ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Αγίου Δημητρίου σας εύχονται ολόψυχα Καλό Πάσχα!

Το φως της Ανάστασης ας λάμψει στις καρδιές μας γεμίζοντάς μας αγάπη, ελπίδα και αισιοδοξία!

 

440114847 1559315401301458 4082580303430513030 n 440127615 1162805698079146 8791867433245116441 n 440288414 1094252924993132 7516727248878449771 n

440313031 948951420048972 7836146330916349863 n 440341105 803870591651805 7622898832984279933 n 440745353 402044512636234 2268895815516174605 n 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: “STEAM ΚΑΙ Η ΓΥΡΙΖΕΙ…”

432380397 2445986472270943 7352857250759117791 n

Σκοπός τoυ Εργαστηρίου ήταν:

  • Να γνωρίσουν οι μαθητές το διάστημα, το ηλιακό σύστημα, τους πλανήτες και την αλληλοεξάρτησή τους.
  • Να καταγράψουν ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στη Γη και τους άλλους πλανήτες.
  • Να κατανοήσουν την εναλλαγή μέρας και νύχτας που προκαλείται από την περιστροφή της Γης γύρω από τον άξονά της.
  • Να γνωρίσουν τον Ήλιο που αποτελεί πηγή ζωής για τη Γη.
  •  Να γνωρίσουν την Σελήνη, τα χαρακτηριστικά της και τις φάσεις της.
  • Να μάθουν να μετράνε αντίστροφα.
  • Να σκεφτούν και να κατασκευάσουν αντικείμενα σχετικά με το διάστημα από απλά καθημερινά υλικά.

Γνωρίσαμε τους πλανήτες και μάθαμε τη σειρά τους

IMG 9455IMG 9456IMG 9457IMG 9446IMG 9462IMG 9532434532574 2075808576134002 6405832103473371304 n

Το Ηλιακό μας σύστημα – Εκπαιδευτικό βίντεο – Μαθαίνουμε κι αλλιώς !!! (youtube.com)

Χειροτεχνία: Ήλιος και πλανήτες

IMG 9680

Τα παιδιά ζωγράφισαν τον αγαπημένο τους πλανήτη και το ηλιακό σύστημα όπως μπορούσαν

IMG 9683
Αγαπημένος πλανήτης
IMG 9684
Ηλιακό Σύστημα

Με αφορμή τις Απόκριες δημιουργήσαμε σχετικά αξεσουάρ και μασκαρευτήκαμε!

IMG 9552IMG 9550434696066 1192945842074902 4448676258129379247 n431671487 7511313098900201 9020273070018350562 n

Εναλλαγή Μέρας – Νύχτας

434412948 816117917248067 3064831888778712057 n

Μέρα, νύχτα – Eκπαιδευτικό video picou picou (youtube.com)

 

Οι φάσεις της Σελήνης

432548548 1080951822983490 8975363344390496975 n434389920 1477784219615298 8548797078450270277 n434697527 1464937461042366 7545125288467892660 n    434686761 977727047108694 5406357767926047946 n

434510322 300279959608455 5961857457722630580 n

Το φεγγάρι και οι σεληνιακές φάσεις (Νηπιαγωγείο) (youtube.com)

Αντίστροφη Μέτρηση

 IMG 9681IMG 9546 1

IMG 9542IMG 9545

ΕΚΤΟΞΕΥΣΗ ΠΥΡΑΥΛΟΥ (ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ) (youtube.com)

 

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος κατασκευάσαμε τη γωνιά του διαστήματος

  • Κατασκευή πλανητών με μπαλόνια, εφημερίδες και ατλακόλ

434711602 1122937532349809 7886158077326144872 n434710079 7484765761587697 913641530157707016 n

  • Διαστημόπλοια και αστροναύτες

434846232 934583335064293 160965683699099671 n434502321 1639064446897578 6596448712447868718 n

  • Κατασκευή πυραύλου με διάφορα υλικά

434338302 830526095554368 1771393132986778565 n 434382443 2266979550164891 763344953258742336 n

434901395 1152433485934639 8648293939010066035 n

  • Δημιουργία τελικού ψηφιακού εννοιολογικού χάρτη

ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΤΕΛΙΚΟ

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: “ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ”

Στόχος του προγράμματος ήταν να παιδιά να μάθουν με παιγνιώδη τρόπο ότι το ανθρώπινο σώμα είναι μια τέλεια μηχανή με εξωτερικά χαρακτηριστικά ,αλλά και εσωτερικά όργανα και λειτουργίες και να αντιληφθούν το μεγαλείο και τη μοναδικότητα της ανθρώπινης φύσης.

ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ

  • Τα εξωτερικά μέρη του σώματος

Σχεδιάσαμε το περίγραμμα του σώματος ενός παιδιού σε χαρτί του μέτρου, τα παιδιά διέκριναν πού βρίσκονται τα διάφορα μέρη του και έγραψαν τις αντίστοιχες λέξεις.

IMG 8683

  • Το παζλ του σώματος

Τα παιδιά ζωγράφισαν το σώμα τους , το έκοψαν σε τρία μέρη ( κεφάλι, κορμός, πόδια ) που ανακάτεψαν και δημιούργησαν το παζλ του σώματος τους

IMG 8687

  • Παιχνίδια με φωτογραφίες

Ολόσωμες φωτογραφίες των παιδιών κόπηκαν πάλι  σε τρία μέρη (κεφάλι , κορμός, πόδια ) ,ανακατεύτηκαν και τα παιδιά κλήθηκαν να βρουν  τα σωστά κομμάτια, ώστε να συνθέσουν το δικό τους σώμα ή το σώμα κάποιου συμμαθητή τους

IMG 8684

IMG 8686

Η ίδια διαδικασία ακολουθήθηκε με τα πρόσωπα των παιδιών όπου κόπηκαν σε τρία μέρη ( μάτια , μύτη , στόμα)

IMG 8709

IMG 8711

Στο τέλος τα κομμάτια των σωμάτων και των προσώπων ενώθηκαν δημιουργώντας δύο βιβλία (flapbooks) όπου τα παιδιά μπορούσαν να δημιουργούν τα δικά τους αστεία σώματα και πρόσωπα χρησιμοποιώντας μέρη και χαρακτηριστικά από διάφορους συμμαθητές τους

IMG 8688 1

IMG 8715   IMG 8717

Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

  • Σειραθέτηση από το μικρότερο στο μεγαλύτερο

427706339 446903947876667 3964088579188086820 n  428420866 7240442402681514 3163215866687512161 n

428350114 1469565260266625 1975292839794620990 n

  • Μέτρηση ύψους και δημιουργία αναμνηστικών καρτών

IMG 8802  IMG 8751

428433357 766275491684089 4035135252757336717 n  428068462 944169664036467 1548003595492602825 n

  • Επιτραπέζιο παιχνίδι : ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΨΗΛΩΣΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ;

IMG 8718

IMG 8722 IMG 8719

ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ

  • Συμμετρία με τουβλάκια-σχήματα

IMG 8784 image 67235585 IMG 8788

  • Φύλλα εργασίας

image 67168513 image 67146753IMG 8810 1

  • Τα πορτραίτα του Πικάσο : Με αφορμή τον Πικάσο  τα παιδιά συνέθεσαν τα δικά τους πρόσωπα που δεν έχουν καμία συμμετρία

IMG 8809

ΟΙ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ

  • Το ανθρωπάκι των αισθήσεων

Τα παιδιά συμπλήρωσαν τα όργανα των αισθήσεων, που ήταν αναλόγως μεγαλύτερα από την υπόλοιπη εικόνα , για να τονιστεί η σημασία τους ,και έμαθαν και τις αντίστοιχες λέξεις. Μετά τα παιδιά ζωγράφισαν το δικό τους    ανθρωπάκι των αισθήσεων

427781634 376364735009609 55703797354434508 n 427786608 364303899868423 3625998710434897712 n421368266 1593059218127294 4243963752717258673 n  

421995652 1181943282785489 5986028383695031750 n

  • Παιχνίδια με τις 5 αισθήσεις

422923595 1115561289872605 7488339164805207737 n

  • Ομαδοποίηση αντικειμένων με βάση την κυρίαρχη αίσθηση

427770487 1819832638456678 687592751497574763 n 421277463 908749164242676 8957932174010980981 n 421225635 294806926949932 3963978903882634367 n

  • Διάκριση αντικειμένων ανάλογα με την αίσθηση

421237442 413266054503788 7562984663146200881 n

  • Το ζάρι των αισθήσεων

421239453 414485121249426 4813533701877114364 n

  •  Ο Κύριος Στοματάκης και οι γεύσεις

423036235 285710094315433 5991627535562209284 n423062830 1384519422426674 2991322636657862734 n

  • Το παζλ των 5 αισθήσεων

427696307 924954209032757 698515493191062187 n 422920687 349496101393156 307375563746202789 n 421294109 262714363524876 3644280146894076430 n

422920450 1416635318935597 2779403431278805214 n 

ΣΚΕΛΕΤΟΣ 

  • Ο Κύριος Κοκκαλάκης

Τα παιδιά συνθέτουν έναν σκελετό με κόκκαλα σχεδιασμένα σε χάρτινα πιάτα

423036539 918223286473010 678492609248336081 n 428183759 1043909770245003 6065360916183172425 n 423036317 774578151244391 8221717071804254539 n

  • Παρουσίαση ακτινογραφιών

428302496 1044295079986938 8735687654984914656 n 428403773 2643678905810347 4071081444267007246 n

  • Παζλ -σκελετός

428420872 1412325929489702 1550068991864656652 n 1 428241638 1089574225683228 7238401878725575021 n 1

  • Παιχνίδι αντιστοίχισης: μέρη σώματος με την ακτινογραφία τους 

428346897 356031310662789 3145902723699575387 n 428188071 770097798387740 3019795406251883720 n

  • Ακτινογραφίες με μπατονέτες

IMG 9140

ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

  • Πίνακες αναφοράς 

428211097 1579547936125370 7540014030023919087 n  428305188 1138040040969978 4841734767304864026 n

  • Ο Κύριος Οργανούλης 

Τα παιδιά ζωγράφισαν εσωτερικά όργανα, τα τοποθέτησαν σε σώμα που σχεδιάστηκε σε χαρτί του μέτρου (περίγραμμα σώματος μαθητή) και έγραψαν τις αντίστοιχες λέξεις

428411603 1933035323760069 3139251308519092737 n 428354981 708140474805412 8152617304739820246 n 428397263 417620044047125 7879485395832943686 n

  • Στολή οργανούλη

Τα παιδιά ντύθηκαν τα ίδια οργανούληδες με στολές από χαρτί του μέτρου με ζωγραφισμένα τα εσωτερικά όργανα

215ba10d a8b0 495b 97b9 82629c1c7566  425517f5 a6b9 4b85 9c0a 7a4b5cbb8090

  • Πορτραίτα οργανούληδες

Κι επειδή οι χάρτινες στολές δεν θα άντεχαν για πολύ μετατράπηκαν σε πορτραίτα που στόλισαν την τάξη μας

974bcb79 9084 4410 b4fd 2739f55351da

  • Παιχνίδι με όργανα και ποδιά

Τα παιδιά κόλλησαν με velchro τα εσωτερικά όργανα πάνω σε ποδιά

IMG 9229ααααααααα

  • Παίξαμε με το πεπτικό σύστημα

ζζζζζ 423472300 1055930728848008 1003755517681584383 n

ΔΟΝΤΙΑ

  • Διάκριση τροφών για χαρούμενα και λυπημένα δόντια

423472490 834655618427344 1248858592993029575 n 423737880 360770366931220 6390416894795102374 n423687001 324666896769124 8181831733451062461 n

  • Φύλλο εργασίας

image 67116289image 16861441

  • Υγιεινή και φροντίδα δοντιών

IMG 9285 IMG 9420

 

image 67155713image 16842753

 

423686759 930136885366788 8612406180721500763 nimage 67235585 1

 

  • Επιτραπέζιο με δόντια

423541751 1376036833108028 5938166092827826638 n 423568394 828488982645946 3370120497275735608 n

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 

  • Διαστρωμάτωση του ανθρώπινου σώματος

428331593 411743144722150 1597327944968580112 n

  • Ψηφιακό Ιστόγραμμα

Ιστογραμμα

428122558 742219391306846 4029536266767874501 n

6 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού “Bullying – Ενδοσχολική βία – Εκφοβισμός”

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια κατάσταση, κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά, με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.

image 67166977 image 67184385image 67178753 1

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024 – 2025

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ  ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

  • Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 4 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).
  • Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.
  • Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
  • Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.
  • Στο Νηπιαγωγείο Αγ. Δημητρίου Βοιωτίας έχουν δικαίωμα εγγραφής μαθητές που κατοικούν στις περιοχές Αγ. Δημήτριος , Αγ. Ανδρέας , Αγ. Σπυρίδωνας , Καρυά , Μαυρόγεια.
  • Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109)

 

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

 

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών- διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

      γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25)

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

 

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767),οιγονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητότηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονικήυποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσειςη αίτησή τους επιστρέφεταιαπό το Νηπιαγωγείοστους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί ηυποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).

Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ!

Αυτές τις μέρες ασχοληθήκαμε και με τον χειμώνα!

  • Ο χιονάνθρωπος είχε την τιμητική του!

IMG 8628    IMG 8698

  • Μεταμορφώσαμε το γράμμα  Χ σε χιονάνθρωπο!

IMG 8813

  • Τα παιδιά ντύθηκαν με χειμωνιάτικα αξεσουάρ

IMG 8696 1 1

  • Αναφερθήκαμε στα ζώα που ζουν στους πάγους 
IMG 8798
Πιγκουίνοι

image 67150337 image 67164929
Πολικές Αρκούδες

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: “Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ”

Στόχος του προγράμματος ήταν να αναδειχθεί η καλλιέργεια της αξίας της συνεργασίας από την προσχολική ηλικία και η αλληλένδετη σχέση της με τις έννοιες της βοήθειας , της φιλίας , της ομαδικότητας ,της επικοινωνίας και του συντονισμού. Όταν τα μέλη μιας ομάδας συνεργάζονται , μοιράζονται αρμοδιότητες , νιώθουν δυνατά και ασφαλή -αφού δεν είναι μόνα-,αισθάνονται υπεύθυνα για το έργο που έχουν αναλάβει και λειτουργούν πιο αποδοτικά ,καθώς όλα γίνονται πιο γρήγορα και πιο εύκολα.

  • Η συνεργασία στην πράξη:

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΖΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΣ

-Τα παιδιά  μετακίνησαν έπιπλα της τάξης μόνα τους αλλά και με τη συνεργασία άλλων και εντόπισαν πότε είναι καλύτερα.

IMG 7212 IMG 7218

IMG 7223 1    IMG 7227

 

IMG 7228    IMG 7232

 

-Τα παιδιά έδειξαν πώς μέσα από τη συνεργασία διευκολύνεται η καθημερινότητα του σχολείου: δύο παιδιά συνεργάζονται και βοηθιούνται για να κουμπωθεί ένα μπουφάν

IMG 1936

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

-Τα παιδιά μετακίνησαν μπάλες με διάφορους τρόπους με σκοπό να τις τοποθετήσουν μέσα στα καλάθια

IMG 2047  IMG 2048

IMG 2046  IMG 2051

-Τα παιδιά μετακίνησαν στεφάνια που έπρεπε  να περάσουν μέσα από τις καρέκλες

IMG 7764  IMG 7771

-Τα παιδιά σε ζευγάρια αντιστοίχισαν τα χρωματιστά ρολά στα  χρωματιστά χαρτιά όσο πιο γρήγορα και σωστά

IMG 7233

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ page 0001

IMG 8664

  • Βιβλία για τη συνεργασία:

IMG 5440

IMG 1928

Με αφορμή το παραπάνω βιβλίο…

  • τα παιδιά ζωντάνεψαν τα δικά τους μανταλάκια

IMG 2011

  • έπαιξαν την ιστορία του βιβλίου

IMG 2020

  • κρέμασαν του σχοινιού τα μανταλάκια στην τάξη

IMG 2024

  • έπαιξαν παιχνίδια με τα μανταλάκια:

ποιος θα κρεμάσει πρώτος τα μανταλάκια στο σχοινί

 IMG 5436

και ποιος πάνω του

image 50455809 image 67525889 1

  • φύλλο εργασίας

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ page 0001

IMG 8665

  • Με την ολοκλήρωση του προγράμματος δημιουργήθηκε Η ΑΦΙΣΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ   

IMG 8115

 

  • Ψηφιακό Ιστόγραμμα

 

 

 

IMG 8115