Κινητό Πλανητάριο Κρήτης!

Με αφορμή τη θεματική ενότητα “Πλανήτες-Ηλιακό σύστημα”, την οποία επεξεργαστήκαμε στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε μια εκπαιδευτική επίσκεψη στο 3ο Δημοτικό Ρίζας, το οποίο θα φιλοξενήσει το Κινητό Πλανητάριο Κρήτης.

Tο κινητό ψηφιακό πλανητάριο είναι ένα μικρό φορητό πλανητάριο που είναι σε θέση να προβάλλει οποιαδήποτε ψηφιακή ταινία θόλου. Οι ταινίες αυτές φτιάχνονται ειδικά για πλανητάρια και προσφέρουν μία μοναδική οπτικοακουστική διδακτική εμπειρία. Οι ταινίες που έχουν επιλέξει είναι υψηλής ποιότητας, καταξιωμένες και παίζονται σε πλανητάρια σε ολόκληρο τον κόσμο. Ως εκ τούτου, είναι διδακτικές, ψυχαγωγικές και ειδικά διαμορφωμένες για τις ηλικίες για τις οποίες προορίζονται.

Παρακολουθήσαμε με μεγάλο ενδιαφέρον την ταινία και στο τέλος πήραμε και δώρο αφίσα με τους πλανήτες!

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα :  https://planitariokritis.gr/kinito-planitario/

image 6483441

Υλοποίηση Σχεδίου Δράσης – Σχέσεις μεταξύ μαθητών

Στα πλαίσια της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων, υλοποιήσαμε το σχέδιο δράσης με τίτλο: “Με ομάδα δυνατή, γινόμαστε όλοι καλύτεροι!” για την ενίσχυση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών.



Λήψη αρχείου

Υλοποίηση Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων: “Διατροφή σωστή για δοντάκια υγιή”



Λήψη αρχείου

Φυτεύω…”Με Χαμόγελο”

Με αφορμή τη διαθεματική μας ενότητα που αφορά την άνοιξη και τα φυτά, αποφασίσαμε να ενισχύσουμε την οργάνωση ” Το χαμόγελο του παιδιού “. Συμφωνήσαμε από κοινού με τα παιδιά να επιλέξουμε τους σπόρους αγάπης του φυτού ” Μη με λησμόνει”. Πρόκειται για το γνωστό φυτό Μυοσωτίς, με τα πανέμορφα μπλε άνθη, που είναι σύμβολο για τα εξαφανισμένα παιδιά.

Το κάθε παιδί φύτεψε το δικό του προσωπικό σπόρο αγάπης, σε δικό του ατομικό γλαστράκι και πλέον είναι υπεύθυνο για την φροντίδα, την αγάπη και την καλλιέργεια του.
Στόχους αυτής της δραστηριότητας αποτελούν η ευαισθητοποίηση των παιδιών απέναντι στην οργάνωση του ” Χαμόγελου του παιδιού” και ταυτόχρονα η υπευθυνότητα απέναντι στα φυτά. Επιπλέον, μέσω βιωματικής μάθησης στοχεύσαμε στη συνδημιουργία, τη συνεργασία την επικοινωνία και την εξερεύνηση.
1680181934936

4ος Κύκλος Εργαστηρίων Δεξιοτήτων Δημιουργώ & Καινοτομώ: “Το ηλιακό μας σύστημα / Πλανήτες”



Λήψη αρχείου

3ος Κύκλος Εργαστηρίων Δεξιοτήτων Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ : “Οικογένεια/ Ενσυναίσθηση”



Λήψη αρχείου

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ:

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

1.Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
2.Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
3.Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):
α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν
να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ:

Πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να
ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΟΡΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ:

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1ydAG2sPSfJQnouo0ovfP9WAZwErVCayl&ll=37.78375564275085%2C20.79282833121338&z=14

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΚΤΥΠΩΣΗ:

1.ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΘΗΤΗ

https://blogs.sch.gr/nipagpant/files/2023/02/adym.pdf

2.ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ

https://blogs.sch.gr/nipagpant/files/2023/02/ΥΠΕΥΘΥΝΗ-ΔΗΛΩΣΗ.pdf

3.ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΝΟΔΩΝ

https://blogs.sch.gr/nipagpant/files/2023/02/ΥΠΕΥΘΥΝΗ-ΔΗΛΩΣΗ-ΜΕ-ΣΤΟΙΧΕΙΑ-ΣΥΝΟΔΩΝ.pdf

4. ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟ/ΠΡΟΩΡΗ ΥΠΟΔΟΧΗ

https://blogs.sch.gr/nipagpant/files/2023/02/ΑΙΤΗΣΗ-ΓΙΑ-ΟΛΗΜΕΡΟ-ΚΑΙ-ΠΡΟΩΡΗ-ΥΠΟΔΟΧΗ.pdf

2ος Κύκλος Εργαστηρίων Δεξιοτήτων Φροντίζω Το Περιβάλλον: “Το Παράπονο των Ζώων/Ζώα Προς Εξαφάνιση”



Λήψη αρχείου

1ος Κύκλος Εργαστηρίων Δεξιοτήτων Ζω Καλύτερα-Ευ Ζην: “Διατροφή και Στοματική Υγιεινή!”



Λήψη αρχείου