Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας- 4 Απριλίου

Την Παρασκευή 4 Απριλίου διοργανώθηκε από την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία μία διαδικτυακή παρουσίαση πολύ χρήσιμων και σημαντικών πληροφοριών για τον τρόπο που πρέπει να φερόμαστε στα ζώα. Την παρακολουθήσαμε μαζί με τα παιδιά και μάθαμε πολλά σημαντικά πράγματα γύρω από τα ζώα! Είναι ένα θέμα που κεντρίζει πάντα το ενδιαφέρον των παιδιών!

Screenshot 2025 04 08 at 08 47 50 Bebaioseis Oles.pdf

2 Απριλίου – Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου

Αυτή τη βδομάδα ασχοληθήκαμε με το Παιδικό βιβλίο. Είδαμε διάφορα γνωστά ,κλασικά και μη, παραμύθια όπως και κάποια ονόματα γνωστών συγγραφέων. Είπαμε με απλά λόγια γιατί είναι σημαντικό να “διαβάζουμε” και να μας διαβάζουν παραμύθια.

Συμμετείχαμε στη δράση που διοργάνωσαν οι Σύμβουλοι εκπαίδευσης του Ν.Ροδόπης , είδαμε την αφίσα

ibby afisa 2025 netherlands2 696x985 1

και διαβάσαμε το ποίημα της Rian Visser “Η Γλώσσα των εικόνων”

Screenshot 2025 03 28 at 08 29 58 mhnyma kai afisa Pagkosmia Hmera Paidikoy Biblioy 2025.pdf Screenshot 2025 04 03 at 13 17 58 mhnyma kai afisa Pagkosmia Hmera Paidikoy Biblioy 2025.pdf

εστιάσαμε σε κάποιες λέξεις και τα παιδιά διάλεξαν ποια θέλουν να εικονογραφήσουν. Δημιουργήθηκε μία παρουσίαση με τα έργα των παιδιών η οποία αναρτήθηκε μαζί με των άλλων σχολείων στο εξής padlet

Το ποίημα «Η γλώσσα των εικόνων»

Φτιάξαμε και οριγκάμι σελιδοδείκτες ζωάκια

IMG 8004 IMG 8003 IMG 8006 IMG 8008 IMG 8012 IMG 8010 IMG 8011

(την ιδέα την πήραμε από https://www.easypeasyandfun.com/corner-bookmarks-ideas/ )

6 Μαρτίου-Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής βίας και του εκφοβισμού

Αυτές τις μέρες ασχοληθήκαμε με τη σχολική βία και τον εκφοβισμό! Είδαμε τα παρακάτω βίντεο στο YouTube ώστε να καταλάβουν τα παιδιά το θέμα που θα συζητούσαμε:

 

 

Στη συνέχεια είδαμε φωτογραφίες με περιστατικά και προσπαθήσουμε να δείξουμε με εκφράσεις πώς μπορεί να νιώθει το κάθε παιδί. Είπαμε αν είναι σωστό να γίνεται από κάποια παιδιά και τι πρέπει να κάνουμε αν δούμε κάτι τέτοιο ή αν το κάνουν σε εμάς.

Επαναλάβαμε το σύνθημα…ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ , ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΑ! Το κάναμε με κινήσεις για να το καταλάβουμε καλύτερα (όχι στο χτύπημα, ναι στην αγκαλιά!)

Πήραμε δύο ανθρωπάκια τα οποία είχαν διάφορα πρόσωπα με διαφορετικά συναισθήματα. Έδινα μια εικόνα σε κάθε παιδί και προσπαθούσε να βρει ποιο είναι το συναίσθημα του παιδιού που του έδειχνα και να βάλει στο σώμα το αντίστοιχο πρόσωπο με το σωστό συναίσθημα.

IMG 7712 IMG 7713 IMG 7714

Τέλος κάναμε μία πινακίδα με το σύνθημα που μάθαμε!

IMG 7701 IMG 7700 IMG 7699 IMG 7698 IMG 7697

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026

School Border PNG Free Download

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες.

Στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία
για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021.

Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Πρώτη Εγγραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείο. Στο δικό μας Νηπιαγωγείο φοιτούν παιδιά από τα εξής χωριά: Αγιοχώρι, Στροφή, Ήπιο και Νέδα. Όσοι γονείς δεν μπορούν να κάνουν ηλεκτρονικά την αίτηση έρχονται στο Νηπιαγωγείο για να την υποβάλουν.

Προνήπια που ήδη φοιτούν στο Νηπιαγωγείο μας δεν χρειάζεται να κάνουν εκ νέου εγγραφή, γίνεται αυτεπάγγελτα.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ”

Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών–διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti–eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
·Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Διευκρινίζεται ότι η εγγραφή σε αυτά τα Τμήματα είναι προαιρετική. Ωστόσο, αν επιλεγεί η παρακολούθησή τους, τότε η φοίτηση των νηπίων σε αυτά τα Τμήματα είναι υποχρεωτική και η παρουσία των παιδιών (εκτός φυσικά απροόπτου και ασθενειών), είναι καθημερινή. Δηλαδή δεν μπορεί κάποιος να επιλέξει την Πρωινή Ζώνη αλλά να έρχεται δύο μέρες την εβδομάδα αντί για πέντε.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ -ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (δίνεται από το σχολείο)

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20–5–2015 Εγκύκλιο (δίνεται από το σχολείο)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).

ε) Επίσης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Για τους μαθητές που θα πάνε στην α’ τάξη:
Από 5-24 Μαρτίου στο δημοτικό σχολείο ( όχι ηλεκτρονικά) θα πρέπει να γίνει η εγγραφή και να προσκομίσετε
Α) λογαριασμό ρεύματος ή άλλο επίσημο έγγραφο που να φαίνεται η μόνιμη κατοικία σας
Β) το βιβλιάριο υγείας του παιδιού
Γ) βεβαίωση φοίτησης στο νηπιαγωγείο την οποία θα πάρετε από το Νηπιαγωγείο.
Ο,τιδήποτε άλλο χρειάζεται θα το συμπληρώσετε στο δημοτικό.

Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε την εγκύκλιο του Υπουργείου:



Λήψη αρχείου

Τα πολικά ζώα και οι Ιουνίτ!

Ασχοληθήκαμε με τα ζώα που ζουν στους πόλους, χωρίσαμε ποια ζουν στον Βόρειο και ποια στο Νότιο, είδαμε βίντεο και φωτογραφίες και κάναμε κατασκευές!

Πολικές αρκούδες!

IMG 7304 IMG 7316 IMG 7317 IMG 7319

IMG 7322 IMG 7325 IMG 7327 IMG 7328

 

Πιγκουίνοι

IMG 7369 IMG 7370 IMG 7371 IMG 7373 IMG 7374 IMG 7375

Βόρειος και Νότιος πόλος!

IMG 7382 IMG 7384 IMG 7385 IMG 7386

Δημιουργήσαμε Qr codes και τα παιδιά μπορούν να σκανάρουν με το τάμπλετ το ζωάκι που θέλουν και παρακολουθούν βίντεο με πληροφορίες για εκείνο!

IMG 7387 IMG 7388 IMG 7389

Είδαμε ποιοι άνθρωποι ζουν στους πάγους, πως λέγονται, τι φοράνε, ποια μεταφορικά μέσα έχουν, πως είναι τα σπίτια τους και τι τρώνε.

IMG 7455 1 IMG 7458 IMG 7469 IMG 7465 1 IMG 7466 IMG 7471 1

Και κάναμε πολλές ακόμα διαδραστικές και μη δραστηριότητες!

 

Μαθαίνω ελληνικά με τη χρήση Qr κωδικών!

Δημιουργήσαμε κωδικούς Qr  για τα καθημερινά αντικείμενα στην τάξη, καρέκλα, τραπέζι, παράθυρο, παγκάκι, πόρτα κτλ. Τα παιδιά με την χρήση του τάμπλετ σκανάρουν τον κωδικό και έχουν τη δυνατότητα να ακούσουν την αντίστοιχη λέξη στα ελληνικά όσες φορές το επιθυμούν. Είναι μία μέθοδος που έχει εφαρμοστεί σε σχολεία της Σουηδίας με θετικά αποτελέσματα!

IMG 7401IMG 7402

IMG 7502 IMG 7503 IMG 7504 IMG 7505

 

Δωρεά από το ίδρυμα Βασιλείου Γ. Μελά!

Με μεγάλη χαρά παραλάβαμε και το τελευταίο από τα 3 δέματα που μας έστειλαν από το ίδρυμα Βασιλείου Γ. Μελά για την Προσχολική Αγωγή. Ευχαριστούμε θερμά το ίδρυμα που ενέκρινε άμεσα το αίτημά μας και με τη βοήθειά τους αυτή ενισχύεται το διδακτικό μας έργο! Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν!

Το πρώτο δέμα περιελάμβανε ένα σετ ψυχοκινητικής αγωγής:

IMG 7498 IMG 7499

Το δεύτερο δέμα 12 βιβλία-παραμύθια από τις εκδόσεις Πατάκη.

IMG 7331 IMG 7332

Και το τρίτο δέμα 5 αντικείμενα-παιχνίδια παιδαγωγικά.

IMG 7494 IMG 7497

Σας ευχαριστούμε και πάλι και ελπίζουμε να συνεχίσετε το πολυσήμαντο έργο σας παρέχοντας στήριξη και βοήθεια στα δημόσια σχολεία!

Το βραβείο μας από τον Διαγωνισμό “Το δέντρο των Δικαιωμάτων”!

Παραλάβαμε το βραβείο μας από την Αναπληρώτρια Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Δρ. Κοσμίδου Μαριγούλα και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν! Μία γεμάτη παιχνίδια σακούλα τα περίμενε στο σχολείο, τα ανοίξαμε όλοι μαζί και ένα ασταμάτητο παιχνίδι ξεκίνησε! Ευχαριστούμε πάρα πολύ για άλλη μία φορά και ευελπιστούμε να διοργανωθούν κι άλλες τέτοιες δράσεις στο μέλλον!

admin ajax censored γηωυθγβ censored

τρδστ7υφ censored

θτυγιθγη censored IMG 7245 IMG 7241 IMG 7237 IMG 7232