Ελεύθερες δραστηριότητες

ελευθερες

Μια από τις καθημερινές ρουτίνες στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου είναι οι ελεύθερες δραστηριότητες στα κέντρα μάθησης ( γωνιές) . Στο ελεύθερο τους παιχνίδι τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να κοινωνικοποιηθούν, εξασκούν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους, μαθαίνουν να υπακούν σε κανόνες, να βάζουν όρια, να συμμαζεύουν τα παιχνίδια στις γωνιές όταν τελειώνουν το παιχνίδι τους και να συνεργάζονται για την επίτευξη ενός κοινού σκοπού.

Να μερικές όμορφες, εποικοδομητικές και δημιουργικές στιγμές των παιδιών!!!
Με την πλαστελίνη:
IMG 20241011 121711 resized 20241214 111755225
Με τα τουβλάκια:
Με τις χάντρες:
Με τα παζλ:
IMG 20250109 122902 edit 2699096474298031 resized 20250109 092331831 IMG 20250109 123022 edit 2699085197612096 resized 20250109 092332112
IMG 20250109 123356 resized 20250109 092332683 IMG 20250109 124105 resized 20250109 092331525

(περισσότερα…)

Μαθαίνω για το διαδίκτυο

Διαδίκτυο

Ένα βίντεο που εξηγεί με απλά λόγια στα παιδιά τους κανόνες ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου

paramuthi-athina-tablet-final : πατήστε πάνω στο σύνδεσμο για να διαβάσετε μαζί με τα παιδιά σας ένα παραμύθι για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Στην σελίδα https://saferinternet4kids.gr/  μπορείτε να ενημερωθείτε για την ασφαλή και θετική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας στα παιδιά, τους εφήβους αλλά και στους νέους ανθρώπους.

Αγιασμός 2024-2025

C kef1 en1 agiasmos.png teaser

Σας προσκαλούμε στον ετήσιο αγιασμό για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2024-2025 που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 9:15 π.μ στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου μας. Ευχόμαστε σε όλους, γονείς και μαθητές καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!!!

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου Αγίου Πέτρου

Διαφορετικότητα – Ενσυναίσθηση – Αλληλοσεβασμός

“Η Μόνα, η μικρή χελώνα στο καινούριο σχολείο”

Ως αφόρμηση της παραπάνω θεματικής που υλοποιούμε, διαβάστηκε η ιστορία “Η Μόνα, η μικρή χελώνα στο καινούριο σχολείο”. Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης η εκπαιδευτικός τσαλάκωνε μία χάρτινη καρδιά κάθε φορά που πληγωνόταν από την άσχημη συμπεριφορά των συμμαθητών της. Τα παιδιά προβληματίστηκαν για ποιο λόγο τσαλακωνόταν η χάρτινη καρδιά γι’ αυτό ακολουθήθηκε συζήτηση για τα συναισθήματα της χελώνας και της συμπεριφοράς των συμμαθητών της. Τέλος, για να γίνει χαρούμενη η καρδιά της χελώνας, τα παιδιά έγραψαν σε τσιρότα όμορφες και γλυκές λέξεις και τα κολλήσαμε πάνω στην τσαλακωμένη καρδιά.

 

IMG 5359 IMG 5366 IMG 5373 IMG 5374 IMG 5376

 

Στη συνέχεια όλοι οι μαθητές σε ατομικά φύλλα εργασίας αποτύπωσαν τις εντυπώσεις τους από την ανάγνωση της ιστορίας.

 

IMG 5387 IMG 5390 IMG 5391

 

 

¨Είμαστε διαφορετικοί – Είμαστε ίσοι”

Παρατηρήσαμε, επεξεργαστήκαμε το βιβλίο “Εικόνες – από τα παιδιά της Γης” και μιλήσαμε για τα χαρακτηριστικά των παιδιών από διάφορες φυλές. Στη συνέχεια, μιλήσαμε για τα δικά μας χαρακτηριστικά και ο καθένας περιέγραφε τα χαρακτηριστικά του. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ζευγάρια και παρουσίαζαν τις ομοιότητες και τις διαφορές τους. Έπειτα, σε ζευγάρια  αποτύπωσαν τις ομοιότητες και τις διαφορές τους σε φύλλο εργασίας. Στην ολομέλεια, παρουσίασαν την εργασία τους και καταλήξαμε στο συμπέρασμα, πως ενώ έχουμε πολλές διαφορές μεταξύ μας, ωστόσο είμαστε ίσοι και μοναδικοί.

IMG 5416 IMG 5419 IMG 5420 IMG 5421 IMG 5423 IMG 5425 IMG 5426 IMG 5428 IMG 5429

 

 

 

“Το κουτί με τις  διαφορετικές απόψεις”

Φτιάξαμε μια κούτα  με ένα παράθυρο σε κάθε πλευρά ( όπως προτείνεται από το βιβλίο – Βήματα για τη ζωή) και τοποθετήσαμε ένα ξύλινο σπιτάκι. Ζητήθηκε από τους μαθητές να σηκώνονται σε ζευγάρια και να παρατηρούν από ένα παράθυρο της επιλογής τους, τι υπάρχει μέσα. Καταγράφηκαν οι διαφορετικές απόψεις τους και αντιλήφθηκαν τη διαφορετική οπτική των πραγμάτων.

 

IMG 5443 IMG 5446 IMG 5449 IMG 5453 IMG 5454 IMG 5455

” Το χαρούμενο λιβάδι “

Διαβάσαμε την ιστορία της Φυλλιώς Νικολούδη ” Το χαρούμενο λιβάδι ” που διαπραγματεύεται την αποδοχή του διαφορετικού και του ξένου. Πραγματοποιήθηκε μια συζήτηση όσον αφορά τις εντυπώσεις και τα συναισθήματα που μας δημιούργησε η ιστορία. Έπειτα, οι μαθητές ζωγράφισαν τι πίστευαν ότι θα γίνει στο τέλος της ιστορίας.

IMG 5481 IMG 5482 IMG 5483 IMG 5484 IMG 5485 IMG 5486 IMG 5487

 

Δραματοποιήσαμε την ιστορία

IMG 5496 IMG 5498 IMG 5500 IMG 5501

 

Τέλος, οι μαθητές βάζοντας  φαντασία και ταλέντο δημιούργησαν ένα έργο τέχνης……………..  “το λιβάδι της φιλίας και της διαφορετικότητας

IMG 5506 IMG 5507 IMG 5514 IMG 5520 IMG 5521 IMG 5524

 

 

 

3η Θεματική Ενότητα: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Θέμα: «Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα» Τίτλος: «Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο»

 

 

Εργαστήριο 1

Παίξαμε κινητικά παιχνίδια και παιχνίδια έκφρασης με τη χρήση του σώματός μας.

Κινητικό παιχνίδι με αξιοποίηση θεατρικού παιχνιδιού. Έχουμε τοποθετήσει τις καρέκλες σε κύκλο και τα παιδιά κάθονται, εκτός από ένα το οποίο θα πρέπει στη διάρκεια του παιχνιδιού να βρει καρέκλα να κάτσει και να αφήσει άλλον όρθιο. Τα παιδιά κάθονται σιωπηλά και προσπαθούν να συνεργαστούν κοιτάζοντας μόνο στα μάτια και κάνοντας διάφορες κινήσεις με το κεφάλι τους. Μόλις συνεννοηθούν χωρίς να μιλήσουν σηκώνονται και ανταλλάσσουν γρήγορα καρέκλες προτού προλάβει ο όρθιος να καθίσει σε κάποιες από αυτές.

IMG 20240219 125134

 

Εργαστήριο 2

Συμβόλαιο ομάδας

Στην ολομέλεια συζητάμε τους κανόνες καλής λειτουργίας της ομάδας και τα παιδιά αναφέρουν κάποιους κανόνες και τους καταγράφουμε. Στη συνέχεια το κάθε παιδί διαλέγει τον κανόνα που επιθυμεί να ζωγραφίσει και το σχεδιάζει σε post it που έχει σχήμα φύλλου για να το κολλήσει στο δέντρο της ομάδας. Έπειτα κολλάνε τα φύλλα – κανόνες στο δέντρο και κάτω από κάθε φύλλο κολλούν τον κανόνα, ως υπότιτλο.

 

 

IMG 20240219 121003Τα παιδιά χορεύουν με συνοδεία μουσικής και στην παύση της πλησιάζουν τον κοντινό συμμαθητή τους και του λένε κάτι όμορφο/ θετικό για τον εαυτό τους, για παράδειγμα “έχω ωραία ίσια μαλλιά”, “μου αρέσουν τα μάτια μου”. Στη συνέχεια, τα παιδιά υφαίνουν τον ιστό της αράχνης αναφέροντας πρώτα κάτι θετικό που καταφέρνουν, όπως για παράδειγμα “κάνω πολύ καλές ζωγραφιές”. Έπειτα, δίνουν το κουβάρι σε ένα συμμαθητή τους λέγοντας του κάτι που τους αρέσει σε αυτόν ή που θαυμάζουν σε αυτόν, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο τον ιστό της αράχνης. Τέλος, ζωγραφίζουν 2 συμμαθητές τους και αναφέρουν κάτι όμορφο ή θετικό γι’ αυτούς.

IMG 20240220 121200

 

Εργαστήριο 3

Ανίχνευση Αρχικών Ιδεών

Τοποθετήσαμε κάτω στο πάτωμα χαρτιά Α4 και πάνω σε κάθε χαρτί μια μολυβοθήκη. Τα χαρτιά και οι μολυβοθήκες ήταν τόσες όσα και τα παιδιά, χρησιμοποιώντας ξυλάκια δόθηκαν διάφοροι ρυθμοί για περπάτημα στα παιδιά. Τα παιδιά διατηρώντας τη σιωπή τους περνάν ανάμεσα στα χαρτιά που βρίσκονται στο πάτωμα, χωρίς να τα πατάνε και ανάμεσα από τους άλλους χωρίς να τους ακουμπάνε. Καθώς τα παιδιά περπατάνε με ένα σταθερό ρυθμό σε όλη την αίθουσα, άκουγαν διαφορετικούς ρυθμούς στο μουσικό όργανο και βάδιζαν σύμφωνα με αυτούς. Ενδιάμεσα στις εναλλαγές ρυθμού γινόντουσαν παύσεις όπου τα παιδιά σταματούσαν. Στην τελευταία παύση τα παιδιά επιλέγουν σε ποιο χαρτί θα σταθούν δίπλα. Ζητήθηκε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν “ό,τι τους έρχεται στο μυαλό όταν ακούνε τη λέξη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ”. Τέλος, καταγράφηκε αυτό που ζωγράφισαν.

Εργαστήριο 4

Χωρίστηκαν τα παιδιά σε 2 ομάδες και η εκπαιδευτικός τους αφηγήθηκε μια ιστορία για κάποιους εξωγήινους που έχουν έρθει στο σχολείο μας για να μας γνωρίσουν και να μας πουν ενδιαφέροντα πράγματα για το πλανήτη τους και τη ζωή τους. Δυστυχώς δεν μιλάνε τη δική μας γλώσσα και θα χρειαστούν κάποιον μεταφραστή. Έπειτα, τα παιδιά χωρίστηκαν ανά ζεύγη όπου το ένα παιδί ήταν ο εξωγήινος και το άλλο υποδυόταν τον γήινο μεταφραστή. Το παιδί εξωγήινος έλεγε μια δυο προτάσεις χρησιμοποιώντας ακαταλαβίστικη γλώσσα και όταν σταματούσε ο γήινος μεταφραστής μετέφραζε στους υπόλοιπους μαθητές.

IMG 20240227 124536

Οι Κοντοπυθαρούληδες-εφευρέτες μας δίνουν οδηγίες από μακριά!

Αναφέρθηκε στα παιδιά ότι οι εξωγήινοι χρειάζονται βοήθεια για να φτιάξουν το διαστημόπλοιο τους και ότι πρέπει να επικοινωνήσουν με τους εφευρέτες που υπάρχουν στον πλανήτη τους μέσω ασύρματου. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ζευγάρια και χωρίς να έχουν οπτική επαφή προσπάθησαν μέσα από οδηγίες να φτιάξουν ένα διαστημόπλοιο με τουβλάκια από το οικοδομικό υλικό και με ζωγραφική.

IMG 20240229 122316

 

IMG 20240229 131118

 

Εργαστήριο 5

Συνεργασία σε ομάδες

Κινητική δραστηριότητα, βοηθάω τη μπάλα να φτάσει στον προορισμό της.

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες των τριών ή τεσσάρων ατόμων και η κάθε ομάδα πήρε από ένα μπαλάκι και από 5 ρολά χαρτί κουζίνας κομμένα κατά μήκος. Τα παιδιά συνεργάστηκαν για να τοποθετήσουν τα χαρτονένια ρολά στη σειρά, έτσι ώστε να δημιουργήσουν ένα διάδρομο για να κυλήσει μέσα το μπαλάκι. Μόλις τα παιδιά δημιουργούσαν τη διαδρομή, το παιδί που είχε το μπαλάκι το έριχνε μέσα στους χάρτινους κυλίνδρους και το μπαλάκι έπρεπε να κυλήσει σε όλη τη διαδρομή. Στη συνέχεια, ο βαθμός δυσκολίας της δραστηριότητας αυξήθηκε, καθώς προστέθηκε στο τέλος της χάρτινης διαδρομής ένα καλάθι,  μέσα στο οποίο έπρεπε να καταλήξει το μπαλάκι. Στο τέλος, της δραστηριότητας οι ομάδες συζήτησαν για τον τρόπο που τα κατάφεραν, τι τους δυσκόλεψε και τι τους διευκόλυνε.

IMG 20240301 120627

 

IMG 20240301 120738

 

IMG 20240301 122247

 

IMG 20240301 122902

 

Κινητική δραστηριότητα: Ποιος δράκος θα χορέψει καλύτερα;

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και τους δόθηκε η οδηγία να φτιάξουν με τα δικά τους σώματα όλα μαζί το σώμα ενός δράκου (κεφάλι, σώμα, φτερά, ουρά). Τα παιδιά επικοινώνησαν, συνεργάστηκαν για να μοιράσουν ρόλους και αρμοδιότητες για να πετύχουν το στόχο τους. Κάποιο παιδί ανέλαβε να κάνει το κεφάλι, κάποιο άλλο την ουρά, το σώμα και τα φτερά. Έπειτα, με τη συνοδεία μουσικής άρχισαν οι δράκοι να χορεύουν μέσα στην τάξη. Ολοκληρώνοντας, οι ομάδες πραγματοποίησαν συζήτηση για το ποια ομάδα τα κατάφερε, τι δυσκολίες αντιμετώπισαν και με ποιον τρόπο τα κατάφεραν.

φφφφ

 

Διαβάσαμε το παραμύθι “Η σκάλα της αγάπης“, συζητήσαμε για τα ζώα που παρατηρήσαμε στο παραμύθι και για τον τρόπο που το καθένα προσπάθησε να βοηθήσει το αστέρι. Επικεντρωθήκαμε στο ζώο που συνεργάστηκε με τους φίλους του με σκοπό να βοηθήσει το αστέρι. Μιλήσαμε για τη συνεργασία και για τις λέξεις που έχουν σχέση με αυτήν όπως βοήθεια, αγάπη και φιλία. Έπειτα, χωριστήκαμε σε ομάδες, συνεργαστήκαμε και φτιάξαμε σκάλες με διαφορετικά υλικά για να ανεβάσουμε το αστεράκι στον ουρανό. Συζητήσαμε για τον τρόπο που συνεργαστήκαμε και αν υπήρχαν προβλήματα κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας. Σε ένα ανοιχτό φύλλο εργασίας αποτυπώσαμε τον τρόπο που βοήθησαν τα μυρμήγκια  το αστέρι.

 

 

Εργαστήριο 6

Απόκτηση ενσυναίσθησης και επίλυση συγκρούσεων

“Υπάρχει και άλλος τρόπος”

Παρουσιάστηκε στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας με ρουτίνες σκέψης από το παράρτημα του εργαστηρίου, το οποίο έδειχνε παιδιά να τσακώνονται. Κάλεσα τα παιδιά να παρατηρήσουν την εικόνα, να προβληματιστούν και να πουν την άποψη τους.

Απόψεις μαθητών για την εικόνα της ρουτίνας σκέψης.

Τι παρατηρείτε: 3 αγόρια, τα αγόρια κοιτιούνται με θυμό, τα παιδιά μαλώνουν, είναι θυμωμένα

 

Τι σκέφτεστε: Μαλώνουν για το παιχνίδι, ποιος θα διαλέξει το πιο ωραίο παιχνίδι, δε θέλουν να παίξουν το ένα παιδί, ποιος θα παίξει πρώτος στο παιχνίδι, δε μιλάνε ευγενικά

 

Τι αναρωτιέστε: Μπορούν να γίνουν φίλοι, μπορούν να συμφιλιωθούν, μπορούν να μιλήσουν ευγενικά, να μοιράζονται τα παιχνίδια τους, να κάνουν παρέα όλοι μαζί, να περιμένουν τη σειρά τους στο παιχνίδι, να ενώσουν τις ιδέες τους για τα παιχνίδια

 

“Πώς μπορεί να γίνει καλύτερα”

Με συνοδεία μουσικής ζητήθηκε από τους μαθητές να κινηθούν στο χώρο ελεύθερα ανάλογα με τα συναισθήματα που τους προκαλούσε η μουσική. Στη παύση της μουσικής, τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και αφού πρώτα συζητήσαμε για συγκρούσεις ή διαφωνίες που βίωσαν με κάποιο συμμαθητή τους, παροτρύνθηκαν να αναπαραστήσουν αυτές τις καταστάσεις αλλά αυτή τη φορά να προτείνουν εναλλακτικούς τρόπους επίλυσης της διαφωνίας. Όταν η μια ομάδα παρουσίαζε με κίνηση και λόγο τη διαφωνία, η άλλη ομάδα έμενε ακίνητη.

 

Εργαστήριο 7

Η τελική μου ιδέα…..στο αυτί

 

“Τι γίνεται μετά”

Στην ολομέλεια η εκπαιδευτικός διηγήθηκε μια ιστορία με πέντε φίλους που πάνε μια εκδρομή και συναντάνε εμπόδια. Στη συνέχεια, τα παιδιά παροτρύνθηκαν να συνεχίσουν την ιστορία αναφέροντας δυσκολίες που συνάντησαν οι φίλοι και να προτείνουν τρόπους αντιμετώπισης των δυσκολιών. Έπειτα, η νηπιαγωγός κατέγραψε την ιστορία που είπαν τα παιδιά.

“Φτιάξε σε ομάδες το παραμύθι”

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε τετράδες και τους ζητήθηκε να εικονογραφήσουν την ιστορία που έφτιαξαν. Αφού πρώτα συζήτησαν για την εικόνα που θα ζωγραφίσουν, μοίρασαν αρμοδιότητες και ζωγράφισαν τις εικόνες της ιστορίας. Έπειτα, τα παιδιά μου αφηγήθηκαν ξανά την ιστορία και την κατέγραφα κάτω από τις εικόνες.

 

IMG 20240306 122529

 

IMG 20240306 122548

 

IMG 20240306 132729

 

IMG 20240306 132737

 

“Η τελική μου ιδέα…στο αυτί”

Κάτω στο πάτωμα τοποθετήθηκαν χαρτιά σε σχήμα κύβου και σε κάθε χαρτί μια μολυβοθήκη. Με τη συνοδεία ταμπουρίνου δόθηκαν διάφοροι ρυθμοί για περπάτημα στα παιδιά. Τα παιδιά περνούσαν ανάμεσα από τα χαρτιά χωρίς να τα πατάνε και χωρίς να ακουμπάνε τους συμμαθητές τους. Αφού τα παιδιά κατάφεραν να συγκεντρωθούν και να αποκτήσουν ένα σταθερό ρυθμό βαδίσματος, στην παύση της μουσικής επέλεξαν σε ποιο χαρτί θα ζωγραφίσουν. Ζητήθηκε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν ό,τι τους έρχεται στο μυαλό όταν ακούν τη λέξη “συνεργασία”. Τέλος, με τους κύβους φτιάξαμε το τοίχος της συνεργασίας.

IMG 20240308 120757

 

IMG 20240308 120836

 

 

“Ταξίδι στις φυλές του κόσμου”

Κάναμε το γύρω του κόσμου και γνωρίσαμε διάφορες φυλές.

Οι μαθητές περιηγήθηκαν με το google earth στις ηπείρους, μελετήσαμε χάρτες, είδαμε εικόνες, ακούσαμε μερικές από τις μουσικές των ηπείρων, παρακολουθήσαμε τους κατοίκους τους σε βίντεο.

Πρώτη στάση: Βόρειος Πόλος (Ίνουιτ-Εσκιμώοι)

Γνωρίσαμε που ζουν οι Ίνουιτ και δημιουργήσαμε το Βόρειο και το Νότιο Πόλο με την τεχνική κολάζ.

IMG 20240222 095446

Αναπαραστήσαμε τον τρόπο ψαρέματος των Ίνουιτ.

IMG 20240229 100822

 

Μαζί με τα παιδιά κατασκευάσαμε  και παίξαμε επιτραπέζια παιχνίδια για τους Ίνουιτ.

IMG 20240223 084101

smart

IMG 20240223 084203

smart

IMG 20240223 085947

smart

IMG 20240223 085952

Δεύτερη στάση: Αφρική

Φτιάξαμε ομαδοσυνεργατικά τον χάρτη της Αφρικής.

IMG 4982

 

Κατασκευάσαμε τα περιδέραια του λαού αυτού.

IMG 4991 IMG 4992 IMG 4996 IMG 4997 IMG 4999

 

Κατασκευάσαμε αφρικάνικες μάσκες.

IMG 4980 IMG 4981 IMG 4983 IMG 4985

 

Γνωρίσαμε κάποια από τα μουσικά όργανα της Αφρικής.

IMG 4986 IMG 4987 IMG 4988 IMG 4989

Δημιουργήσαμε το κέντρο ενδιαφέροντος με αντικείμενα από  την Αφρική.

IMG 4990

Τρίτη στάση: Αμερική

Κατασκευάσαμε τα καπέλα των Ινδιάνων.

IMG 4794

Αφού γνωρίσαμε και επεξεργαστήκαμε τη γλώσσα/ιδεογράμματα των Ινδιάνων,  μιλήσαμε για τη ζωή τους, τις αγαπημένες ασχολίες τους και στο τέλος τις δραματοποιήσαμε.

IMG 4792 IMG E4788

“Το σώμα μου”

Μελετήσαμε ένα βιβλίο για το ανθρώπινο σώμα και στη συνέχεια σχεδιάσαμε το περίγραμμα ενός παιδιού σε χαρτί του μέτρου. Έπειτα, ομαδοσυνεργατικά γράψαμε τα μέρη του σώματος.

IMG 3978 IMG 3980 IMG 3983 IMG 3988 IMG 3990

 

“Το ανθρώπινο σώμα εσωτερικά”

Δημιουργήθηκε ιστόγραμμα με τις αρχικές ιδέες και αντιλήψεις των παιδιών με θέμα τα εσωτερικά όργανα του ανθρώπινου σώματος και έπειτα παρακολουθήσαμε σχετικό βίντεο  και τέλος, το αποδώσαμε με τη ζωγραφική ομαδικά.

IMG 4004 IMG 4005 IMG 4006 IMG 4009 IMG 4010 IMG 4013

 

“Φωνολογική επίγνωση”

Παίξαμε φωνολογικά παιχνίδια με τα μέρη του σώματός μας και αξιολογήσαμε τις γνώσεις που αποκτήσαμε με ατομικό φύλλο εργασίας.

IMG 4053 IMG 4054

“Ο εαυτός μου”

Παίξαμε με όλα τα παιδιά παιχνίδι με τις προτιμήσεις τους σε σχέση με τα φρούτα, τα χρώματα, τα παιχνίδια, τα φαγητά, τα ζώα, τα ρούχα.

IMG 3950

 

Αφού γνωρίσαμε τα χρώματα, στη συνέχεια σε πίνακα διπλής εισόδου τα παιδιά βρήκαν το αγαπημένο τους χρώμα και το σημείωσαν.

IMG 3507

 

 

Μιλήσαμε για τον εαυτό μας, την οικογένειά μας, τα ενδιαφέροντά μας και έπειτα σε στάδια κατασκευάσαμε το ατομικό βιβλίο του εαυτού μας.

IMG 3953 IMG 3952

 

IMG 5380IMG 5381 IMG 5378