Το ταξίδι μεταμόρφωσης μιας παλιάς εφημερίδας!
Δίνουμε στα παιδιά από ένα κομμάτι εφημερίδα. Περπατάνε στον χώρο διαβάζοντας απλά την εφημερίδα. Η εφημερίδα στη συνέχεια μεταμορφώνεται σε:
-Καπέλο -Τηλεσκόπιο -Μαξιλάρι που ξαπλώνουν -Παρτενέρ που χορεύουν -Πετσέτα που σκουπίζονται -Αλογάκι που καβαλάνε
Στη συνέχεια η εφημερίδα γίνεται το νησάκι τους. Όταν ακούνε το ταμπουρίνο περπατάνε γύρω από το νησάκι τους μεταμορφωμένα σε διάφορα ζώα και όταν το ταμπουρίνο σταματάει πατάνε πάνω στο ‘νησάκι’ τους προσέχοντας να μην πατάνε καθόλου έξω από την εφημερίδα. Κάθε φορά όμως που ακούγεται ξανά το ταμπουρίνο ο εμψυχωτής σκίζει ένα μικρό κομμάτι της εφημερίδας, οπότε σε κάθε επιστροφή των παιδιών στην εφημερίδα πρέπει να έχουν καλή ισορροπία έτσι ώστε να μην πατήσουν εκτός εφημερίδας. Μόλις χάσουν όλα τα παιδιά κάνουν μικρές μπάλες τα κομμάτια των σκισμένων εφημερίδων οι οποίες μεταμορφώνονται σε μπάλες με τις οποίες παίζουν διάφορα παιχνίδια.
Στο τέλος, τα παιδιά κολλάνε όλα τα κομμάτια για να σχεδιάσουν και να φτιάξουν μια φούστα και μια μπλούζα. Γίνεται συζήτηση για το που νομίζουν ότι θα μπορούσαν να φορεθούν και πως τους φάνηκε που μέσα από κάτι φαινομενικά άχρηστο (παλιά εφημερίδα) μπόρεσαν να κάνουν τόσα παιχνίδια και τελικά να δημιουργήσουν κάτι καινούργιο!



Το παιχνίδι του Σταυρού
Αφού περάσουμε την φάση της Απελευθέρωσης τοποθετούμε κορδέλες στο πάτωμα στο σχήμα του Σταυρού χωρίζοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την περιοχή σε τέσσερα μέρη. Στο κάθε μέρος τοποθετούμε κάποιο αντικείμενο που συμβολίζει τις 4εποχες (σκουφάκι για τον χειμώνα, λουλούδια για την άνοιξη, ομπρέλα για το φθινόπωρο και κουβαδάκια άμμου για το καλοκαίρι). Αφού περάσουμε κυκλικά από όλα τα μέρη, αναλαμβάνοντας διάφορους ρόλους ανάλογα με την εποχή που βρίσκονται, προχωράμε στην φάση του σκηνικού αυτοσχεδιασμού παρουσιάζοντας η κάθε ομάδα ένα μικρό θεατρικό δρώμενο ανά λογα με την εποχή που επέλεξαν.
Στο τέλος έχουμε τη φάση της χαλάρωσης κατά την οποία συζητάμε γύρω από ένα φαναράκι για την αίσθηση που αποκομίσαμε από την όλη διαδικασία!
Η Μαγική Χαρτοπετσέτα
Τα παιδιά στη φάση της απελευθέρωσης κινούνται στον χώρο με τη συνοδεία μουσικής και ακολουθούν τις εντολές του εμψυχωτή για να συγκεντρωθούν. (Περπατηματα αργά, γρήγορα,με τα χέρια ενωμένα ψηλά, πίσω από την πλάτη κ.ο.κ) Σε όλες τις οδηγίες θα πρέπει να είναι σιωπηλά και να μην ακουμπούν το ένα το άλλο. Στη συνέχεια τα περπατηματα γίνονται παρέα με μια χαρτοπετσέτα! Το κάθε παιδί περπατάει: -εχοντας την χαρτοπετσέτα στο κεφάλι χωρίς να την κρατάει -μεταφεροντας την χαρτοπετσέτα από το ένα χέρι στο άλλο, χωρίς να τους πέσει -μεταφεροντας την χαρτοπετσέτα στον ώμο τους . -η χαρτοπετσέτα γίνεται κινητό τηλέφωνο/tablet/ πετσέτα/καπέλο κ.ο.κ -τελευταια μεταμόρφωση της χαρτοπετσέτας είναι σε βόμβα.Τα παιδιά χωρίζονται σε δύο ομάδες και προσπαθούν να στείλουν στο απέναντι στρατόπεδο όλες τις “βόμβες”που έχουν. Στη συνέχεια,στη φάση της θεατρικής δράσης,τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες παρουσιάζουν μικρά δρώμενα με την χαρτοπετσέτα τους μεταμορφωμένη σε ότι θέλουν. Τελειώνοντας με τη φάση της χαλάρωσης, μαζευόμαστε γύρω από το φαναράκι μας και συζητάμε για τις εντυπώσεις μας!