ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
1η δραστηριότητα: Συζήτηση σχετικά με τις ανάγκες ενός ζώου. Στη συνέχεια, η συζήτηση επεκτάθηκε στις ανάγκες, άρα και στα δικαιώματα ενός παιδιού. Πραγματοποιήθηκε η καταγραφή των αναγκών των ζώων αλλά και η καταγραφή των αναγκών και δικαιωμάτων του παιδιού, με τη βοήθεια ενός εννοιολογικού χάρτη.
2η δραστηριότητα: Προβολή εικόνων και video σχετικά με τα δικαιώματα του παιδιού.
Διαφήμιση ενός δικαιώματος του παιδιού από τον κάθε μαθητή/μαθήτρια ξεχωριστά.
3η δραστηριότητα: Ομαδική κατασκευή για την Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού.
4η δραστηριότητα: Κατασκευή ψηφιακής αφίσας για τα Δικαιώματα του Παιδιού – 2ο Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού, με σκοπό την κοινοποίησή της σε όμορο νηπιαγωγείο.




































































