Ημέρα: 23 Νοεμβρίου 2025
Στο σχολείο μας στα μέσα Οκτωβρίου, σε συνεργασία με το κέντρο Δίαυλος, της Σπάρτης με την κοινωνική λειτουργό κα Ααπασία Κουντούνα και τους γονείς του σχολείου μας ξεκίνησε, για μια ακόμα χρονιά, η Ομάδα γονέων. Οι συναντήσεις αυτές θα ολοκληρωθούν σε οκτώ συνεδρίες.
