ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΖΩΩΝ

Διαβάσαμε το βιβλίο ΟΙ ΟΥΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΤΡΑΒΑΜΕ και συζητήσαμε για τις ανάγκες και την φροντίδα των ζωων.

Μιλήσαμε και μοιραστήκαμε τις εμπειρίες μας για τα αδέσποτα ζώα καθώς και τρόπους για να τα βοηθήσουμε.

Με χαρτοδιπλωτική φτιάξαμε τα σκυλάκια μας και τους δώσαμε ονόματα

e4c6822f 7ad6 4adb 8b38 886d5995111f 5647c439 5731 4d15 9c2b 4a4d0e14476b 9d59cc3c 42dd 47ab 9bad aed489594f69 120a1258 f9f6 45f7 8d54 b3e9702578b2 15540c5d 2ae0 4e48 8297 1f76ba92910b

7ecccff1 3af4 4e44 a541 fd3efc0bd5ca

 

Διαβάσαμε και το βιβλίο ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΑΝΤΑ και συζητήσαμε για τον κύκλο ζωής των ζώων.

 

Όλοι οι άνθρωποι γεννιόμαστε, ζούμε και κάποια στιγμή πεθαίνουμε. Η ζωή είναι ένας κύκλος κι αυτό ισχύει για όλους μας. Το ίδιο συμβαίνει και με τα κατοικίδια ζωάκια μας. Η απώλεια ενός αγαπημένου κατοικίδιου είναι συχνά η πρώτη επαφή των παιδιών με το θάνατο.Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει με τρυφερότητα τα συναισθήματα που νιώθουν τα παιδιά και τα βοηθάει να κατανοήσουν και να ξεπεράσουν τον πόνο…

 

Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ- ΣΩΜΑΤΟΓΝΩΣΙΑ

Ζωγραφίζουμε τον εαυτό μας αναγνωρίζοντας και ονομάζοντας τα εξωτερικά μερη του σωματός μας.

678a44f2 8ef4 49ce bc51 29ee348ce619 1 d48ef359 c88b 4e08 83d5 7ce52ca967d6

 

Διαβάσαμε

286c9fef c496 4bd9 aa09 8761a821f260 56af4f9d c597 44db 885f dc23ee2b3443 ac1e046b 432d 41f8 9d96 5a2a2ececf9a 589aca33 6c60 4cb9 8869 fe04951016b0 37473854 b38f 484b 8203 6726ee4cc493 7792e5d9 60fc 4484 91f1 7185770503ed 47a7c8c9 b46f 456b 83bf 9723478def9d 0022023a fd53 4053 a488 60e5fdd1aacf

 

Ακούσαμε και χορέψαμε το τραγούδι για τα μέρη του σώματος

https://youtu.be/LplRhowWCFU?t=6

Γνωρίσαμε τα εσωτερικά μέρη του σώματος και παρακολουθήσαμε σχετικά εκπαιδευτικά βίντεο

https://youtu.be/7TbDr9q0rwY

https://youtu.be/4Qil2K9hD2c

 

Γνωρίσαμε το ταξίδι της τροφής  και διαβάσαμε το βιβλίο Ο Μάκης ο Ενζυμάκης

https://online.anyflip.com/swkf/bnix/mobile/index.html

 

Μιλήσαμε για την φροντίδα του σώματός μας και είδαμε σχετικό εκπαιδευτικό υλικό

https://youtu.be/P7jePgkgza0

Παίξαμε διαδικτυακό παιχνίδι με θέμα τη φροντίδα του σώματος

https://wordwall.net/el/resource/7663843/%CF%86%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%B6%CF%89-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%8E%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CF%87%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B9-%CE%BC%CE%BD%CE%AE%CE%BC%CE%B7%CF%82

 

https://wordwall.net/el/resource/2224613/%CF%86%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%B6%CF%89-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%8E%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85-i-take-care-of-my-body

 

Μαθαίνουμε το αριθμό 1 και ονομάζουμε μέρη του σώματος που έχουμε μοναδικά.

 

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ

Κύκλος και ονόματα

Η μπάλα της γνωριμίας
Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο. Όποιος κρατάει τη μπάλα λέει το όνομά του και κάτι που του αρέσει (π.χ. «Με λένε Γιάννη και μου αρέσουν τα αυτοκίνητα»).

Ο ιστός της φιλίας
Με ένα κουβάρι μαλλί το παιδί που μιλάει κρατάει την άκρη, λέει το όνομά του και κάτι για τον εαυτό του και πετάει το κουβάρι σε άλλο παιδί. Έτσι σχηματίζεται ένας ιστός που δείχνει πως όλοι είναι συνδεδεμένοι.

Κινητικά παιχνίδια

Το τρενάκι της γνωριμίας
Το πρώτο παιδί λέει το όνομά του και μπαίνει μπροστά. Το δεύτερο παιδί λέει το δικό του και μπαίνει πίσω του, κ.ο.κ. Στο τέλος όλα τα παιδιά έχουν φτιάξει ένα τρενάκι και φωνάζουν τα ονόματά τους.

 Δημιουργικά παιχνίδια

Η ζωγραφιά του εαυτού μου
Κάθε παιδί ζωγραφίζει τον εαυτό του και το παρουσιάζει στην ομάδα λέγοντας το όνομά του. Οι ζωγραφιές φτιάχνουν ένα «βιβλίο της τάξης».

6bfff2b2 5243 4e4f a91e be297ece749c

Μουσικοκινητικά παιχνίδια

Το τραγούδι της γνωριμίας
Φτιάχνουμε ένα απλό τραγουδάκι με ρυθμό (π.χ. με παλαμάκια) και κάθε παιδί λέει το όνομά του στον ρυθμό.

Περπατώ και γνωρίζω
Βάζουμε μουσική και τα παιδιά περπατούν στον χώρο. Όταν η μουσική σταματά, συστήνονται στο κοντινότερο παιδί με χειραψία ή χαμογελαστή υπόκλιση.

ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ……..ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ……ΠΟΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ

Παίζουμε με το ονομά μας.

  • Η μπάλα του ονόματος
    Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο. Ένα παιδί πετάει τη μπάλα λέγοντας το όνομά του, και το παιδί που τη λαμβάνει λέει το δικό του. Σταδιακά μπορούν να λένε και το όνομα του παιδιού που τους έδωσε τη μπάλα: «Με λένε Μαρία, κι η μπάλα ήρθε από τον Γιάννη».

  • Το τραγουδάκι του ονόματος
    Δημιουργούμε μια μικρή μελωδία ή ρυθμό με παλαμάκια. Κάθε παιδί λέει το όνομά του στον ρυθμό.

  • Χορός του ονόματος
    Βάζεις μουσική και κάθε φορά που σταματά η μουσική, ένα παιδί λέει δυνατά το όνομά του κάνοντας μια κίνηση (π.χ. χοροπηδάει). Τα υπόλοιπα παιδιά επαναλαμβάνουν το όνομα και μιμούνται την κίνηση.
  • Ο καθρέφτης του ονόματος
    Τα παιδιά δουλεύουν σε ζευγάρια. Το ένα λέει το όνομά του και κάνει μια κίνηση· το άλλο το επαναλαμβάνει σαν καθρέφτης.

Παρουσιολόγιο ονομάτων

Βάφουμε σε οποιο χρώμα μας αρέσει ένα ρολό υγείας και κολλάμε το ονομα του παιδιού. Στη συνέχεια σε μανταλάκια κολλάμε πλαστικοποιημένο το όνομα του παιδιού. Το κάθε παιδί καλείται να αντιστοιχήσει το ρολό με το μανταλάκι.

4f9194b0 87f3 4e79 9a38 0bee2f3fa7cef2e83292 4cca 4a07 b56e 420246787dcf4de482ea 182a 45d7 ab08 3af6ce46bce5e66069b0 cd02 4371 a974 fb72243a7db9f3cf741b 8adf 420e 8b86 5697a5c25a77

f02fbef8 c6ae 4feb a13c 0071fcbc4f3c9ddeea9c c797 47c0 8b6e 008edad6f88eeef7e483 25b6 465c 93be f87b4d948429

 

 

ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΟΝΟΜΑΤΩΝ

515c282c c19b 4583 ba5a 4dd4620abc84

Με το beebot ψάχνω το αρχικό του ονοματός μου.

80b6e76d c5a8 447e 8f99 78448ec09720 9455d3ef 6142 41a9 92c6 35f12d12a9ba 3a70bd16 7fc2 472d 8c5f 4c7d4af8f675

Στολίσαμε το αρχικό του ονόματος μας

d5ac1d3e 248c 4650 b48c 50d9be0a542a

Τα συννεφοονοματάκια μας

30b148c0 79b8 4b31 8d2a 3575c70ae4776cd48b57 1501 4469 b361 0495a2c12626

 

 

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Μιλήσαμε και περιγράψαμε ο καθένας τη μαμά του. Ζωγραφίσαμε τις μαμάδες μας

588602f6 aa54 47c8 b6c6 65560e04a1fa

Φτιάξαμε καρδούλες απο πηλό , κόψαμε καρδούλες και γράψαμε όμορφα μηνύματα

0b82c64e 6061 4088 8af1 8dbc596e8693 cf3606f5 9217 4382 ba3f e26d5e92bd9c

 

ονομασίες της Μαμάς

Mανούλα, μαμάκα, μητέρα, μανουλίτσα μου,,,,

Δημιουργήσαμε το κρυπτόλεξο της λέξης ΜΗΤΕΡΑ

4e7e9a01 d039 483d a142 ccf898259356 a7eeaed2 049f 4775 85a1 2000bb14f3d9 31718d60 61b3 4dd7 a67f 8f4df20232e1

 

ecc21c82 de71 4439 9f66 b57954650203

 

 

Μάθαμε το τραγούδι  Σε αγαπώ μαμά

Σ’αγαπώ μαμά γιατί με φιλάςμου χαμογελάς, μαμάΣ’αγαπώ μαμά κ’ όταν με κοιτάςόταν μου μιλάς μαμάΑγκαλιά με κρατάς, την καρδιά μου ακουμπάςένας χτύπος χαράς για μάςΚ άμα λύπη με βρείτότε εσύ είσαι εκείΠάντα πιο δυνατή, εσύΣ’αγαπώ μαμά γιατί με φιλάςμου χαμογελάς , μαμάΣ’αγαπώ μαμά κ’ όταν με κοιτάςόταν μου μιλάς μαμάΛούνα Πάρκ , εκδρομέςκαραμέλες πολλέςοι μικρές μας στιγμές αυτέςΚάθε μέρα για μαςη ζωή προχωράδρόμοι ανοίγουν μπροστάγια εμάςΣ’αγαπώ μαμά γιατί με φιλάςμου χαμογελάς, μαμάΣ’αγαπώ μαμά κ’ όταν με κοιτάςόταν μου μιλάς μαμά

 

ΠΑΙΞΑΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΊΔΙ   :

Αν η μαμά μου ήταν χρώμα ποιο θα ήταν…..

Αν ήταν εποχή ποια θα ήταν……

Αν ήταν γλυκό ποιο θα ήταν…..

Αν ήταν λουλούδι ποιο θα ήταν…..

Αν ήταν ηρωίδα ποια θα ήταν…..

 

Διαβάσαμε το βιβλίο

ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ

 

Ετοιμάσαμε μια μικρή έκπληξη για τις μαμάδες στο νηπιαγωγείο μας : Tους τραγουδήσαμε και παίξαμε μαζί τους ΧΟΚΕΙ ΠΟΚΕΙ  διαφορετικά…..

 

ΟΜΑΔΑ ΑΦΗΓΗΣΗΣ ΠΑΡΑΜΥΘΟΚΑΜΩΜΑΤΑ

Αφήγηση παραμυθιού < Η ΑΛΕΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ> από την ομάδα αφήγησης παραμυθοκαμώματα

 

 

14f4a946 dc4e 4e5b a41f 5136f3d2dd6e 65da7fef 51b2 4fc3 b2b3 7d73a4ce14d7 087a7886 0e64 4331 b5ee 7df51a5b22d5 befde380 8ae6 41b0 8ae4 9223a96c0487 85180001 746e 48d6 ab96 e6381f37c714 fc345562 06a2 4cd4 accd 633eea8dbe7a 1

 

Οι ζωγραφιές μας

6e7600ee bb5f 45a9 ae80 c654691697fe 1c63279f 5ff1 4ece 98d6 a960b08bdd71 c0084698 bd11 4125 b51e 22e658967c54 57c328fd e21e 4e85 a9eb 415a94fd2271

 

 

ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

Παρατηρήσαμε τα λουλούδια τις αυλής μας. Ονομάσαμε τα μέρη του λουλουδιού και τη χρησιμότητά τους.  Βρήκαμε πληροφορίες για την ανάπτυξη των λουλουδιών. Συζητήσαμε για πράγματα που χρειάζεται το λουλούδι για να μεγαλώσει. Είπαμε ονομασίες λουλουδιών που γνωρίζουμε και μάθαμε καινούρια λουλούδια.

https://sway.cloud.microsoft/mBPt6l0mKJXsc578?ref=Link&loc=play

Βρήκαμε  σύνθετες λέξεις με το άνθος.

 

 

 

 

Κόψαμε λουλούδια, τα ομαδοποιήσαμε ανα χρώμα, τα μετρήσαμε κάναμε ποσοτικές συγκρίσεις. Φτιάξαμε πρωτομαγιάτικο στεφάνι με ακολουθία μοτιβου.

62b23ed5 9b2b 44db a7ce 285bdab8b64a 1f082ee0 87ae 453e 9807 3fca6e0296f8 0e8cb4f6 db2e 45fe 8db2 47ad0188a1d4 efffdca1 b08b 4bf5 959a df3048b2c78c 3a12ef7c c9cc 4d1a a31d 95776f1140f8 995a834d cf81 41c7 a095 c06d5b44be10

 

Ζωγραφίσαμε με την τεχνική του πουαντιγισμού λουλούδια

d931c0aa 8044 4c1e b616 4ea246cbe2de 803bd953 d1a9 4153 80af 1c954da00340 f8b38e31 9343 4a63 a5f8 8d9fc621b851 ef2a7236 0a04 4234 bcc7 2e598c323dcb 0e686836 2293 4882 998a e45eabca0140

Είδαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα τα λουλούδια και ζωγραφίσαμε

95be1761 a649 4b93 93c3 94dc410fe4d5 5207251f 3fc7 4bf3 89d5 6fd5c10a1d36 414c2cce 02c6 4edd 996c 081740f498cb 3b8b8551 691e 485f a28f 200b14f85356 1 1

Το εργό του PICASSO  χέρια με λουλούδια μας ενέπνευσε και δημιουργήσαμε τα δικά μας έργα τέχνης

30bd829a ec80 47b8 9d30 e69d1efed633

 

Και μερικά ανοιξιάτικα μπουκέτα λουλουδιών

15e3b9ea 4ed2 4a90 9f2c 9431d48300d1

Ακούσαμε τραγούδια για λουλούδια

https://youtu.be/8E-TSu__s80

ΠΑΣΧΑ ΠΑΣΧΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΑΒΓΑ……

Η κούκλα της τάξης η Λουκία ,έδειξε στα παιδιά ένα καινούριο βιβλίο  ΠΑΣΧΑ ΕΙΝΑΙ….

Πάσχα είναι... - ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ

Το διαβάσαμε , είπαμε προσωπικές εμπειρίες σχετικές με το Πάσχα και το κάθε παιδί μας είπε λέξεις σχετικές με το Πάσχα, τις γράψαμε και τις ζωγραφίσαμε.

540c613d f6af 4c5f bf08 e70e2337d1ff 099f7c13 7ead 47f7 922f abce2266f5d0 09165d19 9de0 4f18 afbc 71fc92e7b590 1df5fc09 023c 4d9f 8b46 7162a323e898 74a6f0fd 76d3 4f61 8e5f 3c84c64e8d46 149cf1d1 bd44 454d 8082 643982ecf1e1 8973d4cc d38e 4113 ba16 c61c9bcc048e

Συλλέξαμε πληροφορίες για το τι γιορτάζουμε το Πάσχα. Διαβάσαμε το βιβλίο η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ

Παρακολουθήσαμε εποπτικό υλικό αναφορικά με τη ζωή του Χριστού, τη διδασκαλία του , τους μαθητές του και τα θαύματά του.

https://sway.cloud.microsoft/KQBrfupYm0z2kxD6

Εντοπίσαμε έθιμα του Πάσχα σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και συζητήσαμε.

Γνωρίσαμε το έθιμο ΛΑΖΑΡΆΚΙΑ https://youtu.be/dfcxkBe55V4 

και μάθαμε τα κάλαντα του Λαζάρου. Φτιάξαμε δικά μας Λαζαράκια ακολουθώντας την παραδοσιακή συνταγή και είπαμε τα κάλαντα στην ΣΤ΄τ ου δημοτικού σχολείου.

 

8c717322 5379 41d7 b9e4 3d06d22d6b88 56829e76 6d7a 47a9 a197 ff3369363e07 76c659d8 dce1 41ba ab5b 25d06d2f466c d1077343 136c 411e 9077 a75bf94cda0c babdf0f6 ff60 4b5b 9d0a 3b768ee9cb67 868dea19 4d4c 48f6 a5ff 3a37fa0a613b a899e7b7 7432 41ac 8c35 967aabd12058 b7f62302 072d 418c 9ff5 eca123101be3 7201c1fe 9eeb 4328 a223 619371f9c176 63987ea3 e9d4 4511 a3ec d8adba7b7073 1ac31cf4 3e0a 4950 b81b eb1672cef1dd8ef3a621 59d6 4ab9 b437 40c051ac2e25 1

246b3f5e 008a 4aa0 bbed c1a17346c3cb

Ζωγραφίσαμε τα δικά μας λαζαράκια

03f7da1f 53dc 4e73 9eed 3f60ac4df5fe 67f8c432 b484 4414 82a5 53e2d7964520 7f17ef76 3776 46c9 8508 f963062977b6 b7d0da3d 877c 4c03 9295 d10100af8815

 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Κάρτα λαγουδάκι. Τα παιδιά έκοψαν και έβαψαν με βούλες τα κουνελάκια , έγραψαν τη δική τους ευχή στην κάρτα και τη στόλισαν με πασχαλίτσες που έμαθαν να ζωγραφίζουν βήμα- βήμα.

Λαμπάδες. Τα παιδιά ζωγραφίσαν πασχαλίτσες σε μικρά χαρτάκια, τις πλαστικοποιήσαμε και στολίσαμε τις λαμπάδες μας με κορδέλες και λουλουδάκια, μελισσούλες κ.τ,λ

83878424 44ed 4aba 8b8a 95a6447749a9 df26e4b0 a6fd 4df8 a66f f636fd848395861ae05d 2ecc 4e01 bf15 2f0d2d704f9bb21aaa74 17ba 4863 8481 5826ab16233f535df388 aeed 4c80 aa1e 14ccf6875a21 8330508c 8e40 4cc8 ade4 6d80e6b70e43 b07dc310 32d1 4017 978e b7ca92e7e3427cff844a e314 4252 8cb7 0d387d1e75dc250ae630 4aa1 4da5 bb28 341fc1cdb5737cd75b5b a4f0 43e6 a5fb f4a8aca152100b86fa54 6d97 4836 9137 7fa757481af6 c4a46f8f 4e19 49a6 af81 fe2585357295 29f7aaa0 1ff5 4c5c 86b2 b61eb071ab4a f1730f9f c850 4196 96c2 932303feaff4

Κοτοπουλάκια αυγοθήκες.

471a6e1e 348b 4cbe 98eb 1cdc08e91024 6f854b2f 5954 44db 91b1 83361a80349b 3c334d85 1aa4 4897 bfcc e001a2a03b2a f8340be0 2a0c 4bae ad0a 576ed4792ac3 94e34188 24e8 4b3d 90d7 1ea253bd46fb 400827c5 d80c 449a ac6e 1ce94c1c5c88

Καδράκι πασχαλινό.

aa3c33f0 97e6 44a9 91f6 e68547914802 20fd54ad 2ede 4c8b b250 2cb01c820ab736303130 0ff4 40ae b858 fb6d8350d25d

42b7fef1 ee81 466d 8428 6d8f4fab7249

 

Μάθαμε τον κύκλο ζωής του αβγού , απο την κότα στο αβγό.

 

3912ec91 00b1 4698 90be 43c92ca1b956

Τα παιδιά με τη χρήση του beebot ακολούθησαν τα στάδια εξέλιξης του αβγού και τοποθέτησαν βελάκια κατεύθυνσης (πάνω-κάτω-δεξιά-αριστερά)  στα οποία κινούσαν το ρομποτάκι μας.

356269b1 7cb1 4fa0 b379 af355fa08dcc d461b11c 3340 4b79 a27a 6da39aa87c62 212d165e 9880 4eb8 84e7 9eb0359008f5 4ff80741 0d02 4255 a71d 7538982ea41e ba6f8d2c 691a 4aed b050 a979e404f054

Παίξαμε μαθηματικά παιχνίδια ( Ποσοτική αντιστοίχηση αριθμού και πλήθους αβγών.) καθώς και κινητικά παιχνίδια ακολουθίας διαδρομής και τοποθέτησης αβγών σε ποτήρια.

ec7821a2 4e4f 42e3 aa0c 8db356b411a3 a74b5ec4 4846 4ea6 a026 b59687ff4c0d 1651e1de a409 4f85 98e1 67f7bb3796f4 b83b3492 5936 483f 9ac0 e61b1fef2abb

Διασκεδάσαμε με το παιχνίδι κάνε ότι κάνει το κουνελάκι. Ένα παιδί φορώντας αυτιά κουνελιού στο κεφάλι έκανε μία κίνηση και έπρεπε όλα τα παιδιά να την ακολουθήσουν.

790e04a4 475b 4365 8a85 c259c5ffe762 c23be06f 2280 43a4 b6e3 20164dee2c53 ff90d083 4cc0 4cf5 88d9 d7829125e200 a0f0c06b 133f 4e3d bc1e 825ee208935e

Γίναμε μικροί ζωγράφοι και δημιουργήσαμε πασχαλινές ζωγραφιές με ήρωα ένα λαγουδάκι, που μάθαμε να σχεδιάζουμε βήμα-βήμα.

05917711 fb8c 49aa a390 3dabc5e05121 c142d624 d133 4a8f a289 0980193427d3 92963d46 924e 42a8 8e04 8cf819cfb96b ada2b1e7 e559 4a7d aa71 182ed77d9330 e44a67a8 ce63 42d1 9a60 cd05f108461e ed789f10 f146 4471 be54 7aa3b40716d1b503655d d14c 4666 8dff 3e229b893c1a 1

Με μπογιές ειδικές για σώμα σχεδιάσαμε κοτοπουλάκια στα χεράκια μας και μας άρεσε πολύ.

53fa2f1c bb64 41ba bcfd bf6401f89a70