1 0 Εργαστήρι Δεξιοτήτων
ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ- ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ- ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΑΣΙΑ
<ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕΙΣΜΟΣ!ΜΗ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ>
2 0Εργαστήρι Δεξιοτήτων
ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ: ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ- ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
<ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΝΕΣ>
30 Εργαστήρι Δεξιοτήτων
ΥΓΕΙΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΑΥΤΟΜΕΡΙΜΝΑ-ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
<ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΣΕΡΦΑΡΩ ON LINE ΑΣΦΑΛΩΣ!>
40 Εργαστήρι Δεξιοτήτων
STEAM-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
<ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΛΑ…..ΡΟΜΠΟΤΙΚΑ!>
ΣΕΙΣΜΟΣ
Εποπτικό υλικό
Διαδραστικά παιχνίδια
Αναζητήσαμε πληροφορίες για το σεισμό. Κάναμε άσκηση σεισμού ακολουθώντας τα βήματα που μάθαμε για να είμαστε ασφαλείς. Μιλήσαμε για το βαλιτσάκι του σεισμού με τα απαραίτητα για προστασία πράγματα που θα πάρουμε μαζί μας. Παρατηρήσαμε το εσωτερικό της γής και καταλάβαμε τι δημιουργεί εναν σεισμό.
2 0Εργαστήρι Δεξιοτήτων
<ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΝΕΣ>
Ακούσαμε το τραγούδι ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ https://youtu.be/1WhcIhsqDfw
και συζητήσαμε για το νόημα της λέξης δικαίωμα. Αναγνωρίσαμε κάποια δικαιώματα του τραγουδιού και σκεφτήκαμε- αναζητήσαμε και άλλα. Εμπλουτίσαμε τις γνώσεις μα για το θεμα παρακολουθώντας και σχολιάζοντας σχετικό εποπτικό υλικό. https://docs.google.com/presentation/d/1bALEn4BAX9TOdNkuI0YCL19psyAaY1K9/edit#slide=id.p1
https://www.dropbox.com/scl/fi/aqo4hfl6ejqauuh9x0br7/….pdf?rlkey=kikshkwxkfvfqzoj41b8jgq9k&e=1&dl=0
Διαβάσαμε το παραμύθι Η ΖΩΗ ΣΤΗ ΛΟΥΛΟΥΔΟΥΠΟΛΗ https://drive.google.com/file/d/12tjqp69cuUrRpIS1RSmP53CN0ft63w7S/view
. Γνωρίσαμε τη unicef και συλλέξαμε πληροφορίες για το έργο της.https://schoolpress.sch.gr/efimerida/?p=398
Προβληματιστήκαμε και ευαισθητοποιηθήκαμε παρακολουθώντας αντίστοιχο εποπτικό υλικό για την απουσία βασικών δικαιωμάτων.
Ζωγραφίσαμε τα δικαιώματά μας, παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια με συλλαβές καθώς και διάφορα διαδυκτιακά παιχνίδια .https://wordwall.net/el/resource/8316037/memory-game-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1
Διαβάσαμε το βιβλίο η ΑΡΓΥΡΩ ΓΕΛΑΕΙ. Συζητήσαμε , σχολιάσαμε, προβληματιστήκαμε και μοιραστήκαμε τις εμπειρίες μας. Εντοπίσαμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν άτομα που κινούνται με αναπηρικό καροτσάκι. Σκεφτήκαμε παιχνίδια που μπορούμε να παίξουμε μαζί τους και τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαμε να διευκολύνουμε την καθημερινότητά τους.
Διαβάσαμε το παραμύθι ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΆΚΙ ΜΕ ΤΑ ΣΠΙΡΤΑ συζητήσαμε και σχολιάσαμε. Αναφερθήκαμε στην απουσία δικαιωμάτων της ηρωίδας . Συζητήσαμε τρόπους με τους οποίους μπορούμε να βοηθήσουμε φτωχούς ανθρώπους . Μιλήσαμε για την έννοια της φιλανθρωπίας , φιλανθρωπικών δράσεων, ιδρυμάτων κ.τ.λ
Μιλήσαμε για τον σχολικό εκφοβισμό
Διαβάσαμε την ιστορία ΒΑΣΙΛΗ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΓΡΙΑΔΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΜΠΕΛΑΔΕΣ και συζητήσαμε.
Διαβάσαμε την ιστορία τα χέρια δε χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε https://youtu.be/ZBw1uxdZloE
και είπαμε όμορφα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε με τα χέρια καθώς και πράγματα που κάνουμε με τα χέρια μας και πληγώνουν τους γύρω μας.
Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό υλικό για το σχολικό εκφοβισμό https://youtu.be/GlCfky-OYoc
Δώσαμε στα παιδιά ένα κομμάτι λευκό χαρτί και τους είπαμε ότι αυτό είναι η καρδιά τους. Αν κάποιος τους φερθεί άσχημα η καρδιά τους θα τσαλακωθεί. Ζητήσαμε να τσαλακώσουν το χαρτί που είχαν στα χέρια τους και μετά να προσπαθήσουν να το ανοίξουν. Παρατηρήσαμε ότι το χαρτί δε ήταν όπως πρίν, έτσι και οι άσχημες λέξεις η άσχημη συμπεριφορά πληγώνει τους φίλους μας και η καρδιά τους συνεχίζει να πονάει. Σκεφτήκαμε τρόπους για να μαλακώσει η καρδιά του φίλου μας( ευγενικές λέξεις, συγνώμη, αγκαλιά, φιλιά….). Ο καθένας είπε μία όμορφη λέξη για τον φίλο του, η μία όμορφη πράξη που έκανε ο φίλος του.
Είδαμε αφίσες για τον σχολικό εκφοβισμό και αποφασίσαμε να κάνουμε τη δική μας αφίσα.
Ακούσαμε το τραγούδι ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΕΡΙΑ
30 Εργαστήρι Δεξιοτήτων
ΥΓΕΙΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΑΥΤΟΜΕΡΙΜΝΑ-ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
<ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΣΕΡΦΑΡΩ ON LINE ΑΣΦΑΛΩΣ!>
Γνωρίσαμε και ονομάσαμε τα μέρη του υπολογιστή καθώς και τη χρησιμότητά τους. Παρατηρήσαμε οτι για τη λειτουργία του χρειάζεται ηλεκτρικό ρεύμα.
Είπαμε πράγματα που μπορούμε να κάνουμε στον υπολογιστή και τι μας αρέσει περισσότερο και ζωγραφίσαμε.
Παρατηρήσαμε διάφορα σύμβολα εφαρμογών στην οθόνη του υπολογιστή , τα περιγράψαμε και εξηγήσαμε τι μπορούμε να κάνουμε με το καθένα από αυτά.

![]()

Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό υλικό για την ασφάλεια στο διαδίκτυο
https://youtu.be/y41bXahQVLk Ασφάλεια στο internet με απλά λόγια!
https://youtu.be/zak4dXoCzZgΑνάγνωση παραμυθιού: Η Αθηνά μαθαίνει για τα προσωπικά δεδομένα
https://youtu.be/N0ya-2jsO_s Ανάγνωση παραμυθιού “Γιαγιά πρόσεχε στο διαδίκτυο”
https://youtu.be/poeOpX-bQM0 Εθισμός στο διαδίκτυο για μικρά παιδιά
Διαβάσαμε το παραμύθι https://youtu.be/2r8aMMOmZkc Ανάγνωση παραμυθιού “Η Αθηνά και το νέο της τάμπλετ”
Διαβάσαμε το παραμύθι Ο ΣΙΦΙΣ Ο ΠΟΝΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
https://www.astynomia.gr/file/2021/02/O_SIFIS_KAI_O_PONTIKOS_2020.02.01.pdf
Μιλήσαμε για κωδικούς ασφαλείας και φτιάξαμε τους δικούς μας κωδικούς
ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ
Φτιάξαμε τα δικά μας τάμπλετ και παίξαμε
Παίξαμε διαδικτυακά παιχνίδια
40 Εργαστήρι Δεξιοτήτων
STEAM-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
<ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΛΑ…..ΡΟΜΠΟΤΙΚΑ!>
Η κουκλα της τάξης μας η Λουκία μίλησε στα παιδιά για δύο ήρωες τον ZERO και την WASTE, που προστατεύουν το περιβάλλον και μας βοηθούν να μειώσουμε τα σκουπίδια μας. Έτσι τέθηκαν τα πρώτα ερωτήματα
Τι είναι σκουπίδια; Που έχετε δει σκουπίδια;
Πώς δημιουργούνται καθημερινά τα σκουπίδια;
Εμείς τι σκουπίδια δημιουργούμε στο σχολείο και στο σπίτι;
Πού πετάμε τα σκουπίδια μας; Τι είναι οι χωματερές;
Πώς μπορούμε να μειώσουμε τα σκουπίδια; Ποια είναι η λύση;
Τι θα είχε ενδιαφέρον να ψάξουμε σε σχέση με τα αντικείμενα που δεν χρειαζόμαστε πια;
Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό υλικό για την συγκέντρωση πληροφοριών και απαντήσεων στα ερωτήματα που τέθηκαν
https://sway.cloud.microsoft/v1a1anl4PD7kG738?ref=Link&loc=play
ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΑΝΝΑ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Ο ΜΠΛΕ ΚΑΔΟΣ
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ https://sway.cloud.microsoft/BE6I7tOPowpLf94O
ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ
ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΧΑΡΤΑΚΙ
ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ














