Εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2022-23



Λήψη αρχείου

20220203 114813 1

«Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη δημοκρατία» 2o Τμήμα

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία τα εργαστήρια δεξιοτήτων του Θεματικού κύκλου “ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ & ΕΝΕΡΓΩ” από το 2ο τμήμα του Νηπιαγωγείου μας, με τίτλο

«Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη δημοκρατία» 

Τις δράσεις που υλοποιήθηκαν μπορείτε να τις δείτε πατώντας πάνω στον τίτλο του εργαστηρίου

20220203 114813 1

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ 2022-23

 

 

.png

Οι αιτήσεις εγγραφών στα Δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022.

.png

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Εγγραφές  μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

Για το σχολικό έτος 2022-2023, εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018 .Επισημαίνεται ότι κατά την περίοδο των εγγραφών, αποτελεί ευθύνη όλων μας  η τήρηση των εκάστοτε απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορωνοϊού όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από το ΥΠΑΙΘ και από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.)

2

            

                  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

         ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

 Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη· Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών- διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

 Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr/  και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας  συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί  με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί στη συνέχεια να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους  στο Νηπιαγωγείο.

                         Οι γονείς θα πρέπει να προσκομίσουν στο Νηπιαγωγείο

α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής .

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.).

 γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25). 5 .

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

ε)Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή  της συστεγαζόμενης μονάδας Δημοτικού Σχολείου, εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο.

στ)Πιστοποιητικό γέννησης του μαθητή /τριας  επίσημα μεταφρασμένο( μόνο  για αλλοδαπούς μαθητές).

ζ) Υπεύθυνη Δήλωση συναίνεσης του έτερου γονέα για τη φοίτηση του νηπίου.

                           

Τα προνήπια  που κατά το Σχολικό Έτος 2022-23 θα φοιτήσουν  ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα.

                             ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης- δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Γίνονται δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων δεν προβλέπεται.

 

                           Στοιχεία επικοινωνίας:

                                 2/Θέσιο Νηπιαγωγείο Αρχαίας Ολυμπίας

                                            mail@nip-a-olymp.ilei.sch.gr  

                                    Τηλέφωνο Νηπιαγωγείου:2624023140

        Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες :1-20 Μαρτίου ,12:30-13:30 μ.μ.

 

           Εδώ μπορείτε να δείτε την εγκύκλιο εγγραφών

 

                   file:///C:/Users/pc1/Downloads/NHPGEIA%20(4).pdf

 

                    Οδηγίες Χρήσης Εφαρμογής για Κηδεμόνες 

  

            https://proti-eggrafi.services.gov.gr/docs/manual_parents.pdf

 

20211110 153202

Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Ζω καλύτερα-Ευ Ζην 2ο Τμήμα

“Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτεια στον κόσμο της υγιεινής διατροφής”

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 1ο εργαστήριο δεξιοτήτων και πλέον σας παρουσιάζουμε ολοκληρωμένα το πρόγραμμα στο παρακάτω βίντεο.

Εργαστήρια Δεξιοτήτων – Τμήμα 1ο

Ολοκληρώσαμε την θεματική ενότητα ΕυΖην με τίτλο “Ο Ρούλης ο τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής”. Παίξαμε, ανακαλύψαμε, δημιουργήσαμε κα μάθαμε πάρα πολλά!!! Ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσουμε μερικές από τις δράσεις μας…

20211204 155820 kdcollage

Ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας φαγητό και το παρουσιάσαμε στον Ρούλη

20211204 160124 kdcollage

Παίξαμε παιχνίδια

20211204 161022 kdcollage

Ανιχνεύσαμε τις γνώσεις μας για τις ομάδες των τροφών

20211204 161305 kdcollage

Ταξινομίσαμε τις τροφές σε ομάδες

20211204 160654 kdcollage

Δουλέψαμε σε ομάδες και φτιάξαμε τα σπιτάκια των ομάδων

20211205 160714 kdcollage

Τροφές που μας κάνουν χαρούμενους και τροφές που μας κάνουν λυπημένους

20211204 161804 kdcollage

Φτιάξαμε την πυραμίδα της Μεσογειακής Διατροφής

20211204 163331 kdcollage

Κατασκευή ατομικής πυραμίδας σε μορφή παζλ

20211204 163001 kdcollage

Επίσκεψη διατροφολόγου στο νηπιαγωγείο μας

20211204 163654 kdcollage 20211204 164003 kdcollage

Χωριστήκαμε σε ομάδες και αναζητήσαμε από το διαδίκτυο πληροφορίες και φωτογραφίες σχετικά με την εποχικότητα των φρούτων. Στη συνέχεια δημιουργήσαμε αφίσα με τα φρούτα κάθε εποχής.

20211204 164807 kdcollage

Ημέρα υγιεινού πρωινού

20211204 164736 kdcollage

Το πιάτο της υγιεινής διατροφής

20211204 161652 kdcollage 20211204 164523 kdcollage

Μυνήματα υγιεινής διατροφής

Screenshot 9

Η ομάδα Τέχνης “ΠΑΡΟΔΟΣ” στο Νηπιαγωγείο μας

Στο πλαίσιο των παράλληλων δραστηριοτήτων του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά, το Νηπιαγωγείο μας είχε την τιμή και τη χαρά να φιλοξενήσει στο χώρο του την Ομάδα Τέχνης «Πάροδος» το απόγευμα της  Δευτέρας 22 Νοεμβρίου για ένα βιωματικό εργαστήρι με θέμα: «Παιχνίδια και τραγούδια λίγο πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων ».

Οι μικροί μας μαθητές έπαιξαν, τραγούδησαν, χόρεψαν, αυτοσχεδίασαν με την προτροπή και τις οδηγίες του κ. Πίτσικα Ηλία

Και το παιχνίδι ξεκινάει…Screenshot 1 1 Screenshot 2 1 Screenshot 3 Screenshot 4 1 Screenshot 5 Screenshot 6 Screenshot 7 Screenshot 8

 

FAST 112 logo

Ήρωες ΧΟΠΑ

 

 

hopa12

Και Ναιιιιιι,

το νηπιαγωγείο μας έχει τη χαρά να συμμετέχει στη βραβευμένη εκπαιδευτική πρωτοβουλία «Ήρωες ΧΟΠΑ» που είναι  μια καμπάνια  δημιουργίας του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και έχει υλοποιηθεί με την υποστήριξη της πρωτοβουλίας Angels. Η Πρωτοβουλία Angels είναι ένα μη προωθητικό πρόγραμμα για την βελτίωση της υγειονομικής περίθαλψης που στοχεύει στην καλύτερη αντιμετώπιση των Εγκεφαλικών Επεισοδίων σε όλο τον κόσμο.

“…..Αγαπητό Νηπιαγωγείο Αρχαίας Ολυμπίας

Είναι τόσο συναρπαστικό όλο αυτό! Το σχολείο σας, Νηπιαγωγείο Αρχαίας Ολυμπίας, εγγράφηκε στο σύστημα για να συμμετάσχει στο έργο «Ήρωες ΧΟΠΑ».

Τα οφέλη που θα μπορούσε να έχει αυτό το έργο για κάποιον συγγενή που σχετίζεται με το σχολείο σας είναι ανεκτίμητα, γι’ αυτό σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας.

Η καμπάνια Ήρωες ΧΟΠΑ 112 έχει ως στόχο την εκπαίδευση του γενικού πληθυσμού για τα σημεία και τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου, καθώς και του τι πρέπει να κάνετε αν προκύψει εγκεφαλικό. Είναι πολύ σημαντικό να τονίσουμε ότι η καμπάνια Ήρωες ΧΟΠΑ 112 δεν αποτελεί κίνητρο για τη σύσταση, τη συνταγογράφηση, την αγορά, την προμήθεια, την πώληση ή τη χορήγηση κανενός συγκεκριμένου φαρμακευτικού προϊόντος ή συσκευής.

Προτείνεται στις οικογένειες των παιδιών που συμμετέχουν μέσω του σχολείου να εγγράφονται στον ιστότοπο fastheroes έτσι ώστε να αποδέχονται τους όρους και τις προϋποθέσεις και ώστε να μπορούν και εκείνοι να συμμετέχουν στη διαδικασία μάθησης. Η καμπάνια «Ήρωες ΧΟΠΑ» συμμορφώνεται με τους κανονισμούς απορρήτου και ασφάλειας δεδομένων του Ευρωπαϊκού ΓΚΠΔ. 

Η συγκεκριμένη δράση θα υλοποιηθεί από τον Ιανουάριο του 2022

Screenshot 1

Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα CODE WEEK

Φέτος είχαμε τη χαρά να συμμετέχει το Νηπιαγωγείο μας στη μεγάλη γιορτή της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού.

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Το κάθε τμήμα συμμετείχε στη δράση σύμφωνα με τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του.

Το πρώτο τμήμα στα πλαίσια της διαπραγμάτευσης του Θεματικού Άξονα: “ΕΥ-ΖΗΝ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ’ δημιούργησε τον κώδικα ”

Έχω χρώμα πορτοκαλί και είμαι τραγανό πολύ, μ’ αγαπάνε οι λαγοί και έχουν όραση καλή. Τι είμαι;

 

255175910 2970813636515094 6677032651125034808 n

Αποκωδικοποίηση του δικού μας κώδικα: “ΚΑΡΟΤΟ”

Το δυαδικό σύστημα (binary system) είναι ο τρόπος αναγνώρισης και αναπαράστασης της πληροφορίας από τους Η/Υ. Γράμματα, αριθμοί και σύμβολα, στην πραγματικότητα όλα όσα βλέπουμε στον υπολογιστή αποτελούνται από διαφορετικούς συνδυασμούς 0 & 1. Έτσι, χρησιμοποιώντας αυτά τα δύο ψηφία θα προσπαθήσουμε να κωδικοποιήσουμε μια εικόνα σε ένα πλέγμα. Τα παιδιά ζωγραφίζουν με μαύρο μαρκαδόρο μια εικόνα σε πλέγμα κι έπειτα την κωδικοποιουμε, χρησιμοποιώντας το 1 για κάθε μαύρο τετράγωνο και το 0 για κάθε λευκό. Γράφουμε με αυτό τον τρόπο τον κώδικα της κάθε σειρας.

Στη συνέχεια όλοι μαζί σπάσαμε κώδικες και άλλων νηπιαγωγείων.

257685966 298301228815076 6995983180838481794 n

Σπάζοντας του Νηπιαγωγείου Αλφειούσας τον κώδικα: ΗΛΙΟΣ

Το δεύτερο τμήμα συμμετείχε στη δράση με αφορμή την αφή της τελετής της Ολυμπιακής Φλόγας EU Code Week.

Τα παιδιά σε ζευγάρια κλήθηκαν να πάρουν  το ένα το ρόλο του προγραμματιστή-οδηγού και το άλλο το ρόλο του ρομπότ-ξεναγού, προκειμένου να δείξουν τα κυριότερα σημεία της πόλης τους.  Ο προγραμματιστής-οδηγός έπρεπε να τοποθετήσει τις ειδικές κάρτες -σήματα στα τετράγωνα για να καταφέρει να κατευθύνει  το ρομπότ-ξεναγό ενώ το τελευταίο έπρεπε να διαβάζει δυνατά τις κάρτες καθώς κινείται πάνω σε αυτές (π.χ. κάνω 3 βήματα μπροστά, στρίβω αριστερά, 1 βήμα μπροστά).

Το Ολοήμερο Τμήμα με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων (4 Οκτωβρίου) συμμετείχε στη δράση φτιάχνοντας το δικό του αίνιγμα: “Είμαι ένα μικρό ζωάκι, με μεγάλα αυτιά, μου αρέσουν τα καρότα και τα λαχανικά”

257759100 1747869352074879 7109821924172466650 n

Ανακαλύπτοντας το δικό μας αίνιγμα

Screenshot 2

Η συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Δράση και το σπάσιμο code άλλων σχολείων

 

257478602 6443729052367561 4466736287569144267 n

Πιστοποίηση για τη συμμετοχή στη δράση μας

Screenshot 4

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων πρωτογιορτάστηκε το 1931 σ’ ένα συνέδριο περιβαλλοντιστών στη Φλωρεντία, ως ένας τρόπος για την ευαισθητοποίηση κοινού και ειδικών για τα υπό εξαφάνιση ζώα. Από τότε, η γιορτή διευρύνθηκε και περιλαμβάνει όλα τα είδη του ζωικού βασιλείου.

Η 4η Οκτωβρίου καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, επειδή συμπίπτει με τον εορτασμό της μνήμης του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης, που έχει αναγορευτεί από την Καθολική Εκκλησία ως προστάτης των ζώων και του περιβάλλοντος.

Ομαδική Αφίσα του 2ου Τμήματος

H Διεθνής Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των Ζώων (1978)

Άρθρο 1
Όλα τα ζώα γεννιούνται με ίσα δικαιώματα στη ζωή και στη δυνατότητα ύπαρξης.

Άρθρο 2
1. Ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται τη ζωή κάθε ζώου.
2. Ο άνθρωπος ανήκει στο ζωικό βασίλειο και δεν μπορεί να εξοντώνει ή να εκμεταλλεύεται τα άλλα είδη του ζωικού βασιλείου. Αντίθετα, οφείλει να χρησιμοποιεί τις γνώσεις για το καλό των ζώων.
3. Κάθε ζώο δικαιούται φροντίδας, προσοχής και προστασίας από τον άνθρωπο.

Άρθρο 3
1. Κανένα ζώο δεν πρέπει να υποβάλλεται σε κακομεταχείριση ή απάνθρωπη συμπεριφορά.
2. Αν η θανάτωση ενός ζώου θεωρηθεί υποχρεωτική πρέπει να γίνεις στιγμιαία, ανώδυνα και χωρίς καμιά πρόκληση αγωνίας του ζώου.

Άρθρο 4
1. Κάθε ζώο δικαιούται να ζήσει στο φυσικό του χώρο (γη, θάλασσα, αέρας) και να αναπαράγεται σύμφωνα με τους φυσικούς νόμους,
2. Η στέρηση ελευθερίας του ζώου ακόμη κι αν γίνεται για μορφωτικούς σκοπούς είναι αντίθετη προς τη διακήρυξη δικαιωμάτων αυτού.

Άρθρο 5
1. Κάθε ζώο που από παράδοση θεωρείται κατοικίδιο δικαιούται να ζήσει με το ρυθμό και τις συνθήκες ζωής και ελευθερίας που αντιστοιχούν στο είδος του. 2. Η διαφοροποίηση αυτών των συνθηκών από τον άνθρωπο έχει σκοπούς κερδοσκοπικούς και είναι αντίθετη προς τη διακήρυξη.

Άρθρο 6
1. Κάθε ζώο που αποτελεί σύντροφο του ανθρώπου έχει δικαίωμα διάρκειας ζωής ανάλογης με τη φυσική του μακροβιότητα.
2. Η εγκατάλειψη ενός ζώου θεωρείται πράξη απάνθρωπη και εξευτελιστική.

Άρθρο 7
Αναφορικά με τα ζώα που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον άνθρωπο, η διάρκεια και η ένταση δουλειάς πρέπει να είναι σε λογικά πλαίσια, η διατροφή τους ικανοποιητική και η ανάπαυσή τους υποχρεωτική.

Άρθρο 8
1. Οποιοσδήποτε πειραματισμός πάνω στα ζώα, ιατρικός, επιστημονικός, κλπ. Αντιτίθεται προς τα δικαιώματα των ζώων, εφόσον προκαλεί πόνο σωματικό ή ψυχικό.
2. Πρέπει να επιδιώκεται η αντικατάσταση του πειραματισμού πάνω στα ζώα από άλλες υπάρχουσες τεχνικές.

Άρθρο 9
Τα ζώα που εκτρέφονται για τη διατροφή του ανθρώπου πρέπει να στεγάζονται, να τρέφονται, να μετακινούνται και να θανατώνονται χωρίς πρόκληση πόνου και αγωνίας.

Άρθρο 10
1. Απαγορεύεται η εκμετάλλευση των ζώων για τη διασκέδαση των ανθρώπων. 2. Η έκθεση ζώου και τα θεάματα που χρησιμοποιούν ζώα αποτελούν καταστρατήγηση της αξιοπρέπειας και του σεβασμού προς τη ζωή του ζώου.

Άρθρο 11
Κάθε πράξη που χωρίς λόγο προκαλεί θάνατο ζώου είναι βιοκτονία, είναι έγκλημα απέναντι στη ζωή.

Άρθρο 12
1. Κάθε πράξη που προκαλεί θάνατο μεγάλου αριθμού άγριων ζώων αποτελεί «γενοκτονία», έγκλημα απέναντι στο είδος.
2. Η μόλυνση και οποιαδήποτε καταστροφή του φυσικού μας περιβάλλοντος οδηγούν στη γενοκτονία.

Άρθρο 13
1. Σεβασμός επιβάλλεται ακόμη και στο νεκρό ζώο.
2. Κάθε σκηνή βίας στην τηλεόραση και το σινεμά, με θύματα ζώα πρέπει να απαγορευτεί και μόνο οι σκηνές που έχουν σκοπό να ενημερώσουν για τα δικαιώματα των ζώων οφείλουν να προβάλλονται.

Άρθρο 14
1. Οι οργανισμοί προστασίας και προάσπισης των ζώων πρέπει να αντιπροσωπεύονται από κάθε κυβέρνηση.
2. Τα δικαιώματα του ζώου πρέπει να κατοχυρωθούν απ’ τους νόμους, όπως ακριβώς και τα δικαιώματα του ανθρώπου.

Ατομική Κατασκευή “Γατούλα” από το 1ο Τμήμα

257182213 207240008220725 272318267063255766 n

Ένας τετράποδος επισκέπτης στο τμήμα του Ολοημέρου

257759094 725946511698607 3638965982723413992 n

Δημιουργώντας στο Ολοήμερο

Παίζω και μαθαίνω το όνομα μου…

Μια από τις πρώτες δραστηριότητες, πολύ σημαντικές για τη σχολική ρουτίνα, είναι αυτές που σχετίζονται με την εκμάθηση του ονόματος. Το κάθε τμήμα του σχολείου μας δούλεψε με το δικό του τρόπο προκειμένου τα παιδιά με παιγνιώδη τρόπο, να μάθουν να αναγνωρίζουν το όνομα τους τα μικρότερα ενώ τα μεγαλύτερα να το γράφουν. Ακολουθούν μερικές από τις δράσεις μας

1ο Τμήμα (Υπεύθυνη Νηπιαγωγός: Ιφιγένεια Μιχαήλ)

Μαθαίνουμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας και με την πλαστελίνη το δημιουργούμε

“Το θυμωμένο σύννεφο έβρεξε τα ονόματά μας”

Αντιστοιχία του αρχικού γράμματος με τα γράμματα της Αλφαβήτα

 

Ομαδική Εργασία με τα αρχικά γράμματα του ονόματος. Τα γράμματα έγιναν ανθρωπάκια

20211011 220918 kdcollage

Γραμματάκι, γραμματάκι φτιάχνω το ονοματάκι μου

20211012 150709 kdcollage

Γραμματάκι, γραμματάκι φτιάχνω το ονοματάκι μου

2ο Τμήμα (Υπεύθυνη Νηπιαγωγός: Μένια Παπουτσή)

Με την πλαστελίνη φτιάχνω το αρχικό γράμμα του ονόματός μου

 

Τα αρχικά μας έγιναν ανθρωπάκια!

Φωνάζω το όνομα μου δυνατά, πηδώ και σταματώ στον αριθμό….Πόσες φωνούλες έχει το όνομα μου;

Τρέχω-τρέχω σταματώ…

όταν βρω το γράμμα μου το αρχικό!

Κατασκευή με αποσπώμενα γράμματα για την ανασύνθεση του ονόματος και δυνατότητα “γράψε-σβήσε”