1ο Εργαστήριο :
στόχος του εργαστηρίου ως προς το θέμα είναι οι μαθητές
1. να εκφράσουν τις πρότερες γνώσεις τους σχετικά με το θέμα ή τις υποθέσεις τους σχετικά με αυτό [«τι σκέφτονται, όταν ακούνε τη λέξη «δάσος»],
2. να οδηγηθούν σταδιακά και με τη βοήθεια εποπτικού και ψηφιακού υλικού για τα οφέλη που μας προσφέρει το δάσος
3.Σύνδεση με την τεχνολογία προβολή βίντεο από το YouTube προετοιμάζοντας σωστά τους μαθητές στην ορθή και παραγωγική χρήση του Διαδικτύου
Τι γνωρίζουμε για το δάσος;
2ο Εργαστήριο:
Ποιος άλλος μένει στο δάσος:
Στόχος του εργαστηρίου είναι: ως προς το θέμα οι μαθητές
- να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με το δάσος και τη βιοποικιλότητά του.
- να αναγνωρίζουν τα ζώα που κατοικούν στο δάσος.
- να εκτιμήσουν τα δασικά οικοσυστήματα
Ακούμε το παραμύθι: “Ένας πολύ γλυκός λύκος!” και συζητάμε με τα παιδιά για το πώς παρουσιάζονται οι λύκοι στα περισσότερα παραμύθια που γνωρίζουμε και αν υπάρχουν “καλά” και “κακά” ζώα.
ΛΥΚΕ ΛΥΚΕ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ;;;
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παίξουν στην αυλή του σχολείου το γνωστό παιδικό παιχνίδι… “Λύκε λύκε είσαι εδώ;”
ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ “ΒΡΕΣ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ”
Τα παιδιά έπαιξαν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι “μέσα στο δάσος”. Έπρεπε να ξεπεράσουν όλα τα εμπόδια που θα τύχαιναν στο δρόμο τους (σκαντζόχοιρους, σαλιγκάρια κ.α.) και να φτάσουν στην έξοδο του δάσους.
3ο Εργαστήριο
Η προσφορά και τα οφέλη του Δάσους:
Στόχος του εργαστηρίου είναι ως προς το θέμα: οι μαθητές να αναγνωρίσουν τα οφέλη του δάσους και να αντιληφθούν ότι κάποιες ανθρώπινες δραστηριότητες δημιουργούν κινδύνους για το δάσος.
ευχαριστούμε τη συνάδελφο Ζήση Ανθή για το πολύτιμο υλικό της.
παρακολουθούμε το υπέροχο βίντεο της Σωτηρίας Κίτσιου για το δάσος.
ακούσαμε
ένα τραγούδι βασισμένο στο ποίημα του Γιάννη Κρόκου..<< Συμφωνία με ένα δέντρο>>
κατασκευάσαμε τα δικά μας δέντρα και πάνω στο καθένα γράψαμε τι μας δίνει..
4ο Εργαστήριο:
Κίνδυνοι του δάσους και πως το προστατεύουμε..
Στόχος του εργαστηρίου είναι ως προς το θέμα: οι μαθητές να ευαισθητοποιηθούν και κατανόησουν τη σοβαρότητα των απειλών που αντιμετωπίζουν τα δάση όπως η ατμοσφαιρική ρύπανση, η υποβάθμιση του εδάφους, ο αυξανόμενος αριθμός δασικών πυρκαγιών,τα απορρίμματα καθώς και η κακή διαχείριση της δασικής κληρονομιάς μας να προτείνουν λύσεις – να αναλογιστούν την προσωπική τους ευθύνη για την καλύτερη προστασία της φυσικής μας κληρονομιάς.
Διαβάσαμε το βιβλίο της Στέλλας Βλαχοπούλου <<το καμένο δάσος >>
προβληματιζόμαστε και συζητάμε πως θα αποφύγουμε τις πυρκαγιές.παρακολουθούμε το βίντεο:
Ζωγραφίζουμε ελεύθερα πως ήταν το δάσος πριν και πως μετά την πυρκαγιά:







































