2ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ – 2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: “Τα ζώα και τα μικρά τους”

1η δραστηριότητα: Κατά την πρώτη δραστηριότητα του 2ου εργαστηρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες είδαν και άκουσαν μέσω του διαδραστικού πίνακα το τραγούδι “Οι φίλοι μας τα ζώα”.

2η δραστηριότητα: Κατά τη δεύτερη δραστηριότητα παρουσιάστηκαν στους μαθητές/μαθήτριες διάφορες εικόνες ζώων με τα μικρά/παιδιά τους και αναφέρθηκαν τα ονόματά τους.

Στη συνέχεια, οι μαθητές και οι μαθήτριες ενθαρρύνθηκαν να επιλέξουν μέσα από διάφορες εικόνες ζώων τη μητέρα-ζώο και το αντίστοιχο παιδί/μικρό της.

3η δραστηριότητα: Στην τρίτη δραστηριότητα του 2ου Θεματικού Κύκλου πραγματοποιήθηκε διαφοροποίηση της διδασκαλίας. Κάποιοι/κάποιες μαθητές/μαθήτριες κλήθηκαν να εντοπίσουν και να αντιστοιχίσουν τις μητέρες/ζωάκια με τα παιδιά τους στον ηλεκτρονικό υπολογιστή και κάποιοι/κάποιες άλλοι/άλλες ακολούθησαν τη συγκεκριμένη διαδικασία σε φύλλο εργασίας.

ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ

Κατά τη διάρκεια της τρίτης δραστηριότητας του πρώτου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων (2ος Θεματικός Κύκλος) πραγματοποιήθηκε διαφοροποίηση της διδασκαλίας, σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα των μαθητών και των μαθητριών. Οι μαθητές/μαθήτριες κλήθηκαν να επιλέξουν τη φωτοτυπία ενός ζώου και να την χρωματίσουν ή να σχεδιάσουν και να χρωματίσουν ένα ζωάκι στον ηλεκτρονικό υπολογιστή.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – 2ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – 2ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

Τίτλος: “Μαθαίνω τα ζώα και τις ανάγκες τους

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1ο: “Ζωάκια μεγάλα και μικρά”.

1η δραστηριότητα: Κατά την πρώτη δραστηριότητα του 2ου Θεματικού Κύκλου προβλήθηκε στα παιδιά ένα βίντεο, το οποίο παρουσίαζε διάφορα ζώα. Στη συνέχεια ακολούθησε σχετική συζήτηση.

 Έπειτα, παρουσιάστηκε ακόμη ένα βίντεο στους μαθητές και στις μαθήτριες, όπου προβάλλονταν τα ζώα και οι φωνές/ήχοι τους.

 Τέλος, ζητήθηκε από τους μαθητές/μαθήτριες να μιμηθούν τις φωνές των ζώων που προβλήθηκαν στα δύο βίντεο.

2η δραστηριότητα: Κατά τη δεύτερη δραστηριότητα οι μαθητές και οι μαθήτριες ομαδοποίησαν διάφορα ζώα που τους παρουσιάστηκαν σε εικόνες, με βάση του αν είναι ζωοτόκα ή ωοτόκα. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε καταμέτρηση αυτών.

3η δραστηριότητα: Στη τρίτη δραστηριότητα του 2ου Θεματικού Κύκλου πραγματοποιήθηκε διαφοροποιημένη διδασκαλία. Οι μαθητές και οι μαθήτριες κλήθηκαν να επιλέξουν μία φωτοτυπία ενός ζώου και να την χρωματίσουν ή να σχεδιάσουν και να χρωματίσουν κάποιο ζώο στον ηλεκτρονικό υπολογιστή (διαφοροποίηση με βάση τα ενδιαφέροντα).

 

 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΗΤΕΡΕΣ!!!

Οι δραστηριότητές μας για τη γιορτή της μητέρας!

Μία ανθοδέσμη για τη μαμά!!!

 

Φύλλα εργασίας

 

Ψηφιακό παιχνίδι: Βρες το σωστό γράμμα για να σχηματιστεί η λέξη ΜΗΤΕΡΑ και ΜΑΜΑ

 

Ψηφιακό παιχνίδι: Βάλε τις λέξεις στη σωστή σειρά για να σχηματιστεί η φράση ΜΑΜΑ, ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ

 

Ψηφιακό παιχνίδι: Βρες και ένωσε την ίδια λέξη

 

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΑΪΟ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ)

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΡΤΑΣ – ΛΟΥΛΟΥΔΙ

 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΑΦΙΣΑΣ

 

ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ: ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΕ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΑΡΙΘΜΟ

 

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΑΪΟ

Προκειμένου να τιμήσουμε την Πρωτομαγιά προσκαλέσαμε τις μητέρες των μαθητών και των μαθητριών στο σχολείο, με σκοπό να φυτέψουν μαζί με το παιδί τους ένα λουλουδάκι, καλώς ορίζοντας έτσι τον μήνα Μάιο.

Έπειτα, οι μαθητές και οι μαθήτριες σε συνεργασία με τις μητέρες τους κατασκεύασαν το Πρωτομαγιάτικο στεφάνι!

Ευχαριστούμε θερμά όλες τις μητέρες των μαθητών και των μαθητριών που τίμησαν με την παρουσία τους τη συγκεκριμένη δράση! 🙂 

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΤΙΚΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

Μπορείτε να γράψετε σε ένα λευκό χαρτί Α4 τα ονόματα των παρακάτω λουλουδιών με κεφαλαία και πεζά γράμματα και να ζητήσετε από τα παιδιά σας να τα αντιγράψουν.

ΑΝΕΜΩΝΗ – ανεμώνη

ΑΖΑΛΕΑ – αζαλέα

ΒΙΟΛΕΤΑ – βιολέτα

ΓΑΡΥΦΑΛΛΟ – γαρύφαλλο

ΓΑΡΔΕΝΙΑ – γαρδένια

ΓΙΑΣΕΜΙ – γιασεμί

ΔΑΦΝΗ – δάφνη

ΚΑΜΕΛΙΑ – καμέλια

ΚΡΟΚΟΣ – κρόκος

ΚΑΤΙΦΕΣ – κατιφές

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ – μαργαρίτα

ΟΡΧΙΔΕΑ – ορχιδέα

ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ – παπαρούνα

ΠΑΝΣΕΣ – πανσές

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ -τριαντάφυλλο

ΤΟΥΛΙΠΑ – τουλίπα

ΧΡΥΣΑΝΘΕΜΟ – χρυσάνθεμο

IMG 20230502 001440

 

ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ: ΒΡΕΣ ΤΑ ΟΜΟΙΑ

Βρες τις όμοιες κατασκευές

Προς διευκόλυνσή σας μπορείτε να πατήστε επάνω στον σύνδεσμο Δείτε στο LearningApps.org ,το οποίο οδηγεί σε μεγαλύτερο παράθυρο.