Πινακίδες

Σε συνέχεια του εργαστηρίου δεξιοτήτων για την κυκλοφοριακή αγωγή διαβάσαμε το βιβλίο της Ελένης Πιτσιδοπουλου  “Καλώς τον κύριο ΚΟΚ”. Ακολούθως αποφασίσαμε να κάνουμε μια βόλτα στο χωριό ώστε να εντοπίσουμε πινακίδες που ρυθμίζουν την κυκλοφορία.

Αφού εντοπίσαμε κάποιες πινακίδες και μιλήσαμε για αυτές αποφασίσαμε να γυρίσουμε στην τάξη και φτιάξουμε τις δικές μας.

Στην συνέχεια ομαδοποιησαμε τις πινακίδες σε προειδοποιητικές,απαγορευτικές, ρυθμιστικές

Συμπλήρωσαμε σχετικό φύλλο εργασίας και παίξαμε κινητικά παιχνίδια.

Μιλήσαμε για τις διαβάσεις πεζών και τονίσαμε τους βασικούς κανόνες που πρέπει να ακολουθήσουμε πριν να περάσουμε τον δρόμο.( Σταματω- Βλεπω- Ακούω – Περνώ)

Τέλος με αφορμή το βιβλίο για τον κύριο ΚΟΚ μάθαμε την φωνουλα Κ,κ.Βρηκαμε λέξεις που ξεκινάνε από Κ,κ,σχηματίσαμε το γράμμα με πλαστελίνη και συμπλήρωσαμε σχετικό φύλλο εργασίας

 

IMG 20240221 221417

IMG 20240221 221325

IMG 20240221 221533

IMG 20240221 221654

IMG 20240219 125233

 

IMG 20240221 221912 1

IMG 20240304 181201

IMG 20240213 144203

IMG 20240313 220253

IMG 20240223 130845

Το ποδήλατο – Κυκλοφοριακή αγωγη

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων μιλήσαμε για το ποδήλατο καθώς όλα τα παιδιά διαθέτουν και μάλιστα περνούν πολύ χρόνο κάνοντας βόλτες.Τα παιδιά αφηγήθηκαν  τις εμπειρίες τους και έτσι μας δόθηκε η ευκαιρία να αναφερθουμε στους κανόνες της σωστής χρήσης του ποδηλάτου.Διαβασαμε το βιβλίο ” Ο φίλος μου ο ποδηλατακιας”  είδαμε εποπτικό υλικό,μάθαμε για τα μέρη του ποδηλάτου τονίσαμε ότι ποδήλατο πρέπει να κάνουμε σε πλατείες ,πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής και ποδηλατοδρόμους και πως οφείλουμε πάντα να φοράμε τον εξοπλισμό του ποδηλάτη(κράνος,επιαγκωνιδες,επιγονατίδες,φωτεινό γιλέκο το βραδυ).Τελος επισημάναμε τους κινδύνους που ελλοχεύουν από την μη τήρηση των κανόνων.

SAVE 20240309 180926

Μάθαμε για τον εξοπλισμό του ποδηλάτη

IMG 20231128 125459

Στην συνέχεια φτιάξαμε μια ομαδική κατασκευή

IMG 20231128 130948

 

IMG 20231127 143403

IMG 20240202 125355
Αναγραμματισμός της λέξης Ποδηλατο

Ακούσαμε το τραγούδι του Γ.Κοτσιρα ” Το ποδήλατο”, συζητήσαμε και φτιάξαμε μια ομαδική ζωγραφιά σχετική με το θέμα.

IMG 20240309 182402

Αμυγδαλιά

Οι αμυγδαλιές άρχισαν σιγά σιγά να ανθίζουν και να προαναγγέλουν τον ερχομό της Ανοιξης. Ετσι λοιπόν αφού μιλήσαμε για την αμυγδαλιά είδαμε το έργο του V.V.Gogh  “Άνθη Αμυγδαλιάς” και φτιάξαμε τον δικό μας πίνακα.

Vincent van Gogh Almond blossom Google Art Project
V.V.Gogh Άνθη Αμυγδαλιάς

IMG 20240227 200813

Χειμωνιάτικες πινελιές

Ο Χειμώνας είναι εδώ και εμείς αποφασίσαμε να τον γνωρίσουμε καλύτερα.Ετσι λοιπόν μιλήσαμε για τα χαρακτηριστικά του,τα ρούχα του χειμώνα,τα ζώα που πέφτουν σε χειμέρια νάρκη,διαβάσαμε διάφορα βιβλία όπως το “Λιγουλάκι Χειμώνας”, “Αουτς” κ.τ.λ.Μιλήσαμε για τον μύθο της Αλκυόνας και τις αλκυονίδες μέρες ,γνωρίσαμε το Α της Αλκυόνας.Αναφερθήκαμε στην νυφούλα του Χειμώνα την αμυγδαλιά με τα πανέμορφα άνθη της η οποία προαναγγέλει τον ερχομό της Ανοιξης

Φτιάξαμε διάφορες κατακευές, συμπληρώσαμε σχετικά φύλλα εργασίας και παίξαμε κινητικά παιχνίδια.

 

FQz7dUOr
Αναγραμματισμός της λέξης Χειμώνας
305nBNan
Παιχνίδι -χειμωνιάτικα ρούχα
Luz9SbW
Ιανουάριος -Αναγραμματισμός

RnwWw9g7

 

WLlogZcK
Χειμωνιάτικο τοπίο

87fdO0Z8

O H GbZD
Κατασκευή-Χειμωνιάτικα ρούχα
MnS8 75d
Ζώα σε χειμέρια νάρκη
ed2QDhuI
Το χωριό τον Χειμώνα-Ομαδική εργασία

 

zZ6 dvm

1YfRJbqA

Χριστούγεννα

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και εμείς στολίσαμε την τάξη με όμορφες κατασκευές ατομικές και ομαδικές.

Διαβάσαμε το βιβλίο “Αγια Νύχτα”που μας μιλάει για την ιστορία της Γέννησης του Χριστού,βάλαμε στην σειρά τις εικόνες της ιστορίας,μάθαμε το γράμμα Χ των Χριστουγέννων,παίξαμε χριστουγεννιάτικα παιχνίδια .

Τα παιδιά έκαναν πλήθος ατομικών και ομαδικών κατασκευών όπως στολίδια,χριστουγεννιάτικο δέντρο ,καρτες ,Αγιο Βασίλη κτλ.

 

413401315 910410437193158 1546525579533084348 n
Ιστορία της Γέννησης-Βάζω τις εικόνες στην σωστή σειρά

 

 

415732444 1521054851959688 8423047452192078526 n
Βάζω τα γράμματα στην σωστή θέση για να σχηματιστεί η λέξη “Χριστούγεννα”
413289768 3511798022418149 5095327286994760965 n
Βρίσκω και κυκλώνω τον σωστό αριθμό
413868350 688371450107986 1954135779993952007 n
Βάλε στον Ρούντολφ την μύτη του.Κερδίζει αυτός που θα βρει πρώτος το σωστό χρώμα
413250117 903716991153119 3426641502596884202 n1
Παιχνίδια με την πλαστελίνη

386437168 1090436222118105 5322459743225736852 n

412634612 330984809746706 3057054245308668872 n

403738709 334184849409038 2702541295766424293 n

403420564 1065954028081356 4759552282394486240 n

407309731 867260215130016 835645588448259581 n

 

413120475 674003784889149 6860094280360293152 n1

 

410697733 1046027983272582 5926299785582631331 n

403379729 2143440422681163 4076062305746950 n

412585852 707544108106424 5644927133412539783 n

 

386453905 1329012991130037 5834355562352653964 n407143978 6951065561659152 1471431524422869758 n

403626720 574427201540923 163623402667027084 n

412711169 734057534886942 5580448093613354643 n

 

Συμμετοχή στον διαγωνισμό «Αποκτώ παιδεία-Αλλάζω νοοτροπία»

Οι μαθητές του νηπιαγωγείου συμμετείχαν στις δράσεις Οδικής Ασφάλειας που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας με πρωτοβουλία του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Δυτικής Μακεδονίας, ταξίαρχου Σπυρίδωνα Διόγκαρη και την υποστήριξη του Διοικητή της Τροχαίας Φλώρινας, κ. Δημητρίου Γκίνη. Με την ολοκλήρωση των δράσεων οι μαθητές δημιούργησαν ένα ενημερωτικό βίντεο για το οποίο βραβεύτηκαν από τους διοργανωτές!

 

 

voz5JUfm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συγχαρητήρια σε όλους!

Fall-Φθινόπωρο

Κατά τη διάρκεια των φθινοπωρινών μηνών πραγματοποιήθηκαν διάφορες θεματικές ενότητες στο πλαίσιο της Εισαγωγής της Αγγλικής Γλώσσας στο νηπιαγωγείο (εισαγωγή-γνωριμία με τους μαθητές, εκφράσεις γνωριμίας-διαπροσωπικής επικοινωνίας, εκμάθηση των «γωνιών» της τάξης, οικογένεια, χρώματα, διατροφή, μέρη του σώματος, φθινόπωρο, καιρός, κύκλος του νερού, Halloween).

Παρακάτω θα βρείτε ενδεικτικές θεματικές που υλοποιήθηκαν στην τάξη:

“My family tree!”

Τα παιδιά συνάντησαν την γαντόκουκλα – νέα συμμαθήτριά τους και για να γνωριστούν καλύτερα εισήχθη το θέμα της οικογένειας! Συγκεκριμένα, με βάση το εκπαιδευτικό σενάριο “My family tree” του ΕΑΝ τα παιδιά γνώρισαν την οικογένεια της γαντόκουκλας μέσω flashcards και αντίστοιχου λεξιλογίου. Έκαναν επανάληψη των ημερών της εβδομάδας και στις δύο γλώσσες για να βρουν το όνομα ενός μέλους της οικογένειας. Επιπλέον, παρουσίασε ο καθένας τα μέλη και τα ονόματα της οικογένειάς του προφορικά και τραγούδησαν το τραγούδι “I love my family” για αφομοίωση λεξιλογίου και ζωγράφισαν σε ένα φύλλο εργασίας την οικογένειά τους σε γενεαλογικό δέντρο. Υπήρξε, επίσης, σύνδεση με την Παγκόσμια Ημέρα της Τρίτης Ηλικίας, τα παιδιά είδαν σχετικό εκπαιδευτικό βίντεο κι έκαναν παζλ στην τάξη με τον παππού και την γιαγιά.

IMG 20231003 094630         IMG 20231003 092549

 

“I like the colour of my shoes!”

Έγινε εισαγωγή στα χρώματα στα Αγγλικά διαβάζοντας την ιστορία κι ακούγοντας τα τραγούδια “Pete the Cat: I Love my White Shoes”. Στη συνέχεια, με χρήση flashcards, έπαιξαν ένα παιχνίδι χρονικής ακολουθίας με βάση την ιστορία. Έπειτα, πήραν τη διαφάνεια με τα “παπούτσια” του Pete κι ακολούθησαν την διαδρομή που έκανε. Χόρεψαν και τραγούδησαν και για το χρώμα των δικών τους παπουτσιών. Τέλος, έκαναν φύλλα εργασίας σχετικά με την ιστορία και πήραν από ένα τροχό χρωμάτων για το σπίτι για εξάσκησή τους και στην Ελληνική και στην Αγγλική Γλώσσα.

IMG 20231010 094248  IMG 20231017 093321  IMG 20231010 132537

 

“Halloween”

Αρχικά, έγινε μια πρώτη γνωριμία του ξένου εορτασμού “Halloween” με αντίστοιχα βιντεάκια από το διαδίκτυο. Ακολούθησε συζήτηση όπου τα παιδιά συνέκριναν το Halloween με τις Απόκριες κι εντόπισαν ομοιότητες και διαφορές. Ταυτόχρονα, τα παιδιά είτε προφορικά είτε με παντομίμα περιέγραψαν τις στολές που τα ίδια θα ήθελαν να φορέσουν, βλέποντας και κάποια flashcards μασκαρέματος ώστε να αντλήσουν ιδέες. Στη συνέχεια, χρησιμοποιήθηκαν γυαλιά-κολοκύθες για να παίξουν τις μουσικές κολοκύθες – τα παιδιά χορεύουν και με το σταμάτημα της μουσικής παίρνουν από μια κολοκύθα, τη στιγμή που το παιδί που μένει με άδεια χέρια και χάνει παίρνει τα γυαλιά-κολοκύθα που κρατάει η εκπαιδευτικός και μένει στην άκρη. Με την ολοκλήρωση του παιχνιδιού τα παιδιά προσπάθησαν να μάθουν το τραγούδι “Trick or treat” από την ομώνυμη ενότητα του ΕΑΝ ώστε να το χρησιμοποιήσουν σε μία αναπαράσταση του “Φάρσα ή Κέρασμα”. Χρησιμοποιώντας βοηθητικό υλικό, καλαθάκι και φαναράκι, τα παιδιά έκαναν βιωματικά το έθιμο “Trick or treat” κι έλαβαν αντίστοιχα κεράσματα τοποθετημένα σε μίνι χάρτινες κολοκύθες (κατασκευή). Τέλος, έπαιξαν το ψηφιακό παιχνίδι του προγράμματος.

IMG 20231107 092833

IMG 20231107 093216

IMG 20231107 093321

IMG 20231107 093352

IMG 20231107 093450

 

“Water cycle”

Η εισαγωγή στην θεματική ενότητα “Ο κύκλος του νερού” έγινε με την προβολή κάποιων εκπαιδευτικών βίντεο και τραγουδιών στην Αγγλική γλώσσα. Εν συνεχεία, διαβάστηκε η ιστορία “The Adventures of Randy the Raindrop” με επεξηγηματικό τρόπο για να γίνει καλύτερη κατανόηση του κύκλου του νερού. Για αυτό τον λόγο ακολούθησε η χρήση flashcards για επανάληψη των σταδίων του κύκλου του νερού καθώς κι ένα παζλ ακολουθίας με βάση την ιστορία. Για καλύτερη αφομοίωση και εμπέδωση, τα παιδιά είδαν ένα πείραμα με πλαστικό μπουκάλι που έδειχνε με πιο απλό τρόπο την διαδικασία που συμβαίνει στον κύκλο του νερού. Τέλος, έκαναν μια αντίστοιχη χρωμοσελίδα.

IMG 20231128 094214            IMG 20231128 095054