Ακούσαμε το τραγούδι ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ https://youtu.be/1WhcIhsqDfw
και συζητήσαμε για το νόημα της λέξης δικαίωμα. Αναγνωρίσαμε κάποια δικαιώματα του τραγουδιού και σκεφτήκαμε- αναζητήσαμε και άλλα. Εμπλουτίσαμε τις γνώσεις μα για το θεμα παρακολουθώντας και σχολιάζοντας σχετικό εποπτικό υλικό. https://docs.google.com/presentation/d/1bALEn4BAX9TOdNkuI0YCL19psyAaY1K9/edit#slide=id.p1
https://www.dropbox.com/scl/fi/aqo4hfl6ejqauuh9x0br7/….pdf?rlkey=kikshkwxkfvfqzoj41b8jgq9k&e=1&dl=0
Διαβάσαμε το παραμύθι Η ΖΩΗ ΣΤΗ ΛΟΥΛΟΥΔΟΥΠΟΛΗ https://drive.google.com/file/d/12tjqp69cuUrRpIS1RSmP53CN0ft63w7S/view
. Γνωρίσαμε τη unicef και συλλέξαμε πληροφορίες για το έργο της.https://schoolpress.sch.gr/efimerida/?p=398
Προβληματιστήκαμε και ευαισθητοποιηθήκαμε παρακολουθώντας αντίστοιχο εποπτικό υλικό για την απουσία βασικών δικαιωμάτων.
Ζωγραφίσαμε τα δικαιώματά μας, παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια με συλλαβές καθώς και διάφορα διαδυκτιακά παιχνίδια .https://wordwall.net/el/resource/8316037/memory-game-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1
Διαβάσαμε το βιβλίο η ΑΡΓΥΡΩ ΓΕΛΑΕΙ. Συζητήσαμε , σχολιάσαμε, προβληματιστήκαμε και μοιραστήκαμε τις εμπειρίες μας. Εντοπίσαμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν άτομα που κινούνται με αναπηρικό καροτσάκι. Σκεφτήκαμε παιχνίδια που μπορούμε να παίξουμε μαζί τους και τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαμε να διευκολύνουμε την καθημερινότητά τους.
Διαβάσαμε το παραμύθι ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΆΚΙ ΜΕ ΤΑ ΣΠΙΡΤΑ συζητήσαμε και σχολιάσαμε. Αναφερθήκαμε στην απουσία δικαιωμάτων της ηρωίδας . Συζητήσαμε τρόπους με τους οποίους μπορούμε να βοηθήσουμε φτωχούς ανθρώπους . Μιλήσαμε για την έννοια της φιλανθρωπίας , φιλανθρωπικών δράσεων, ιδρυμάτων κ.τ.λ