Το μαγαζάκι των Χριστουγέννων – συνέχεια
“Ο ΦΟΥΡΝΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ”
Χριστουγεννιάτικα Μπισκότα
Ακολουθώντας το οργανόγραμμα του σχεδίου δράσης μας “Ο φούρνος των Χριστουγέννων” έφτασε η ώρα για να φτιάξουμε τα χριστουγεννιάτικα μπισκότα μας.
παίξαμε λίγο με τα κουπάτ…. από το μικρότερο στο μεγαλύτερο
και από το μεγαλύτερο στο μικρότερο,
χωρίσαμε τα μεγάλα κουπάτ από τα μικρά…

και μιλήσαμε για το μισό και το ολόκληρο!
Και ήρθε η ώρα να ξεκινήσουμε τη συνταγή…
… η ζύμη μας είναι έτοιμη!!
Διακοσμήσαμε τα μπισκότα μας με πολύχρωμα κουφετάκια σοκολάτας και τα ψήσαμε!
Τα στολίδια του δέντρου των Χριστουγέννων!
“ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΣΤΟΛΙΔΙΑ”.
Το δέντρο με τα δικά μας στολίδια!! Τι χρειαζόμαστε για να στολίσουμε το δεύτερο δέντρο του σχολείου μας; Στολίδια!! Όλα ίδια ή μήπως διαφορετικά;
Στολίδι – Χριστουγεννιάτικο δεντράκι
Στολίδι – Χιονάνθρωπος
Στολίδι – Άγιος Βασίλης
Στολίδι – Χιονόμπαλα
Στολίδι – Φάτνη
Γράμμα στον Άγιο Βασίλη!
Και …… το δέντρο μας είναι έτοιμο!!
Αλλά κάτι λείπει ακόμα!!!!! Μμμμμμ!!! Ένα στολίδι Έκπληξη!!!
Δωράκι από τα παιδιά….!!
Τι να είναι άραγε????????
Το μαγαζάκι των Χριστουγέννων
“Ο ΦΟΥΡΝΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ”
Το πρώτο μας μαγαζάκι!! “Ο Φούρνος των Χριστουγέννων”. Τι χρειαζόμαστε για να το οργανώσουμε; Προσπαθώντας να απαντήσουμε στο παραπάνω ερώτημα φτιάξαμε το παρακάτω σχεδιάγραμμα.
Συγκεντρώσαμε τα υλικά και σβήναμε από το οργανόγραμμα αυτά που καταφέραμε να συγκεντρώσουμε.









Τραπέζι, καρέκλες, τραπεζομάντηλο και διακοσμητικό
Ταξινόμηση και ομαδοποίηση προϊόντων
Η ταμπέλα του φούρνου – Γράμματα και ήχοι στη σειρά
Και το παιχνίδι στο Φούρνο των Χριστουγέννων ξεκινά….
– Τι θα θέλατε παρακαλώ;
– Θα ήθελα σας παρακαλώ ένα ….
και η παρασκευή και προετοιμασία της παραγγελίας ξεκινά… βάφλες, κεκάκια και κομμάτια τούρτας
Η παραγγελία είναι έτοιμη!!
– Ορίστε το γλυκάκι σας!
– Σας ευχαριστώ!
Το λογαριασμό παρακαλώ!!
– Πόσο θα θέλατε παρακαλώ; Πόσο κάνει το γλυκάκι μου;
– Ένα ευρώ παρακαλώ!
– Ορίστε!
-Ευχαριστώ!
Συνεχίζεται…….
Ημερολόγιο Χριστουγέννων
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ
Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει από την τάξη μας το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης. Πρόκειται για ένα δεντράκι με τέσσερις πλευρές και 24 αριθμημένα κουτάκια, έξι σε κάθε μεριά. Κάθε κουτάκι περιέχει ένα δωράκι-γλύκισμα για κάθε παιδάκι και μία οργανωμένη δραστηριότητα για κάθε μέρα. Το κουτάκι το ανοίγει ο βοηθός της τάξης. Οι οργανωμένες δραστηριότητες περιέχουν ήθη και έθιμα των Χριστουγέννων, ιστορίες, αινίγματα, παιχνίδια γλώσσας και μαθηματικών, κατασκευές, γλυκές δημιουργίες κ.α.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ
Κατασκευή και ατομικού ημερολογίου αντίστροφής μέτρησης. Οι μαθητές το χρωμάτισαν, το έκοψαν, μέτρησαν τις μέρες για τα Χριστούγεννα και έσβησαν τη μέρα που έχει περάσει.
Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και οι προετοιμασίες ξεκινούν….
17 Νοεμβρίου – Η εξέγερση του Πολυτεχνείου
Οι εκδηλώσεις για την επέτειο του Πολυτεχνείου ολοκληρώθηκαν την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου με μια παράσταση Κουκλοθεάτρου από τις εκπαιδευτικούς. Οι μαθητές γνώρισαν την πόλη και τους ήρωες της Ντενεκεδούπολης, της Ευγενίας Φακίνου, παρακολούθησαν την παράσταση και στη συνέχεια παίρνοντας τη σκυτάλη έπαιξαν και τραγούδησαν οι ίδιοι.
Κουκλοθέατρο “Ντενεκεδούπολη”
Τις μέρες που προηγήθηκαν οι μαθητές γνώρισαν τις έννοιες της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας μέσα από τα παιδικά λογοτεχνικά κείμενα”
“Η Κυρά Δημοκρατία” της Κωνσταντίνας Αρμενιάκου
“Η Σοφή Ελιά” της Ειρήνης Καμαράτου – Γαλούση
και τα ιστορικά γεγονότα μέσα από το παιδικό βιβλίο
¨ Η Εξέγερση του Πολυτεχνείου” του Φίλιππου Μανδηλαρά
Είδαν έντυπα ντοκουμέντα της εποχής, άκουσαν ηχητικά ντοκουμέντα, άκουσαν και τραγούδησαν τραγούδια, έπαιξαν διαδραστικά παιχνίδια στον υπολογιστή, έκαναν κατασκευές, ξεχώρισαν την έννοια της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας διαχωρίζοντας τα “επιτρέπεται” και “δεν επιτρέπεται” στη ζωή των ανθρώπων, έπαιξαν με τα γράμματα της λέξης Πολυτεχνείο και φώναξαν τα συνθήματα του Πολυτεχνείου κάνοντας πορεία στο χώρο του σχολείου.
Τέχνη και Δημιουργία για την Επέτειο του Πολυτεχνείου
Το σύνθημα “ΨΩΜΙ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”
13 Οκτωβρίου: Διεθνής Ημέρα Μείωσης των Επιπτώσεων από φυσικές καταστροφές
Ποιες είναι τελικά οι φυσικές καταστροφές; Μπορούμε να προστατευτούμε από αυτές; Τί είναι ο σεισμός και πως δημιουργείται; Πόσο έτοιμοι είμαστε να αντιμετωπίσουμε ένα σεισμό; Είναι κάποιες από τις ερωτήσεις που προσπαθήσαμε να απαντήσουμε.
Παρουσίαση των φυσικών καταστροφών στον υπολογιστή.
Πως δημιουργείται ένας σεισμός;
Οι πλάκες που κινούνται!
Πως μετράμε ένα σεισμό;
Μιλήσαμε για τους σεισμογράφους και παρατηρήσαμε τη γραμμούλα που μετράει την κίνηση της γης. Κάναμε και εμείς το σεισμογράφο και δημιουργήσαμε ένα σεισμογράφημα…
Τι κάνουμε όμως σε περίπτωση σεισμού; Είμαστε έτοιμοι για κάτι τέτοιο;
Ας κάνουμε ένα τεστ;
Ας προετοιμαστούμε… Τι πρέπει να κάνουμε πριν το σεισμό; Τι πρέπει να κάνουμε κατά τη διάρκεια του σεισμού; Τι πρέπει να κάνουμε μετά το σεισμό;
Πριν το σεισμό…
Τι πρέπει να περιέχει το βαλιτσάκι του σεισμού;
Φτιάξαμε και ο καθένας το δικό του βαλιτσάκι ξεχωρίζοντας τα είδη πρώτης ανάγκης.
Κατά τη διάρκεια του σεισμού….
Μάθαμε τα τρία βήματα που ακολουθούμε κατά τη διάρκεια του σεισμού:
1ο βήμα: Σκύβω
2ο βήμα: Καλύπτομαι
3ο βήμα: Κρατιέμαι
Έτσι το σύνθημα είναι:
“Σκύβω-Καλύπτομαι-Κρατιέμαι”
Μετά το σεισμό…
Σχεδιάσαμε την εκκένωση του σχολείου μετά το σεισμό και κάναμε άσκηση σεισμού.
Τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης
Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-23
1ος Θεματικός Κύκλος: Ζω καλύτερα – Ευ ζην
Υποενότητα: Υγεία-Διατροφή-Αυτομέριμνα-Οδική Ασφάλεια.
Τίτλος Δράσης: “Μαθαίνω να κυκλοφορώ έχοντας βοηθό μου τον κ. Κ.Ο.Κ.”
Χρονική Διάρκεια: 7 εβδομάδες (Οκτώβριος-Νοέμβριος).
2ος Θεματικός Κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον
Υποενότητα: Οικολογική συνείδηση.
Τίτλος δράσης: “Οι μικροί σούπερ ήρωες σώζουν τον πλανήτη”.
Χρονική διάρκεια:7 εβδομάδες (Δεκέμβριος-Ιανουάριος).
3ος Θεματικός Κύκλος: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Υποενότητα: Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Τίτλος δράσης: “Μπαίνοντας στα παπούτσια του άλλου….”
Διάρκεια:7 εβδομάδες (Φεβρουάριος- Μάρτιος).
4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Υποενότητα:STEM.
Τίτλος δράσης: “Οι μικροί αστροναύτες ταξιδεύουν στο διάστημα”
Χρονική διάρκεια:7 εβδομάδες(Απρίλιος – Μαιος)
9η Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Τα παιδιά ενεπλάκησαν σε βιωματικές δράσεις με στόχο την κατανόηση του αθλητικού πνεύματος.
Ποδόσφαιρο!
Μπάσκετ!
Βόλεϊ!
Παιχνίδια στόχου με μπάλα τένις!
Παιχνίδια στόχου με κρίκους!
Παιχνίδι στόχου! Τάισε τον καρχαρία.
Κορδέλες! Ρυθμική Γυμναστική.
Στεφάνια! Όλοι μαζί μια ομάδα.
Μετάλλια για τη συμμετοχή!




















































































