Επίσκεψη Ψυχολόγου και Κοινωνικών Λειτουργών στο σχολείο μας

Μία διεπιστημονική ομάδα από το Κέντρο Κοινότητας Αλμυρού, αποτελούμενη από την ψυχολόγο κ. Γιαννούλη Δάφνη και τους κοινωνικούς λειτουργούς κ. Σχουλή Αλεξάνδρα και κ. Κόκκαλη Αθανάσιο, επισκέφθηκε το σχολείο μας την Παρασκευή 5 Απριλίου 2024. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για την αξία των συναισθημάτων, δίνοντας έμφαση ακόμα και στα πιο “δύσκολα” συναισθήματα, όπως ο θυμός. Παράλληλα, έμαθαν πρακτικές τεχνικές για την αποτελεσματική διαχείριση των συναισθημάτων τους, όπως η τεχνική “3+10”, η “χελώνα” και το “έξυπνο” μπαλόνι. Στη συνέχεια, διοργανώθηκε μια συνάντηση για τους γονείς και κηδεμόνες, όπου είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με την διεπιστημονική ομάδα και να λάβουν χρήσιμες πληροφορίες και καθοδήγηση σχετικά με την υποστήριξη των παιδιών τους στην αντιμετώπιση των συναισθημάτων τους.

 

Ευχαριστούμε θερμά για την άμεση ανταπόκρισή τους στο αίτημά μας και την ουσιαστική παρέμβασή τους. Τέλος, ευχαριστούμε το φαρμακείο Ανατολιώτη στον Αλμυρό για τα δώρα που χάρισε σε όλους μας.

Η Άνοιξη ανθίζει στο Νηπιαγωγείο μας!

Με μεγάλη χαρά σας παρουσιάζουμε μερικές από τις ανοιξιάτικες κατασκευές που δημιούργησαν με τα χεράκια τους τα παιδιά μας στο Νηπιαγωγείο. Χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά, όπως χαρτιά, χρώματα, κλωστές, και φυσικά άφθονο μεράκι, τα παιδιά έδωσαν ζωή σε πεταλούδες, λουλούδια, πουλάκια, και άλλα πολλά, φέρνοντας την άνοιξη στην τάξη μας.

25η Μαρτίου – Εκκλησιασμός – Παρέλαση – Γιορτή

Οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου & Δημοτικού Σχολείου Ανάβρας παραβρέθηκαν ανήμερα της 25ης Μαρτίου στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου, για να συμμετάσχουν στη Θεία Λειτουργία του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και στην πανηγυρική δοξολογία προς τιμή των ηρώων της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.

Κατόπιν συμμετείχαν επάξια στην παρέλαση που πραγματοποιήθηκε και την κατάθεση στεφάνων, ενώ συγκίνησαν τους θεατές με τα ποιήματα και τους παραδοσιακούς χορούς που παρουσίασαν.

Εύγε σε όλους τους συμμετέχοντες μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς.

Χρόνια πολλά! Ζήτω η Ελλάδα!

25η Μαρτίου: Δημιουργίες γεμάτες χρώμα!

Με μεγάλη χαρά μοιραζόμαστε μαζί σας μερικές από τις κατασκευές που δημιούργησαν τα παιδιά μας με αφορμή την 25η Μαρτίου! Κάθε κατασκευή είναι μοναδική, φτιαγμένη με μεράκι και φαντασία, εκφράζοντας τα συναισθήματα και τις γνώσεις των παιδιών για την 25η Μαρτίου.

Χαρούμενη Σαρακοστή και Καθαρά Δευτέρα!

Με μεγάλη χαρά μοιραζόμαστε μαζί σας μερικές από τις κατασκευές που δημιούργησαν τα παιδιά μας για να γιορτάσουν την Καθαρά Δευτέρα και την έναρξη της Σαρακοστής! Μέσα από παιχνίδι και δημιουργία, μάθαμε για τα έθιμα και τις παραδόσεις αυτών των ξεχωριστών ημερών, ενώ παράλληλα διασκεδάσαμε και εκφράσαμε την καλλιτεχνική μας φαντασία!

Τσικνοπέμπτη 2024

Χάρη στην ενεργή συμμετοχή και την αστείρευτη υποστήριξη των γονέων και κηδεμόνων, το σχολείο μας γιόρτασε με ενθουσιασμό και φέτος το έθιμο της Τσικνοπέμπτης. Ο χώρος πλημμύρισε από τις ευωδιές των λαχταριστών εδεσμάτων που ετοιμάστηκαν με φροντίδα. Ακολούθησε μια ξέφρενη γιορτή για τους μαθητές, οι οποίοι ντυμένοι με τις αποκριάτικες στολές τους, διασκέδασαν με παιχνίδια, χορούς και τραγούδια στο καραόκε.

 

Ευχαριστούμε πολύ  όλους τους γονείς/κηδεμόνες για τα εδέσματα, τον Πρόεδρο της κοινότητας κ. Κωνσταντίνο Κελάφα για τον εξοπλισμό καραόκε καθώς και τον κ. Δημήτρη Μπραζογούλα (stretto cafe) από τον Αλμυρό για την δωρεά του σε χυμούς και σνακ.
 

Εγγραφές μαθητών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025

Οι εγγραφές μαθητών στο Νηπιαγωγείο και στην Α Δημοτικού για την σχολική χρονιά 2024-2025 θα γίνουν αποκλειστικά το διάστημα από Παρασκευή 1η Μαρτίου έως και Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Για την εγγραφή στο Νηπιαγωγείο

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού..

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (Α 109).

Αναλυτικά η διαδικασία για την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίουπρονηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου-προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου». Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή. Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες. Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε
δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη

Στο 2 εργαστήρι δεξιοτήτων, ασχοληθήκαμε με ένα πολύ σημαντικό θέμα: Τα Δικαιώματα των Παιδιών!  Μέσα από συζητήσεις, παιχνίδια και ιστορίες, μάθαμε για τα βασικά δικαιώματα που έχει κάθε παιδί στον κόσμο, όπως το δικαίωμα στην εκπαίδευση, στην υγεία, στην αγάπη και στο παιχνίδι. Φυσικά, δεν μείναμε μόνο στα λόγια! Δημιουργήσαμε με τα χεράκια μας πανέμορφες κατασκευές που εκφράζουν τα συναισθήματά μας και την αγάπη μας για τα δικαιώματά μας. Σας παρουσιάζουμε με χαρά μερικές από τις δημιουργίες μας!

Χειμερινές Δημιουργίες

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μάς καλωσορίζουν στον μαγικό κόσμο του χειμώνα με τις υπέροχες κατασκευές τους!

Χριστουγεννιάτικες Κατασκευές

Με αφορμή τις γιορτές των Χριστουγέννων, τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας δημιούργησαν πανέμορφες χριστουγεννιάτικες κατασκευές. Καθώς έφτιαχναν τις κατασκευές τους, τα παιδιά μοιράστηκαν ιστορίες, τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα κάλαντα και έμαθαν για τα έθιμα και τις παραδόσεις των γιορτών. Η χαρά, ο ενθουσιασμός και η δημιουργικότητά τους ήταν εμφανή σε κάθε τους βήμα.