Φτιάξαμε τον εαυτό μας Γράψαμε το Αρχικό γράμμα του ονόματος μας το παρατηρήσαμε και γίναμε Ερευνητές για να το ανακαλύψουμε στην συνέχεια τραγουδήσαμεΣυζητήσαμε για τους κανόνες στην τάξη… Είπαμε για τις όμορφες και δυνατές λέξεις …
Η αρχή της σχολικής χρονιάς έγινε με παραμύθια που διαβάσαμε για τις πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο. Για παιδιά που διστάζουν τις πρώτες μέρες και παιδιά κάνουν την προσαρμογή τους… Φτιάξαμε και τις δικές μας …
https://blogs.sch.gr/nipagiondeka/files/2025/09/Kalh-Scholikh-chronia-Enhmerosh-goneon._4cc1b891-2fc9-459c-b2b2-76db2b2bd253_369d9b34-0bd8-4d18-8ca5-edaa29124c96.pdfΗ συνέχεια από το οικογενειακό στο σχολικό περιβάλλον είναι πολύ σημαντικά για κάθε παιδί!!Αυτό επιτυγχάνεται με την καλή συνεργασία και τη σωστή ενημέρωση. Σας περιμένουμε σήμερα για να συζητήσουμε για το Νηπιαγωγείο, τα παιδιά σας …
Η Πρώτη μας μέρα στο Νηπιαγωγείο, ημέρα σημαντική!! Τα παιδιά έρχονται σε επαφή για πρώτη φορά με τον χώρο που θα τα φιλοξενήσει για όλο το διδακτικό έτος, γνωρίσανε τους συμμαθητές τους- την ομάδα τους- …
Τα νήπια έχουν χίλιους τρόπους να πουν “σ’αγαπώ μαμά”: όταν γελούν ξεκαρδιστικά, όταν κάνουν τη σκανταλιά και κατεβάζουν το κεφάλι για να κρυφτούν, όταν χτυπούν και τρέχουν στη μαμά για παρηγοριά…μόνο να το γράψουν δε μπορούν…αλλά όλα στην ώρα τους
Φύση, χρώματα, λουλούδια, μυρωδιές ένα σωρό αισθήσεις και αισθήματα να μας γεμίζουν ευφορία. Το ίδιο ένιωθαν και οι ιμπρεσσιονιστές…μια ομάδα φίλων ζωγράφων που ήθελαν να ζωγραφίσουν τις εντυπώσεις τους από τη βόλτα τους στη φύση και στην εξοχή. Πολλές φορές έπαιρναν τα πινέλα τους και το καβαλέτο και έβγαινα στη φύση για να μη χάσουν τη στιγμή, το φως, την εικόνα της έμπνευσής τους.
Εμείς όμως θα παίξουμε…βλέπουμε τους πίνακες, ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ και απαντάμε στους γρίφους ταιριάζοντας τη σωστή εικόνα:
Ελάτε να φτιάξουμε μια πεταλούδα για το δωμάτιο μας, χρειαζόμαστε ένα φίλτρο του καφέ, ένα μανταλάκι, ένα καλαμάκι χρώματα και φαντασία!
Βοηθήστε τα νήπια να κόψουν τη μία πλευρά του φίλτρου, εν συνεχεία το βάφουν (θα ήταν ιδανικό να είχαν νερομπογιές και να μιλήσουμε για την απορρόφηση του υγρού στοιχείου), το στερεώνουμε στο μανταλάκι και μπορούμε να προσθέσουμε καλαμάκι για κεραία
Πρωτομαγιά, η φύση φοράει τα γιορτινά και μας προσκαλεί στην αγκαλιά της για να μας χαρίσει απλόχερα τα δώρα της, μυρωδιές, χρώματα, λουλούδια. Ωστόσο υπάρχει κάτι που οφείλουμε να εξηγήσουμε στα παιδιά, το ΣΕΒΑΣΜΟ απέναντι στο μεγαλείο αυτό. Οφείλουμε να προσέχουμε το φυσικό μας περιβάλλον για να μπορεί αυτό απλόχερα να μας προσφέρει τα δώρα του. Η ύπαρξη του στηρίζεται και στις μικρές πράξεις του καθένα από μας. ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ, ίσως λέγαμε συνθηματικά.
Η ανιδιοτελής αυτή σχέση περιγράφεται πολύ όμορφα σ’ένα εξαιρετικό παραμύθι “Το δένδρο που έδινε”
Ερωτήσεις κατανόησης:
Τι παιχνίδια έπαιζε η μηλιά με το αγοράκι?
Γιατί χρειαζόταν τα μήλα ο νέος?
Πως χρησιμοποίησε τα κλαδιά της μηλιάς ο άντρας?
Πως βοήθησε το γέρο η μηλιά?
Πως αισθανόταν η μηλιά κάθε φορά που έβλεπε το φίλο της?
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή