ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ

Κατά τη διάρκεια της τρίτης δραστηριότητας του πρώτου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων (2ος Θεματικός Κύκλος) πραγματοποιήθηκε διαφοροποίηση της διδασκαλίας, σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα των μαθητών και των μαθητριών. Οι μαθητές/μαθήτριες κλήθηκαν να επιλέξουν τη φωτοτυπία ενός ζώου και να την χρωματίσουν ή να σχεδιάσουν και να χρωματίσουν ένα ζωάκι στον ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *