1η δραστηριότητα: Προβολή εκ νέου της ταινίας “Ειρήνη” – Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα με σκοπό να εστιάσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες στα συναισθήματα που βιώνει η μικρή προσφυγοπούλα στο ταξίδι της για μια νέα πατρίδα. Στη συνέχεια παρουσιάζονται εικόνες στους μαθητές/τριες, οι οποίες εμφανίζουν ποικίλα συναισθήματα: χαρά, λύπη, θυμό, φόβο, αγάπη, έκπληξη κ.ά.
Έπειτα, οι μαθητές και οι μαθήτριες κλήθηκαν να αναπαραστήσουν σε καθρέφτη τα βασικά συναισθήματα: φόβο, χαρά, λύπη, θυμό, χρησιμοποιώντας διάφορες εκφράσεις του προσώπου τους.
2η δραστηριότητα: Οι μαθητές και οι μαθήτριες εκφράζουν τους δικούς τους φόβους. Στη συνέχεια οι φόβοι των μαθητών/τριών καταγράφονται και αποτυπώνονται εικαστικά.
3η δραστηριότητα: Κάνουμε τους φόβους μας μικρές μπάλες και τους πετάμε μακριά.
4η δραστηριότητα: Οι μαθητές και οι μαθήτριες αναφέρουν διάφορους τρόπους με τους οποίους δείχνουμε καλοσύνη στους συνανθρώπους μας. Έπειτα τους παρουσιάζουν στην ολομέλεια.
Τέλος, καταγράφεται η κάθε ιδέα του παιδιού και δημιουργείται η “Αλυσίδα Σεβασμού και Φιλίας”.















































