Στη γωνία της γραφής, στο πλαίσιο του ελεύθερου παιχνιδιού, αναδύθηκε η δραστηριότητα της τρίλιζας με την παρότρυνση και καθοδήγηση της εκπαιδευτικού να παρουσιάσει ο μαθητής στους συμμαθητές-τριες του τον συλλογισμό του. Η εξέλιξη της σκέψης του μαθητή έγινε σε στάδια όπως αποτυπώνεται στη φωτογραφία, με αποτέλεσμα να ορίζονται σταδιακά και οι κανόνες του παιχνιδιού (πόσοι είναι οι παίκτες, ποιος ο σκοπός του παιχνιδιού). Στη συνέχεια, εξέφρασαν την επιθυμία και άλλα παιδιά που παρατηρούσαν τον σχεδιασμό του παιχνιδιού στον πίνακα για να παίξουν και εκείνα! Οι προηγούμενες εμπειρίες και γνώσεις των παιδιών λειτουργούν ως βάση για το ‘χτίσιμο’ της νέας επιστημονικής γνώσης στο πλαίσιο της αυτενέργειας και του σεβασμού της αφετηρίας του κάθε παιδιού.
Παίζοντας Τρίλιζα
2 Δεκεμβρίου 2023
