Νηπιαγωγείο Αγίου Κήρυκα

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ζακύνθου

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2023

Μαρ 20233

SID 2023

Η Αθηνά και ο @Παπάκης ενημέρωσαν τους μικρούς μαθητές του νηπιαγωγείου μας  για το ότι δεν πρέπει να πιστεύουμε ό,τι διαβάζουμε στο διαδίκτυο. Μέσα από το παραμύθι ο @Παπάκης Ντετέκτιβ και μια διαδραστική παρουσίαση οι μικροί μαθητές ήρθαν σε επαφή με το φαινόμενο της παραπληροφόρησης και δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση για το πως πρέπει να αντιδρούμε στην περίπτωση που δούμε κάτι στο διαδίκτυο το οποίο μας ανησυχήσει, αναστατώνει ή τρομάζει. Έπειτα, από τη διαδικτυακή συνάντηση οι μικροί μας μαθητές ζωγράφισαν κάτι θετικό που τους προσφέρει το διαδίκτυο και κατασκεύασαν το δικό τους υπολογιστή ζωγραφίζοντας έναν κίνδυνο που μπορεί να αντιμετωπίσουν κατά την ενασχόληση τους στο διαδίκτυο.
IMG 572d1fa7b95d166246ec8213ae351045 VIMG 5a5d97949d3052569d04729253d2b6db V IMG f4492d59b74c95ffef4c0b0c8a617955 VIMG 7c7ce6f3d5ffbfc9933b946199c2ad1f V IMG c6abd2a93d640fcf6d1341e1d93f08cb V IMG e1f7aa08fe4788a6a54d9c302ad967a3 V  

 

Το πουλάκι του χειμώνα που το λένε Αλκυόνη

Μαρ 20233
Alcedo atthis Παντελής ΘωμαΐδηςΤην Αλκυόνη θα τη δούμε το χειμώνα να πετά πάνω από τις λίμνες, να κάθεται στις άκρες των καλαμιών και στα κράσπεδα των καναλιών έτοιμη να εφορμήσει στην τροφή της. Ώρες πολλές μπορεί να κάθεται ακίνητη στις άκρες λιμνών ή ποταμών πάνω σε ένα καλάμι ή βραχάκι. Μόλις θα δει κάποιο ψάρι κοντά στην επιφάνεια του νερού, εφορμά κάθετα με τα φτερά της διπλωμένα. Αστραπιαία, με το μυτερό και δυνατό της ράμφος, το αρπάζει και σε κλάσματα του δευτερολέπτου έχει βγει από το νερό. Θα απολαύσει το γεύμα της αρχίζοντας συνήθως από το κεφάλι και αφού τινάξει και τακτοποιήσει το φτέρωμά της είναι έτοιμη για νέα επίθεση. 
Μύθος της Αλκυόνης. Η Αλκυόνη, κόρη του Αίολου και της Αιγιάλης, παντρεύτηκε τον γιο του Εωσφόρου Κήυκα. Η αγάπη που ένιωθε ο ένας για τον άλλον τους οδήγησε να συγκρίνουν τους εαυτούς τους με το αρχέτυπο θεϊκό ζευγάρι, τον Δία και την Ήρα και να ονομάζονται με τα ονόματα εκείνων, όχι τα δικά τους. Οι θεοί τους τιμώρησαν, μεταμόρφωσαν την Αλκυόνη στο ομώνυμο ψαροφάγο θαλασσοπούλι και τον Κήυκα σε πουλί που ορμά στη θάλασσα για να αρπάξει τη λεία του, ίσως γλάρο. Επειδή όμως η Αλκυόνη έφτιαχνε τη φωλιά της κοντά στην ακτή και τα κύματα την κατέστρεφαν, ο Δίας τη λυπήθηκε και διέταξε τους ανέμους να σταματήσουν για δεκατέσσερις μέρες, επτά πριν το χειμερινό ηλιοστάσιο και επτά μετά. Στη διάρκεια αυτών των ημερών, η Αλκυόνη επωάζει τα αυγά της. Αυτές οι χωρίς κακοκαιρία μέρες ονομάστηκαν Αλκυονίδες. 
Οι «Αλκυονίδες ημέρες», εμφανίζονται κάθε χρόνο στη μέση του χειμώνα. Είναι μερικές ηλιόλουστες μέρες χωρίς σύννεφα και ανέμους στο χρονικό διάστημα από τις 15 Δεκεμβρίου ως τις 15 Φεβρουαρίου. Η ονομασία τους είναι αρχαία ελληνική και προέρχεται από τον Αριστοτέλη. Τις ημέρες αυτές επικρατεί ηλιοφάνεια, αρκετή ζέστη και σχετική άπνοια και μέσα στη καρδιά του χειμώνα απολαμβάνουμε μερικές ημέρες καλοκαιρίας.
Με αφορμή αυτές τις μέρες και τον μύθο της Αλκυόνης φτιάξαμε τη δικιά μας Αλκυόνη στο νηπιαγωγείο μας. 

IMG 8ab61263dcebeaef54f30a6bc52aadcf V IMG 8b69c9aa7b3092ac05287d957aa95cd7 V IMG 53f7d2b03c118fe56859e422090153c6 V IMG cae9c31d61a1fd1ac4b69362eba5fb7c VIMG 2224d2eeecf22b10f92788a5ad19cb0d V IMG bf1755c02ef347d813b4ccce46f6a7be V IMG fe37f8832752d33f2318820590ba20a7 V

 

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχ. έτος 2023-2024

Φεβ 202322

3036b7a2eb5285973ad27675b24e42f0 1

 

Για το σχολικό έτος 2023-2023

οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα

πραγματοποηθούν από 1 εως 20 Μαρτίου 2023.

 

Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς.

  • Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές γεννημένοι το 2018 και το 2019.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

  1. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
    Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
    Είσοδος στη σελίδα της  εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
    Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
    Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
    α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
    β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
    γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
    δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα  και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
    ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
    στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ,

ΑΠΑΙΤΕΙΤΑ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.

 

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:

  • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
  • Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική αίτησής του για τη πορεία της. Εφόσος απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτηση του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται “αποδεκτή”.

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

 

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ:

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται!

Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2023-2024 

θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα,  

σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).

Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής

ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο: 2695061264 και στο e-mail: mail@nip-ag-kirik.zak.sch.gr

Ώρες επικονωνίας 12:00-13:00 για να μην παρακωλύεται η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

 

Για την ηλεκτρονική εγγραφή θα επισκεφτείτε την παρακάτω σελίδα :

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/?fbclid=IwAR25IQwVBd7mXrfRfmqRW6pWGQSYWGzi7B9nzKFIK7nYxrAmNMtAssTg3TQ

Οδηγίες για να κάνετε την αίτηση μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω έγγραφο:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/docs/manual_parents.pdf

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ ΕΤΕΡΟΥ ΚΗΔΕΜΟΝΑ:

https://drive.google.com/file/d/1NTzBx8Fchghqp4YNrn2_CMUOqbqVjt3q/view?usp=sharing

ΑΤΟΜΙΚΟ-ΔΕΛΤΙΟ-ΥΓΕΙΑΣ-ΜΑΘΗΤΗ-ΑΔΥΜ-2023-24:

https://seeh.eu/images/enrolment/adym_el.pdf

 

 

Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

Φεβ 202312

.png

“A Eco Friendly City”

(https://openedtech.ellak.gr/robotics2023/nipagioskirikoszak-a-eco-friendly-city/) είναι ο τίτλος της 1ης πρότασης μας για τη συμμετοχή ου σχολείο στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών. Το σχολικό έτος 2022-2023 ο διαγωνισμός επικεντρώνεται στη θεματική ενότητα της Πράσινης Οικονομίας που θα είναι Ανοιχτή και Ίση για όλους. Τέθηκαν ως στόχοι:

  • Να γνωρίσουν οι μαθητές/-τριες βιώσιμες λύσεις πράσινης παραγωγής ενέργειας, μετακίνησης και πράσινης διαχείρισης νερού.
  • Να μπορούν να εντοπίσουν τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία των εναλλακτικών τρόπων ενέργειας, του νερού και τους διαφορετικούς τρόπους μετακίνησης
  • Να αντιληφθούν τα παιδιά την σημασία του νερού ως πολύτιμο αγαθό
  • Να βρουν τρόπους ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης του νερού
  • Να δράσουν ως ενεργοί πολίτες συμμετέχοντας σε αυτή δράση
  • Να μπορούν να προσεγγίσουν κριτικά τη γνώση, επιλέγοντας ανάμεσα σε μία πληθώρα επιλογών,
  • Να εξοικειωθούν με μέσα και τεχνικές παραγωγής ταινιών μικρού μήκους
  • Να εισαχθούν στις βασικές αρχές του προγραμματισμού, μέσα από δραστηριότητες ενσώματης, εμπράγματης και αναπαραστατικής κωδικοποίησης.

 

Όταν το νηπιαγωγείο συνάντησε την κάθετη καλλιέργεια…

(https://openedtech.ellak.gr/robotics2023/nipagioskirikoszak-ta-ydro-nipiakia/) είναι ο τίτλος της 2ης πρότασης μας για τη συμμετοχή του σχολείο στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών. Οι στόχοι που τέθηκαν ήταν οι εξής:

  • οι μικροί μαθητές να αποκτήσουν περιβαλλοντική εκπαίδευση και συνείδηση ώστε να γίνουν ενεργοί πολίτες,
  • να έρθουν σε επαφή με πραγματικά περιβαλλοντικά προβλήματα που η γενιά τους θα κληθεί να αντιμετωπίσει στο μέλλον,
  • να μάθουν για την έννοια της υδροπονίας και της κάθετης καλλιέργειας,
  • τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και των δυο μεθόδων,
  • να εξοικειωθούν με τη ζωή και τις ανάγκες των φυτών,
  • να κατανοήσουν το ρόλο που διαδραματίζει το νερό στη διατήρηση του φυτού,
  • να κατανοήσουν τη διαδικασία της ανακύκλωσης του νερού,
  • να εισάγουμε τους μαθητές στις έννοιες της τεχνητής νοημοσύνης, στην καλλιέργεια της δημιουργικότητας, της κριτικής και αποκλίνουσας σκέψης.

Οι προτάσεις της ομάδας μας αξιολογήθηκαν και θα συμμετέχουν στη 2η φάση του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση μαζί με περίπου 150 άλλα σχολεία από όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης (https://openedtech.ellak.gr/2ndphase-2023/)

 

Οικολογικά Σχολεία – Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Φεβ 20237
Το σχολείο μας, το νηπιαγωγείο του Αγίου Κήρυκα είναι μέλος του δικτύου “Οικολογικά Σχολεία – Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης”.

ecoschools260x360

Λίγα λόγια  για το δίκτυο…
Το Πρόγραμμα αποτελεί διεθνές δίκτυο, ξεκίνησε στην Ελλάδα το 1995 και απευθύνεται σε σχολεία όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων. Είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων με συντονιστικό φορέα τη Διεύθυνση Β’Βάθμιας Εκπαίδευσης B’Αθήνας και εθνικό χειριστή, από το 1995, την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ). Στόχος του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή στάσης των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον, μέσα από συμμετοχικές διαδικασίες στη λήψη αποφάσεων, στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή των δράσεων, ώστε τα σχολεία να γίνουν κοινότητες αειφορικής συμβίωσης σε παιδαγωγικό αλλά και πρακτικό επίπεδο.

οθόνης 62οθόνης 61

Κοπή βασιλόπιτας!

Φεβ 20236
Την Πέμπτη κόψαμε τη βασιλόπιτά μας, τη γευτήκαμε και το τυχερό παιδάκι πήρε ένα ωραίo παραμυθάκι….
20230202 114946

Ευχαριστούμε θερμά το Ζαχαροπλαστείο Χαϊκάλης για την υπέροχη βασιλόπιτα

20230206 212318Screenshot 20230203 002235 Gallery20230206 212020 20230206 212116

Γιορτή Τριών Ιεραρχών 2023

Φεβ 20236
Φέτος τιμήσαμε τους Τρείς Ιεράρχες με διάφορες δραστηριότητες για τη ζωή και το έργο τους.
Τα χεράκια μου σταυρώνω,
τη φωνούλα μου υψώνω
και σας παρακαλώ θερμά,
Ιεράρχες ταπεινά:
Εσείς που είστε οι φωστήρες
και του κόσμου οι σωτήρες
φωτίστε κι έμενα το μικρό
να είμαι πρώτο στο σχολειό.
IMG 6281faf07013039c0bef2f866c7f4014 V IMG 52949315f99ee184d688ddce38338d06 V

“Happy Journalists”

Φεβ 20235

1st issue of “KIDS’ VOICE”-

1ο τεύχος της ψηφιακής εφημερίδας “KIDS’ VOICE

Το 1ο τεύχος της ψηφιακής εφημερίδας "KIDS' VOICE" εκδόθηκε! 
Συγχαρήτηρια σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν!-
The 1st issue of the digital newspaper "KIDS' VOICE" was published! 
Congratulations to all students that participated in this project. 
Their first effort in student journalism is awesome!!!

οθόνης 2023 02 04 105323 0

Digital Newspaper (office.com)

 

2st issue of “KIDS’ VOICE”-

2ο τεύχος της ψηφιακής εφημερίδας “KIDS’ VOICE

Το 2ο τεύχος της ψηφιακής εφημερίδας “KIDS’ VOICE” εκδόθηκε! 

digital newspaper

Digital Newspaper (office.com)

 

3st issue of “KIDS’ VOICE”-

3ο τεύχος της ψηφιακής εφημερίδας “KIDS’ VOICE

Το 3ο τεύχος της ψηφιακής εφημερίδας “KIDS’ VOICE” εκδόθηκε! 

e twin

Digital Newspaper (office.com)

 

4st issue of “KIDS’ VOICE”-

4ο τεύχος της ψηφιακής εφημερίδας “KIDS’ VOICE

Το 4ο τεύχος της ψηφιακής εφημερίδας “KIDS’ VOICE” εκδόθηκε! 

4ο τεύχος

Digital Newspaper (office.com)

 

5th issue of “KIDS’ VOICE”-

5ο τεύχος της ψηφιακής εφημερίδας “KIDS’ VOICE

Το 5ο  , και τελευταίο, τεύχος της ψηφιακής εφημερίδας “KIDS’ VOICE” εκδόθηκε! 

5ο τευχος

Digital Newspaper (office.com)

Ένα ταξίδι γεμάτο εμπειρίες έφτασε στο τέλος του!

https://read.bookcreator.com/SZUwnyudxjRve5HdhjJwpCpcsQx2/-7Xhjb8-S2iwkJpGD5sXOg

 

“Happy Journalists”

Ιαν 202328

The January meeting among children!

Έφτασε η στιγμή να ασχοληθούμε με τη θεματολογία του πρώτου τεύχους της συνεργατικής εφημερίδας! Ποιο είναι το θέμα άραγε;!

Στην συνάντηση με τα συνεργαζόμενα σχολεία, μέσα από παιχνίδι ανακαλύψαμε όλοι μαζί τη θεματολόγία του 1ου τεύχους,

καθώς επίσης και το στοιχείο που θα ετοιμάσουμε για τη συνεργατική αφίσα!

Παίξαμε ψηφιακά παιχνίδια με θέμα το χειμώνα που δημιουργήθηκαν με ζωγραφιές απο τα παιιδά των συνεργαζόμενων σχολείων…

digital game

 

Και τέλος τραγουδήσαμε για το “Χειμώνα”!!

Εν αναμονή του 1ου τεύχους της συνεραγατικής εφημερίδας με τα συνεργαζόμενα σχολεία!!!!

…to be continued!!!

 

“Happy Journalists”

Ιαν 202328

Συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πρόργαμμα e-twinning “Happy Journalists”telikoΜε τη συμμετοχή στο πρόγραμμα θα έχουμε την ευκαιρία να  έρθουμε σε επαφή με μαθητές από άλλα σχολεία. Μέσω της συνεργασίας, τα παιδιά θα επωφεληθούν από τον συνδυασμό και την ανταλλαγή γνώσεων και δεξιοτήτων. Θα αναπτύξουν κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες και θα μετατραπούν σε ενεργά και παραγωγικά μέλη των κοινοτήτων τους. Θα εξασκήσουν την κριτική τους σκέψη και τη δημιουργικότητά τους και θα αποτυπώσουν τις δικές τους καινοτόμες ιδέες σε άλλους ανθρώπους. Παράλληλα, θα εξασκήσουν όλα τα γνωστικά τμήματα του προγράμματος προσχολικής αγωγής (γλώσσα, μαθηματικά, τέχνες, αθλητισμός, φυσικές επιστήμες κ.λπ.).

Τέλος, θα συνειδητοποιήσουν ότι η εκπαίδευση έχει ευρωπαϊκή διάσταση.

Συμμετέχουν εκπαιδευτικοί από Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Σουηδία και Τουρκία.

Οι συνεργάτες μας!!

Μετάβαση στο padlet.com

Ο χάρτης με τα συνεργαζόμενα σχολεία!

οθόνης 20230128 064544

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων