Οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν, αφορούσαν στα φρούτα του φθινοπώρου, έτσι κι εμείς παίξαμε κκάναμε κατασκευές και φυσικά τα δοκιμάσαμε…

Συνεχίσαμε με τις αλλαγές της φύσης, κάναμε κατασκευές, ασχοληθήκαμε με σπόρους, γράψαμε το γραμμα Σ,σ φυτέψαμε σπόρους, ζυμώσαμε κ.α.
Οκτ 26
Το Φθινόπωρο στο Νηπιαγωγείο
Οι Φθινοπωρινές μας δραστηριότητες ήταν μια ευκαιρία για τα παιδιά ώστε να εκφραστούν μέσα από την δραματοποίηση και τις εικαστικές κατασκευές.Γράψαμε το πρώτο μας γράμμα Φ,φ και τους αριθμούς 1 και 2.Τέλος έγινε προσπάθεια να κατανόησουμε την έννοια του πλήθους του αριθμού. Ταξινομήσαμε, απαριθμήσαμε, σειροθετήσαμε μέσα από δραστηριότητες και κ μαθηματικές ιστορίες. Μέσα από την συνεχή εμπλοκή σε δραστηριότητες τα νήπια σταδιακά θα κατακτήσουν δεξιότητες-γνώσεις και ικανότητες καθοριστικές για την μετέπειτα εκπαιδευτική τους εξέλιξη, όσο και στην γνωστική τους ανάπτυξη.

Οκτ 12
E twinning project- Παρουσιάσαμε τον εαυτό μας. τι μας αρέσει κα κάνουμε, αγαπημένες συνήθειες και την οικογένεια μας
Συμπληρώσαμε:Τι μας αρέσει κα κάτι μας αρέσει κα κάνουμε, αγαπημένες συνήθειες και την οικογένεια μας.
Αποδώσαμε ένα συναίσθημα στον εαυτό μας μια συγκεκριμένη στιγμή και φτιάξαμε την μάσκα των συναισθημάτων…
Οκτ 12
Μαθαίνουμε-Παίζουμε με σχήματα. Beebot, το ρομποτάκι της τάξης…
Τα σχήματα, τα παιχνίδια με σχήματα αλλά και η ρομποτική είναι κάτι που ενθουσιάζει τα παιδιά..Έτσι κι εμείς ασχοληθήκαμε με το συγκεκριμένο θέμα.


Τα κατονομάσαμε και είδαμε τα χαρακτηριστικά τους, εντοπίσαμε αυτά στον χώρο, τα σχηματίσαμε με το σώμα μας, τα ψαρέψαμε, τα δώσαμε στο σχηματοφάγο μας να τα φάει κ.α. πολλά. Στο τέλος δώσαμε εντολές και οδηγήσαμε την Beebot της τάξης στα σχήματα που θέλαμε κάθε φορά….
Σεπ 28
Η τάξη μας- ο εαυτός μας – Οι κανόνες της τάξης μας -Η e twinning ομαδα,παρουσίαση
Φτιάξαμε παρουσίαση για το Συνεργατικό έργο με το οποίο θα ασχοληθούμε!
https://prezi.com/view/ooR4LDMEzdRTKqLH3jYh/?referral_token=l4w6s3lnB3FN
Φτιάξαμε τον εαυτό μας
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Γράψαμε το Αρχικό γράμμα του ονόματος μας το παρατηρήσαμε και γίναμε Ερευνητές για να το ανακαλύψουμε στην συνέχεια![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
τραγουδήσαμε
Συζητήσαμε για τους κανόνες στην τάξη…
Είπαμε για τις όμορφες και δυνατές λέξεις τις οποίες θέλουμε να ακούμε στην καθημερινότητα μας.

Για τη Ημέρα Αθλητισμού, είπαμε ποιά είναι τα αθλήματα,γιατί αθλούμαστε, παρακολουθήσαμε βίντεο
https://youtu.be/8ce17-WhoaM
Κάναμε αγώνες, πήραμε βραβεία, διαλέξαμε το αγαπημένο μας άθλημα και το καταγράψαμε σε φύλλο εργασίας, ψηφήσαμε το Αγαπημένο άθλημα της τάξης το οποίο ήταν η ενόργανη.

Σεπ 20
Οι Πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο…
Η αρχή της σχολικής χρονιάς έγινε με παραμύθια που διαβάσαμε για τις πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο. Για παιδιά που διστάζουν τις πρώτες μέρες και παιδιά κάνουν την προσαρμογή τους…
Φτιάξαμε και τις δικές μας τελείες.
Στη συνέχεια παίξαμε παιγνίδια γνωριμίας και παιχνίδια σε ζευγάρια ώστε τα παιδιά να εξοικιωθούν μεταξύ τους.

Τέλος, ξεκινάμε το e twinning πρόγραμμα με θέμα:
Ο ΠΟΛΥΧΡΩΜΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΥ
Περιγραφή:
Το eTwinning έργο «Ο Πολύχρωμος Κόσμος μου» είναι ένα διεπιστημονικό έργο που δίνει τη δυνατότητα σε μαθητές ηλικίας 5-8 ετών να ανακαλύψουν τον εαυτό τους, τα συναισθήματά τους, το περιβάλλον τους και διαφορετικούς πολιτισμούς μέσα από τα χρώματα. Εστιάζοντας στον ρόλο που διαδραματίζουν τα χρώματα στην ανάπτυξη του παιδιού, το έργο υποστηρίζει τη δημιουργικότητα, τη φαντασία, τις δεξιότητες παρατήρησης και τις επικοινωνιακές δεξιότητες των μαθητών μέσω καλλιτεχνικών, επιστημονικών, ψηφιακών και πολιτιστικών δραστηριοτήτων. Το έργο στοχεύει στην εδραίωση της αλληλεπίδρασης με μαθητές από διαφορετικές χώρες μέσω συνεργατικών δραστηριοτήτων που χρησιμοποιούν ψηφιακά εργαλεία.
🎯 2. Στόχοι του Έργου
• Να αυξηθεί η συναισθηματική επίγνωση των παιδιών μέσω των χρωμάτων
• Να αναπτύξουν δημιουργικότητα και δεξιότητες έκφρασης μέσω της τέχνης
• Μάθετε για τα χρώματα με έναν διασκεδαστικό τρόπο μέσα από πειράματα και παιχνίδια
• Κατανοήστε τις έννοιες των χρωμάτων σε διαφορετικούς πολιτισμούς
• Ενίσχυση του αισθήματος συνεργασίας και μοιράσματος
• Χρησιμοποιήστε ψηφιακά εργαλεία με ασφάλεια και υπό καθοδήγηση
• Αύξηση της συνεργασίας σχολείου-οικογένειας μέσω της συμμετοχής των οικογενειών στη διαδικασία
🧠 3. Μαθησιακά Αποτελέσματα
• Αναγνωρίζει, διακρίνει και ταξινομεί χρώματα.
• Εκφράζει συναισθήματα μέσα από χρώματα.
• Αναγνωρίζει τη χρήση των χρωμάτων σε διαφορετικούς πολιτισμούς.
• Δημιουργεί τα δικά του έργα τέχνης.
• Συμμετέχει σε συλλογική εργασία.
• Χρησιμοποιεί την τεχνολογία για συγκεκριμένους σκοπούς.














































Γράψαμε και τα χρωματιστά λογάκια


































