Χρόνια πολλά ΜΑΜΑ

Τα νήπια έχουν χίλιους τρόπους να πουν “σ’αγαπώ μαμά”: όταν  γελούν ξεκαρδιστικά, όταν κάνουν τη σκανταλιά και κατεβάζουν το κεφάλι για να κρυφτούν, όταν χτυπούν και τρέχουν στη μαμά για παρηγοριά…μόνο να το γράψουν δε μπορούν…αλλά όλα στην ώρα τους

 

Μπορούν όμως να τη ζωγραφίσουν…..

Ζωγραφίζουμε τη μανούλα μαζί με μας  ΦΥΣΙΚΑ

Ένα παζλ με πολλές Πεταλούδες..

ΕΝΤΟΜΑ – ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ

  • Παρατηρήστε και συζητήσετε τις παρακάτω εικόνες:

  • Ποιά έντομα γνωρίζετε;
  • Πώς ονομάζονται;
  • Γιατί είναι σημαντικό να υπάρχουν τα έντομα στη φύση;
  • Ποιά είναι τα ωφέλιμα έντομα και γιατί;

  • Ποιός είναι ο κύκλος ζωής της πεταλούδας:

 

 

  • Ζωγραφίστε κι εσείς τον κύκλο ζωής της πεταλούδας και γράψτε τη λέξη   ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ.
  • Βρείτε κι άλλες λέξεις που αρχίζουν από τη φωνούλα  ΠΕ-

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

Ας ακούσουμε και το τραγούδι της Πρωτομαγιάς:https://www.youtube.com/watch?v=iqY64QGtT7s

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ -ΠΑΖΛ

Πρωτομαγιά… παρέα με τη Τέχνη

 

Φύση, χρώματα, λουλούδια, μυρωδιές ένα σωρό αισθήσεις  και αισθήματα να μας γεμίζουν ευφορία.  Το ίδιο ένιωθαν και οι ιμπρεσσιονιστές…μια ομάδα φίλων ζωγράφων που ήθελαν να ζωγραφίσουν τις εντυπώσεις τους από τη βόλτα τους στη φύση και στην εξοχή.  Πολλές φορές έπαιρναν τα πινέλα τους και το καβαλέτο και έβγαινα στη φύση για να μη χάσουν τη στιγμή, το φως, την εικόνα της έμπνευσής τους.

Εμείς όμως θα παίξουμε…βλέπουμε τους πίνακες, ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ και απαντάμε στους γρίφους ταιριάζοντας τη σωστή εικόνα:

Πεταλούδες …

Ελάτε να φτιάξουμε μια πεταλούδα για το δωμάτιο μας, χρειαζόμαστε ένα φίλτρο του καφέ, ένα μανταλάκι, ένα καλαμάκι χρώματα και φαντασία!

Βοηθήστε τα νήπια να κόψουν τη μία πλευρά του φίλτρου, εν συνεχεία το βάφουν (θα ήταν ιδανικό να είχαν νερομπογιές και να μιλήσουμε για την απορρόφηση του υγρού στοιχείου), το στερεώνουμε στο μανταλάκι και μπορούμε να προσθέσουμε καλαμάκι για κεραία

Έτοιμη η πεταλούδα μας!!!

Σεβασμός στη φύση

Πρωτομαγιά, η φύση φοράει τα γιορτινά και μας προσκαλεί στην αγκαλιά της για να μας χαρίσει απλόχερα τα δώρα της, μυρωδιές, χρώματα, λουλούδια. Ωστόσο υπάρχει κάτι που οφείλουμε να εξηγήσουμε στα παιδιά, το ΣΕΒΑΣΜΟ απέναντι στο μεγαλείο αυτό.  Οφείλουμε να προσέχουμε το φυσικό μας περιβάλλον για να μπορεί αυτό απλόχερα να μας προσφέρει τα δώρα του.  Η ύπαρξη του στηρίζεται και στις μικρές πράξεις  του καθένα από μας. ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ, ίσως λέγαμε συνθηματικά.

Η ανιδιοτελής αυτή σχέση περιγράφεται πολύ όμορφα σ’ένα εξαιρετικό παραμύθι “Το δένδρο που έδινε”

 

Ερωτήσεις κατανόησης:

  1. Τι παιχνίδια έπαιζε η μηλιά με το αγοράκι?
  2. Γιατί χρειαζόταν τα μήλα ο νέος?
  3. Πως χρησιμοποίησε τα κλαδιά της μηλιάς ο άντρας?
  4. Πως βοήθησε το γέρο η μηλιά?
  5.  Πως αισθανόταν η μηλιά κάθε φορά που  έβλεπε το φίλο της?
  6. Πως συμπεριφέρθηκε ο άνθρωπος στη μηλιά?

Ζωγραφίζουμε ότι μας έκανε περισσότερη εντύπωση…

Αντιστοιχίζω την κάθε εικόνα με την σωστή λέξη

Ώρα για σταυρόλεξο!!!

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση