Στο πλαίσιο των ελεύθερων δραστηριοτήτων τα παιδιά επιλέγουν την «γωνιά της γραφής» για να αντιγράψουν αυθόρμητα λεξούλες, αναγνωρίζοντας την εικονική απόδοση μίας λέξης και το αρχικό της γράμμα/φώνημα. Συνεργάζονται μεταξύ τους όταν αντιμετωπίζουν κάποια δυσκολία ή έχουν απορία και σε δεύτερη φάση, εάν αυτό δεν επιλυθεί, ρωτούν τις νηπιαγωγούς. Εμπλουτίζουν το λεξιλόγιο τους και σταδιακά ανταποκρίνονται πιο αποτελεσματικά σε δραστηριότητες που έχουν παρόμοια στοχοθεσία («Από ποια φωνούλα ξεκινά η λέξη;», «Ποιες άλλες λεξούλες ξεκινάνε με την φωνούλα /χ/; κ.α.»
«Ποια είναι η φωνούλα;»
12 Φεβρουαρίου 2024



