4ο Εργαστήριο του 1ου Θεματικού κύκλου «Ζω καλύτερα- Ευ ζην», ΥποθεματικήΑυτομέριμνα
με τίτλο «Θέλω και δεν θέλω» και προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα:
Να αναπτύξουν οι μαθητές δεξιότητες «ψηφιακού εγγραμματισμού, ενσυναίσθηση, να συμμετέχουν σε συζητήσεις και να χρησιμοποιούν στοιχειώδη επιχειρηματολογία, να αναπτύξουν θετική στάση και συμπεριφορά ως προς την έννοια του «ενεργού πολίτη», να αναπτύξουν κριτική σκέψη και ικανότητες επίλυσης προβλήματος.
Ακούμε το τραγούδι «Χέρια σαν κι αυτά» locomondo
Οι μαθητές εκφράζουν τα συναισθήματά τους και προχωρούμε σε περαιτέρω ανάλυση μέσω του εργαλείου της επίδειξης/παρατήρησης φωτογραφιών, σε συνδυασμό με τη χρήση της ρουτίνας σκέψης «Δες-Σκέψου-Αναρωτήσου»
Κατασκευάσαμε μια ομαδική εργασία με σκοπό να αναπτύξουμε τη φαντασία και τη δημιουργικότητά μας αλλά συγχρόνως να εκφραστούμε και να δώσουμε το δικό μας αποτύπωμα – μήνυμα. Ο καθένας γράφει το όνομά του στο χεράκι του και δίπλα σ ένα συννεφάκι το μήνυμά του σχετικά με το τι μπορούμε να κάνουμε με τα χέρια μας!!!
Το συμβόλαιο κανόνων και αρμοδιοτήτων. Με αφορμή τα παραπάνω αλλά και την ανάγνωση των βιβλίων
«Τα χέρια δε χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε», “Το βιβλίο των καλών τρόπων” & “Συμπεριφέρομαι σωστά”
φτιάχνουμε τους κανόνες μας, με το τι είναι σωστό και τι πρέπει να αποφεύγουμε να κάνουμε μέσα στην τάξη. Οι κανόνες φιλοτεχνούνται από τους μαθητές με ότι υλικά συμφωνήσουν αφού συζητηθεί στην ολομέλεια. Ο Δρακοκανονάκης μας βοήθησε πολύ σ’ αυτό!!!
Τέλος το συμβόλαιο της τάξης μας με τις εβδομαδιαίες αρμοδιότητές μας αναρτάται σε εμφανές και προσιτό σημείο της τάξης μας!!!