Make a wish



Λήψη αρχείου

74a29dac baa0 43c9 adef 68ad8445dea58488f834 02be 40fe a846 173ef3811044

598ca04a 0510 488f bde1 2d7dc17c64e1

 

 

 

 

 

 

Aγαπητοί εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές,

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής ξεκινάει για 26η χρονιά. Με κεντρικό μήνυμα «Μέσα από την ευχή, και πάλι παιδί», πραγματεύεται την επιστροφή στην παιδικότητα των παιδιών ευχής και σας καλούμε να στηρίξετε όλα τα παιδιά που λείπουν από τις σχολικές αίθουσες.

Με τη συμμετοχή σας, μπορείτε να συμβάλετε στην εκπλήρωση των ευχών παιδιών ηλικίας 3-18 ετών που αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες. Με μια συμβολική δωρεά των 2€, λαμβάνετε το χάρτινο Αστέρι της Ευχής ως αναμνηστικό, που θα σας υπενθυμίζει τη σημαντική προσφορά σας.

Περισσότερα για τη δράση εδώ :

Αποκτήστε ένα Αστέρι της Ευχής! – Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)

Εργαστήριο δεξιοτήτων

Έχουν έρθει οι εξωγήινοι.Ο ένας είναι ο εξωγήινος και ο άλλος ο μεταφραστής που μεταφράζει το μήνυμα.

Παιχνίδια συνεργασίας

Kαθώς παίζει η μουσική χορεύουμε και  μόλις σταματήσει η μουσική κάνουμε μια φιγούρα με το διπλανό μας ενώνοντας ένα μέρος του σώματος που λέει η εκπαιδευτικός.Σε προγενέστερο στάδιο ξεκινήσαμε μόνα τους τα παιδιά όταν σταματάει η μουσική να κάνουν μια φιγούρα και έπειτα προχωρήσαμε στη δυαδα για να καλλιεργηθεί η συνεργασία

collage 2024 11 16T181128.241

Ζωγραφίζουμε  τι μας έρχεται  στο μυαλό όταν ακούμε τη λέξη συνεργασία

7750cb52 17b5 4c9b 83f0 9f764ab9e6c8

Συγκέντρωση ειδών διατροφής για «Tο Χαμόγελο του Παιδιού» εν όψει των Χριστουγέννων.



Λήψη αρχείου

Ευρωπαϊκή Ανταλλαγή Χριστουγεννιάτικων Στολιδιών 2024 #EuropeanChristmasTree

Τα πρώτα φάκελα έφτασαν στο νηπιαγωγείο μας στις 25/11/2024

32c4ec81 82af 418e 828c 78bed2d3d5aad4cba837 51cd 4097 888a aa015f75c0fad66e4ff7 e3c7 4aac ad01 e867509a8069

Με πολλή αγάπη ετοιμάσαμε τα φακελα με τα στολιδάκια μας για τους φίλους μας!

Έτοιμα για αποστολή στο ταχυδρομείο !

32a88826 455d 4642 81a4 27b4f4528095

collage 2024 11 12T174834.248

Τα στολιδάκια που ετοιμάσαμε

d4f50879 b358 4d8c aa3e 862620ed9333

b498d811 6ab0 4a8b b5b5 c344a1c72d86

308199fc d94f 49c2 8660 07ec7ad0307e

4928c8a6 8d84 4754 9f88 5e90a46648b5

Περισσότερα για τη δράση μπορείτε να δείτε στο αρχείο που ακολουθεί :



Λήψη αρχείου

Πρόγραμμα etwinning :Όχι άλλη αδιαφορία στων βιβλίων  την αγωνία

Πολλοί ήρωες των παραμυθιών αναμεσά τους ο Κοντορεβιθούλης, η μάγισσα Φρικαντέλα, ο εγωιστής γίγαντας, κατεβαίνουν σε απεργία, διαμαρτύρονται γιατί  τα παιδιά δεν διαβάζουν πια βιβλία, μένουν μόνα τους στα ράφια των βιβλιοθηκών λυπημένα και σκονισμένα. Ασχολούνται μόνο με ηλεκτρονικά παιχνίδια σε ταμπλετ, υπολογιστές και κονσόλες. Οι  χαρακτήρες των βιβλίων δεν κάνουν πια παρέα στα παιδιά και δεν ταξιδεύουν μαζί σε φανταστικούς κόσμους.  Οι ήρωες των παραμυθιών ζητούν τη βοήθεια των παιδιών για να διώξουν τη τεχνολογία από τη ζωή των παιδιών. Είναι τελικά όμως η τεχνολογία υπεύθυνη για όλα δεινά των ηρώων μας; Ή μήπως μπορεί αυτή να γίνει βοηθός τους και να βρεθεί μια λύση στο πρόβλημα τους; Τα παιδιά  καλούνται να συνεχίσουν την ιστορία, προβληματίζονται και διερευνούν τρόπους να βοηθήσουν τους ήρωες των παραμυθιών, αλλά με τη βοήθεια  της τεχνολογίας. Διερευνούν νέους τρόπους δημιουργίας ιστοριών με παλιούς και νέους ήρωες ώστε να συνδυαστεί η παραδοσιακή προφορική αφήγηση με φωτογραφίες, βίντεο, κινούμενη εικόνα, ήχο, μουσική και κείμενο. Σκοπός του προγράμματος είναι  η δημιουργία ψηφιακών αφηγήσεων η οποία μπορεί να αποτελέσει μέσο για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ΤΠΕ και για την μάθηση στο πλαίσιο των διαφόρων γνωστικών αντικειμένων, ενώ υποστηρίζει την ανάπτυξη σύγχρονων ικανοτήτων όπως η συνεργασία, η επικοινωνία, η δημιουργικότητα και η καινοτομία (Σεραφείμ & Φεσάκης, 2010).

Στόχοι

  1. Ανάπτυξη δεξιοτήτων δημιουργικής σκέψης, κριτικής σκέψης, συνεργασίας και καλλιέργεια δεξιοτήτων γραμματισμού, αναγνωστικές στάσεις και κίνητρα ώστε τα παιδιά να εξοικειωθούν με διαδικασίες ανάπτυξης ψηφιακών παραγόμενων
  2. Οι μαθητές/-τριες θα ανακαλύψουν εναλλακτικές μορφές βιβλίων, όπως είναι τα ηλεκτρονικά και τα ηχητικά βιβλία, δημιουργώντας την δική τους ψηφιακή αφήγηση. Επίσης, με τη χρήση ψηφιακών μέσων θα δημιουργήσουν έντυπα εικονογραφημένα βιβλία .
  3. Να αποκτήσουν επικοινωνιακές δεξιότητες (ερευνούν ένα θέμα, αναλύουν, συνθέτουν και παρουσιάζουν πληροφορίες, οργανώνουν τις ιδέες τους και συνεργάζονται)
  4. Να μάθουν να χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες επικοινωνίας (δημιουργία και επεξεργασία, εικόνων, βίντεο, ήχο, αναζήτηση στο διαδίκτυο)
  5. Να βελτιώνουν τις προφορικές και γραπτές επικοινωνιακές τους δεξιότητες καθώς και δεξιότητες υψηλής σκέψης (high-order skills) όπως η συλλογή, επεξεργασία πληροφοριών  και η επίλυση προβλημάτων.
  6. Να αναπτύξουν Δεξιότητες μάθησης (4cs -(Κριτική σκέψη, Επικοινωνία Συνεργασία, Δημιουργικότητα) Δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης
  7. Να προωθήσουμε θετικές αναγνωστικές στάσεις και συνήθειες καθώς και να δημιουργήσουμε αναγνωστικό κίνητρο

Οκτώβριος-Νοέμβριος:

Τα παιδιά παρουσιάζουν τον εαυτό τους, τα σχολεία τους τη πόλη τους γνωρίζονται, παρουσιάζουν τα αγαπημένα τους παραμύθια και δημιουργούν τον αγαπημένο τους ήρωα που θα μας συντροφεύει σε όλη τη διάρκεια του έργου. Συμμετοχή στην εβδομάδα κώδικα

Δεκέμβριος:

Δημιουργία  συνεργατικής ψηφιακής Χριστουγεννιάτικης ιστορίας χρησιμοποιώντας όλους τους αγαπημένους ήρωες των παιδιών.

Ιανουάριος

Πρόσκληση στην τάξη  συγγραφέα σε διαδικτυακή συνάντηση με όλα τα σχολεία συνεργάτες, ο οποίος θα μπορούσε να δείξει στους μαθητές πως δημιουργεί τις δικές του ιστορίες. Φτιάχνουμε το δικό μας βιβλίο από ανακυκλωμένο χαρτί

Φεβρουάριος:

Ορίζοντας την ψηφιακή αφήγηση και τις μορφές της  Ανάγνωσης ηχοϊστοριών

Δημιουργία συνεργατικής εικονογραφημένης ηχοϊστορίας  βασισμένη στο μουσικό παραμύθι «Καρναβάλι των ζώων» του Sean Sans, που συνδυάζει το καρναβάλι με τα ζώα με την επένδυση με  μουσική και μουσικά όργανα.

Μάρτιος-Απρίλιος

Τα παιδιά δημιουργούν το σενάριο μια  ιστορίας δημιουργούν ή διερευνούν ήχους οι οποίοι θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στην ιστορία τους ή επένδυση με μουσική. Τέλος εισάγονται οι ζωγραφιές των μαθητών στην ηχοϊστορία.

 Μάιος :

Οι μαθητές παρουσιάζουν σε ομάδες την τελική εργασία τους, αξιολογούν τη δουλειά τους και αξιολογούνται από τους συμμαθητές τους σε on line συνάντηση. προτάσεις για επέκταση των δραστηριοτήτων όπως δραματοποίηση, δημιουργία σκηνικών κτλ. Προετοιμάζεται μια εκδήλωση που θα έχει ως θέμα την παρουσίαση των ηχοϊστοριών με δραματοποίησή τους.

Ιούνιος

Αξιολόγηση διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου

Αναμενόμενα αποτελέσματα

Τα τελικά συνεργατικά προϊόντα θα είναι δημόσια στο Twinspace. Το έργο θα αναρτηθεί στα site των σχολείων. Θα γίνουν αναρτήσεις σχετικές στον τοπικό ηλεκτρονικό τύπο και διάχυση καλών πρακτικών με ενημερώσεις στους συλλόγους γονέων, στην τοπική κοινωνία, την εκπαιδευτική κοινότητα και εκπαιδευτικά sites.

Θα παραχθεί το παρακάτω συνεργατικό ψηφιακό υλικό:.

  • Συνεργατικά ψηφιακές ιστορίες για τη διάχυση των μηνυμάτων στη τοπική κοινωνία.
  • Συνεργατικά βιβλία και ταινία
  • Συνεργατικά περιοδικά και εφημερίδες με τις δράσεις των παιδιών, φυλλάδια, ημερολόγια , βίντεο.

 

10ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2024 

Συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας μαζί με τους συνεργάτες μας  στο  10ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning:«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» με  τις εισηγήσεις :«TURTLE GUARDS – “ΦΡΟΥΡΟΙ  ΧΕΛΩΝΑΣ”»  και «Color Hunters-Κυνηγοί Χρωμάτων»

αμαλια συνεδριο

αρχείο λήψης 6

465782386 3327577270706333 3085748096847775934 n

465907915 3327571190706941 2797465009227366193 n 1466050817 3327570847373642 6819826634693824681 n 466037591 3327571220706938 5152208005994772641 n 1

ΗΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ ΥΠΑΙΘΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 7-11-2024

Το σχολείο μας συμμετέχει στη παγκόσμια κίνηση  Διεθνούς Ημέρας Υπαίθριας Εκπαίδευσης, και σε συνεργασία με το  Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (ΚΕΠΕΑ) Βάμου,  την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2024, στην κοινή δράση με θέμα: «Υπαίθρια Εκπαίδευση»

Ημέρα Υπαίθριας Εκπαίδευσης 7 Νοεμβρίου 2024

Η δραστηριότητα με την οποία συμμετέχουμε έχει αναρτηθεί στο padlet που ακολουθεί :

collage

Μετάβαση στο padlet.com

Αρκάδι

“ Ξέρετε, παιδιά, τι είναι το Αρκάδι;

Είναι το γλυκοχάραμα στης Κρήτης το σκοτάδι.

Είναι το μάννα τ’ ουρανού, που τρέφει τα παιδιά μας.

Είναι της Κρήτης η ζωή, το άγιο φυλακτό της.

Είν’ η Ελλάδα ολόκληρη μαζί με τ’ όνειρό της”.

(Αντ. Αντωνιάδης)

collage 2024 11 16T181819.835

collage 2024 11 10T184724.371

462539737 422782754214004 3896880637568729339 n

462573095 1136034634811248 7554632374479687665 n