ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ

Κατά την τρίτη δραστηριότητα του 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων (2ος Θεματικός Κύκλος) πραγματοποιήθηκε διαφοροποίηση της διδασκαλίας, σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα του κάθε μαθητή/μαθήτριας. Ορισμένοι/ες μαθητές/μαθήτριες ενθαρρύνθηκαν να αντιστοιχίσουν στον ηλεκτρονικό υπολογιστή τη μητέρα/ζωάκι με το μικρό/παιδί της και κάποιοι/κάποιες άλλοι/άλλες να αντιστοιχίσουν τη μητέρα ζωάκι με το παιδί/μικρό της σε φύλλο εργασίας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *