Η 20η Νοεμβρίου έχει θεσπιστεί ως η Παγκόσμια Ημέρα των δικαιωμάτων των παιδιών. Είδαμε βίντεο και εικόνες για τα πιο σημαντικά δικαιώματα τους, τα ζωγραφίσαμε και φτιάξαμε μια αφίσα όπου την στείλαμε στον Διαγωνισμό που οργάνωσε η Περιφερειακή Διεύθυνση Α.Μ.Θ. με τίτλο “Το δέντρο των δικαιωμάτων”!
Η 31 Οκτωβρίου έχει θεσπιστεί ως η Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης , για αυτό ασχοληθήκαμε στο νηπιαγωγείο με αυτό το θέμα. Είδαμε εικόνες με τα κέρματα και με τα χαρτονομίσματα του ευρώ. Στη συνέχεια είδαμε τι μπορούμε να κάνουμε και να αγοράσουμε με τα χρήματα, δηλαδή που μας χρειάζονται τα χρήματα και έπειτα τι πράγματα μπορούμε να κάνουμε δωρεάν.
Τέλος φτιάξαμε έναν κουμπαρά για να ξεκινήσουμε την αποταμίευση στο σπίτι!
Είδαμε αρκετό εποπτικό υλικό ώστε να καταλάβουμε τι έγινε εκείνα τα χρόνια…ψάξαμε στην υδρόγειο σφαίρα την Ελλάδα την Ιταλία και τη Γερμανία και παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικά με τον πόλεμο.
Κάναμε φύλλα εργασίας και κατασκευές σχετικές με το θέμα!
Είδαμε εικόνες σχετικές με τον πόλεμο και την ειρήνη για να καταλάβουμε την κάθε λέξη και στη συνέχεια αφού δείξαμε τι νιώθουμε για την κάθε μία με εκφράσεις προσώπου τις χωρίσαμε τοποθετώντας τις στη σωστή στήλη.
Την ημέρα της γιορτής τα παιδιά είπαν από ένα ποιήμα, είπαμε τραγούδια και τον εθνικό ύμνο.
Συμμετέχουμε στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2024-2025 παίρνοντας μέρος στη συμμαχία με κωδικό cw24-tqLIF ολοκληρώνοντας τις παρακάτω δραστηριότητες.
– Η μελισσούλα BeeBot θέλει να πάει στο σχολείο της αλλά επειδή είναι φθινόπωρο για να βρει το σωστό δρόμο πρέπει να εντοπίσει μόνο τα φθινοπωρινά φύλλα! Τα παιδιά κλήθηκαν να θυμηθούν ποια είναι τα χρώματα του Φθινοπώρου και στη συνέχεια προγραμμάτισαν τη μελισσούλα με τις σωστές εντολές!
– Στη συνέχεια ήρθαν σε επαφή με την έννοια του pixel art , είχαν μπροστά τους ένα μεγάλο πλέγμα σε χαρτί όπου κάθε τετραγωνάκι είχε είτε τον αριθμό 1 είτε τον 2. Τους δόθηκε ο κώδικας όπου έλεγε πως το 1 αντιστοιχεί στα άσπρα χαρτάκια και το 2 στα καφέ και τα παιδιά τοποθετούσαν τα σωστά χαρτιά στο κάθε τετραγωνάκι ώστε να δουν ποια εικόνα σχηματίζεται. Τέλος το έκαναν και σε ατομική εργασία! Σε μελλοντικό χρόνο εφόσον τα παιδιά κατανόησαν τα pixel θα εμπλουτιστούν με περισσότερους αριθμούς και χρώματα.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των ζώων παρακολουθήσαμε 2 μικρού μήκους animation με πρωταγωνιστές ζώα
ώστε να ευαισθητοποιηθούμε προς αυτά, να δούμε πόσο χρήσιμα μπορούν να γίνουν και στη συνέχεια να δούμε ποιες συμπεριφορές πρέπει να έχουμε απέναντι στα ζώα και ποιες όχι!
Στη συνέχεια παίξαμε ένα παιχνίδι δραματοποίησης… βλέπαμε εικόνες ζώων στον διαδραστικό πίνακα και αφού ακούγαμε τον ήχο που κάνει κάθε φορά επιλεγόταν ένα παιδί και προσπαθούσε να το μιμηθεί, και φωνητικά και κινησιολογικά! Μετά δείχναμε κρυφά στο παιδί ένα ζώο, μας το παρουσίαζε και μαντεύαμε ποιο ήταν!
Τέλος κατασκευάσαμε το πρόσωπο ενός σκύλου, βάλαμε μια πινακίδα και γράψαμε ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΖΩΑ ώστε να το έχουν στο σπίτι και να θυμούνται αυτά που ειπαμε!
Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου ήταν η 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού έχοντας ως σύνθημα το «Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή». Για αυτό το λόγο πραγματοποιήθηκαν στην αυλή του σχολείου δραστηριότητες με τα παιδιά. Ακολουθούν μερικές ενδεικτικές φωτογραφίες..
Αφού τελείωσε η περίοδος προσαρμογής των παιδιών ξεκινήσαμε δραστηριότητες με τα αρχικά γράμματα των ονομάτων τους… Κολλήσαμε μπαλάκια από γκοφρέ…
Και καπάκια μαρκαδόρων…
Μετά κάναμε τις καμηλοπαρδάλεις των ονομάτων και τις βάλαμε στη σειρά ώστε να δούμε την πιο ψηλή και την πιο κοντή αφού κάναμε σύνθεση του ονόματός μας.
Συνεχίσαμε τη σύνθεση του ονόματος χρησιμοποιώντας καπάκια από μπουκάλια αυτή τη φορά! Σε κάθε γράμμα ένα καπάκι και προσπαθούμε να σχηματίσουμε το όνομα μας! Τα βάλαμε σε ποτηράκια να τα πάρουμε σπίτι μας για να ασχολούμαστε και εκεί και να μάθουμε πιο γρήγορα να το γράφουμε!
Ασχοληθήκαμε με την ανακύκλωση ώστε να μάθουν τα παιδιά τι είναι , γιατί ανακυκλώνουμε και ποια αντικείμενα ανακυκλώνονται. Είδαμε βιντεάκια και εικόνες ώστε να καταλάβουμε καλύτερα και στη συνέχεια κάναμε ένα παιχνίδι. Είχαμε δύο κάδους έναν ανακύκλωσης και έναν για σκουπίδια και τα παιδιά ένα ένα έπαιρναν μια κάρτα και διάλεγαν σε ποιον κάδο θα μπει.
Μάθαμε το σήμα της ανακύκλωσης και το ζωγραφίσαμε…
Και φτιάξαμε μόμπιλε για να θυμόμαστε ποια αντικείμενα ανακυκλώνονται!
Επίσης ασχοληθήκαμε με αρκετές δραστηριότητες στον διαδραστικό μας πίνακα!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή