαιδευτικής κοινότητας γύρω από την προστασία του φυσικού μας πλούτου.

Το μαθητικό συμπόσιο στοχεύει στην ανάδειξη της περιβαλλοντικής συνείδησης ως μια οικουμενική αξία που καταρρίπτει τα εμπόδια και ενώνει τους ανθρώπους στην κοινή προσπάθεια για έναν βιώσιμο πλανήτη.

 

Ανταποκριθήκαμε με χαρά και συμμετείχαμε κι εμείς με τη δημιουργία αφίσας από τα παιδιά στη δράση που συνδιοργανώθηκε από την Επόπτρια Ποιότητας Εκπαίδευσης της ΔΠΕ Κορινθίας, κ. Ζαχαρούλα Καραβά σε συνεργασία με την Υπεύθυνη του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας, κ. Αναστασία Θεοδώρα Σαμαρά, το Ε.Κ.Φ.Ε. Κορινθίας και το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Σικυωνίων (ΚΕ.ΠΕ.Α), με την υποστήριξη των Συμβούλων Εκπαίδευσης ΠΕ60 και ΠΕ70 της οικείας Δ/νσης Εκπ/σης και των Δήμων Κορινθίων και Σικυωνίων. IMG 20260525 173015Μέσα από την κοινή καλλιτεχνική έκφραση, οι μαθητές μεταφέρoυν ένα μήνυμα ευθύνης και σεβασμού προς τη φύση, αναδεικνύοντας την ανάγκη για προστασία του πλανήτη μας. IMG 20260526 124434

  “Η ΓΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ”

Η δράση έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της ΔΠΕ Κορινθίας. Το link για το padlet των  δημιουργιών των σχολικών μονάδων  εδώ