ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ

Διαφοροποιημένη διδασκαλία σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα των μαθητών και των μαθητριών, στο πλαίσιο του πρώτου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων (Θεματικός Κύκλος: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη: Ανθρώπινα Δικαιώματα): Οι μαθητές και οι μαθήτριες τοποθετούν στο σπίτι-κατασκευή τα μέλη της οικογένειάς τους είτε κολλώντας φωτογραφίες τους είτε ζωγραφίζοντας αυτά.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *