Στο πλαίσιο των ελεύθερων δραστηριοτήτων ακολουθήθηκε η διαδικασία δημιουργίας περιγράμματος σχημάτων απο κομμάτια χαρτιού με την αξιοποίηση εκπαιδευτικού υλικού, τα ξύλινα σχήματα διαφόρων χρωμάτων.Τα παιδιά, αφού πρώτα κατονόμασαν τα σχήματα και αναγνώρισαν τα χρώματα των σχημάτων αυτών, στη συνέχεια τοποθέτησαν, γύρω από το περίγραμμα τους, κομμάτια χαρτιού τα οποια έκοψαν μόνα τους.
Αποτέλεσμα: Η δημιουργία μιας πολυκατοικίας η οποία ‘οικοδομήθηκε’ από τα προηγούμενα σχήματα, και ενός ήλιου με ‘ακτίνες’ τις αυτοσχέδιες ψηφίδες χαρτιού.
Ρόλος εκπαιδευτικού: καθοδηγητικός, ενθαρρυντικός. Οι βασικές στοχεύσεις αφορούν στην καλλιέργεια ικανοτήτων και επιμέρους δεξιοτήτων: οπτικό-κινητικού συντονισμού, λεπτής κινητικότητας, οπτικό-χωρικού προσανατολισμού, έκφρασης του λόγου και κριτικής σκέψης μέσα από τις υποθέσεις/προβλέψεις που έκαναν τα παιδιά.
Παίζοντας με τα Σχήματα
11 Οκτωβρίου 2023

