ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΣΚΥΦΟΥ

Αναδυόμενος Γραμματισμός

Στο πλαίσιο του αναδυόμενου γραμματισμού και της φιλαναγνωσίας αναδύθηκε η ανάγκη πολλών μαθητών-τριών της τάξης να δημιουργήσουν το δικό τους βιβλίο. Αφορμή στάθηκε η δημιουργία ενός αυτοσχέδιου παραμυθιού ενός μαθητή το οποίο παρουσιάστηκε στην ‘γωνία της παρεούλας’. Αφού , λοιπόν, παρουσιάστηκαν τα βασικά μέρη ενός παραμυθιού (εξώφυλλο, τίτλος, οπισθόφυλλο, συγγραφέας) και οι διαφορετικοί τρόποι για να ενωθούν οι σελίδες ώστε να δημιουργηθεί ένα ενιαίο βιβλίο, τις επόμενες ημέρες δημιούργησαν και άλλα παραμύθια τα οποία πήραν μαζί τους στο σπίτι. Οι εικονογραφήσεις των παιδιών ήταν πολύ όμορφες και η ανάγκη που προέκυψε για γραφή και αντιγραφή λέξεων και προτάσεων ανέδειξε την λειτουργική αξιοποίηση της δημιουργικής γραφής (γράφω για έναν συγκεκριμένο σκοπό, μαθαίνω μέσα από αυτό αναλαμβάνοντας πρωτοβουλία). Οι παραπάνω δραστηριότητες φιλαναγνωσίας συνιστούν τον προπομπό για την Δανειστική βιβλιοθήκη που επρόκειτο να ξεκινήσει από την ερχόμενη εβδομάδα.

5α 5β 5γ 5δ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων