Παιξαμε ένα φθινοπωρινό παιχνίδι. Αρχικα, χωρισαμε τα αντικείμενα που βρηκαμε το πρωί στη τάξη μας σε δύο ομάδες, φθινοπωρινα και καλοκαιρινα. Στη συνέχεια, χωρίστηκαν τα παιδιά σε δύο ομάδες. Η πρώτη έπρεπε να κλείσει τα μάτια και η δεύτερη έπρεπε να τοποθετήσει τα αντικειμενα στην τάξη. Μετά, η πρώτη ομάδα άνοιγε τα ματια, παρατηρούσε τον χώρο, έβρισκε τα αντικείμενα και τα τοποθετούσε στο σωστό στεφάνι με χρονόμετρο. Το παιχνίδι επαναλήφθηκε αλλάζοντας ρόλους οι δύο ομάδες. Στο τελος, νικήτρια ήταν η ομάδα που βρήκε τα αντικειμενα στον λιγοτερο χρόνο.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή
Παιξαμε ένα φθινοπωρινό παιχνίδι. Αρχικα, χωρισαμε τα αντικείμενα που βρηκαμε το πρωί στη τάξη μας σε δύο ομάδες, φθινοπωρινα και καλοκαιρινα. Στη συνέχεια, χωρίστηκαν τα παιδιά σε δύο ομάδες. Η πρώτη έπρεπε να κλείσει τα μάτια και η δεύτερη έπρεπε να τοποθετήσει τα αντικειμενα στην τάξη. Μετά, η πρώτη ομάδα άνοιγε τα ματια, παρατηρούσε τον χώρο, έβρισκε τα αντικείμενα και τα τοποθετούσε στο σωστό στεφάνι με χρονόμετρο. Το παιχνίδι επαναλήφθηκε αλλάζοντας ρόλους οι δύο ομάδες. Στο τελος, νικήτρια ήταν η ομάδα που βρήκε τα αντικειμενα στον λιγοτερο χρόνο.