«Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2024-25»
Σχετ.: 1) η με αρ. πρωτ. Φ.6/21380/Δ1/28-02-2024 (ΑΔΑ: ΨΡΚΛ46ΝΚΠΔ-ΑΜΡ) Εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με
θέμα: «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025»
2) η με αρ. πρωτ. Φ.6/21383/Δ1/28-02-2024 (ΑΔΑ: 98ΑΗ46ΝΚΠΔ-1ΡΛ) Εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με
θέμα: «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025»
Σε συνέχεια των ανωτέρω σχετικών, σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές μαθητών/τριών στα
Δημόσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2024-2025,
παρατείνονται μέχρι και την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024.
Εγγραφές μαθητών στα νηπιαγωγεία για το Σχολικό έτος 2023-24
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 2381031850
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ
Για το σχολικό έτος 2023-24
1-20 Μαρτίου
ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
- Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών (γεννημένοι/ες το 2020).
- Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες.
- Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Πρώτη Εγγραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
- Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους.
- Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας: 12.00- 13.00
ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ:
Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) Θα απαιτηθεί υπεύθυνη δήλωση από τους γονείς (δίνεται από το σχολείο).
ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ”
Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
- Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών–διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
- Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti–eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
- Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):
α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή.
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα. Διευκρινίζεται ότι η εγγραφή σε αυτά τα Τμήματα είναι προαιρετική. Ωστόσο, αν επιλεγεί η παρακολούθησή τους, τότε η φοίτηση των νηπίων σε αυτά τα Τμήματα είναι υποχρεωτική και η παρουσία των παιδιών (εκτός φυσικά απροόπτου και ασθενειών), είναι καθημερινή..
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.
Παραστατικά που χρειάζεται να προσκομίσουν οι γονείς-κηδεμόνες στη σχολική μονάδα.
α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (δίνεται από το σχολείο)
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20–5–2015 Εγκύκλιο (δίνεται από το σχολείο)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).
ε) Επίσης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του (δίνεται από το σχολείο).
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ/ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ
- Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποα είναι εγγεγγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
- Η εγγραφή στο συγκεκριμένο Τμήμα είναι Προαιρετική αλλά εφόσον επιλεγεί, η φοίτηση είναι υποχρεωτική (παρ 7δ και ε Κεφ Β άρθρο 11 ΠΔ 79 & άρθρο 13 Π.Δ.79 (ΦΕΚ 109 Α) )
- Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45–8:00.
- Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 (σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου) Πρόωρη αποχώρηση από το Ολοήμερο Πρόγραμμα, δεν προβλέπεται.
“Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδικη!”
Το δίμηνο Δεκέμβριος-Ιανουάριος υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας το δεύτερο εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο “Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική” και βασικό στόχο την αναγνώριση της οικογενειακής ποικιλομορφίας από τους/τις μαθητές/τριες.
Αρχικά, με την πολύτιμη συνεισφορά των γονέων, τα παιδιά παρουσίασαν στην ολομέλεια φωτογραφίες των οικογενειών τους και επεξεργαστήκαμε όλοι μαζί τον αριθμό των μελών της κάθε οικογένειας. Πραγματοποιήσαμε καταγραφές, συγκρίναμε τα μεγέθη των οικογενειών μας και διαπιστώσαμε ποιες οικογένειες είναι οι πολυπληθέστερες. Στο τέλος, κάθε παιδί ζωγράφισε την οικογένεια του.
Ακολούθησε συζήτηση σχετικά με το τι σημαίνει “οικογένεια” για το κάθε παιδί και κατασκευάσαμε το σχετικό ιστόγραμμα ιδεών.
Το πρόγραμμα συνεχίστηκε με την παρουσίαση και επεξεργασία του διαδικτυακού παραμυθιού της Ιωάννας Μανάφη “Η μονα-δική μου οικογένεια” (https://www.openbook.gr/i-mona-diki-moy-oikogeneia/), όπου ο Έλφι ο Ουρανοκατέβατος χάνει το αστροποδήλατο του και κατά την αναζήτησή του συναντά διάφορα ζώα τα οποία, μαζί με τις οικογένειές τους, τον βοηθούν να το ψάξει. Στο τέλος κάθε συνάντησης το κάθε ζωάκι χαρίζει στον Έλφι από μία οικογενειακή του φωτογραφία όπου αναγράφεται η αξία-στοιχείο που χαρακτηρίζει την οικογένεια του (αγάπη, συνεργασία, στοργή, αποδοχή, δύναμη). Τα παιδιά συζήτησαν για τις αξίες που παρουσιάστηκαν και αποφάσισαν ποια από αυτές θεωρούν σημαντικότερη ώστε να την χαρίσουν στον Έλφι. Έπειτα, ζωγράφισαν τον Έλφι με το αστροοδήλατο του στο σπίτι του, το οποίο έχτισαν με τα τουβλάκια των προαναφερθέντων αξιών.
Ακολούθησε μια γνωριμία με τα διάφορα ζωάκια που συνάντησε ο Έλφι, τον τρόπο ζωής αυτών και την μορφή της οικογένειας μέσα στην οποία ζουν. Ο πιγκουίνος ήταν το πρώτο ζώο που γνωρίσαμε και, αφού παρακολουθήσαμε ένα σχετικό βίντεο, συζητήσαμε για τον τρόπο που φέρνει τα μικρά του στον κόσμο και την οικογένεια του η οποία θυμίζει έντονα την δική μας “πυρηνική οικογένεια”. Θυμηθήκαμε το δώρο του πιγκουίνου προς τον Έλφι και πως η οικογένεια του πιγκουίνου είναι γεμάτη από αγάπη. Αποτυπώσαμε εικαστικά την οικογένεια του πιγκουίνου και συμμετείχαμε σε ένα παιχνίδι ρόλων. Υποθέσαμε πως είμαστε μέλη μιας πυρηνικής οικογένειας η οποία αντιμετωπίζει διάφορα προβλήματα της καθημερινότητας. Κληθήκαμε να δώσουμε λύσεις σε αυτά και συζητήσαμε, στο τέλος, για τα θετικά και αρνητικά της πυρηνικής οικογένειας.
Επόμενο ζωάκι που επισκέφθηκε ταχυδρομικώς, μέσω της αποστολής μιας card postal, το νηπιαγωγείο μας ήταν ο λύκος. Μας προσκάλεσε να γνωρίσουμε τον δικό του τρόπο ζώης μέσα από την προβολή βίντεο και μας σύστησε τη δική του “εκτεταμένη οικογένεια”. Στη συνέχεια, τα παιδιά κλήθηκαν να δημιουργήσουν το σπίτι του λύκου που είναι το δάσος χρησιμοποιώντας τέμπερες και μπρόκολο αντί για πινέλο. Τοποθέτησαν την οικογένεια του λύκου μέσα στο δάσος και έπειτα κλήθηκαν να σκεφτούν πώς θα ήταν η δική τους οικογένεια εάν ήταν εκτεταμένη. Προβληματίστηκαν σχετικά με την επίλυση καθημερινών προβλημάτων μιας εκτεταμένης οικογένειας και πρότειναν λύσεις στην ολομέλεια ως πιθανά μέλη εκτεταμένης οικογένειας.
Ακολούθησε η γνωριμία με το καγκουρό, τον ιδιαίτερο τρόπο ζωής του και προσεγγίστηκε η έννοια της “μονογονεϊκής οικογένειας”. Συζητήθηκαν οι λόγοι που μπορεί μια οικογένεια να είναι μονογονεϊκή, αναφέρθηκαν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αυτής και τα παιδιά προβληματίστηκαν σχετικά με ζητήματα που μπορεί να προκύψουν μέσα σε μια μονογονεϊκή οικογένεια προτείνοντας πιθανές λύσεις.
Στη συνέχεια προσεγγίσαμε τη “θετή οικογένεια” μέσα από την γνωριμία με τον κούκο που συνηθίζει να ανατρέφεται από πουλιά διαφορετικού είδους από αυτόν. Τα παιδιά κατασκεύασαν τον κούκο στη φωλιά χελιδονιών και συζήτησαν για τα υιοθετημένα παιδιά και τα προβλήματα που αυτά αντιμετωπίζουν.
Η γνωριμία με τις ποικίλες μορφές οικογένειες ολοκληρώθηκε με τα “ορφανά παιδιά” τα οποία προσεγγίστηκαν έπειτα από συζήτηση για τη θαλάσσια χελώνα που γεννά και εγκαταλείπει τα αβγά της στην αμμό. Η δύναμη των μικρών θαλάσσιων χελωνακίων κίνησε την περιέργεια των μαθητών τα οποία προβληματίστηκαν σχετικά με τα προβλήματα των ορφανών παιδιών.
Το εργαστήριο δεξιοτήτων ολοκληρώθηκε με την συμπλήρωση των φύλλων αξιολόγησης και την απονομή των μεταλλίων του Έλφι.
“Προστατεύομαι από το σεισμό με ένα σχέδιο τολμηρό”
Το δίμηνο Οκτώβριος-Νοέμβριος υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας το πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο “Προστατεύομαι από το σεισμό με ένα σχέδιο τολμηρό”. Τα παιδιά απέκτησαν γνώσεις για τον τρόπο δημιουργίας των σεισμών, ενημερώθηκαν και προβληματίστηκαν για τις ζημίες που μπορεί να επιφέρουν και προβληματίστηκαν για τους τρόπους που μπορούμε να προστατευτούμε από αυτούς.
Αρχικά, γνώρισαν μέσα από την προβολή βίντεο τη δομή της Γης και συμπλήρωσαν τα σχετικά φύλλα εργασίας.
Στη συνέχεια, ήρθαν σε επαφή με τον τρόπο δημιουργίας των σεισμών και προσπάθησαν να τον κατανοήσουν βιωματικά, μέσα από πειράματα.
Συζητήσαμε για όλα αυτά που πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση σεισμού και ετοιμάσαμε την βαλίτσα του σεισμού που θα βρίσκεται στο σχολείο μας.
Μελετήσαμε προσεχτικά τους χώρους του σχολείου μας και αποφασίσαμε ποιες διαδρομές θα ακολουθήσουμε σε περίπτωση που χρειαστεί να εκκενώσουμε το κτίριο.
Πραγματοποιησάμε την καθιερωμένη άσκηση σεισμού, η οποία στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία!
Αποτυπώσαμε σε φύλλο εργασίας τα βήματα που ακολουθούμε σε περίπτωση σεισμού, συζητήσαμε για τους τηλεφωνικούς αριθμούς έκτακτης ανάγκης που μπορούμε να καλούμε και τους απομνημονεύσαμε.
Ήρθε η ώρα να ερευνήσουμε εάν οι μαθητές του δημοτικού γνωρίζουν και αυτοί τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση σεισμού. Τους επισκεφθήκαμε, μοιράσαμε ερωτηματολόγια για συμπλήρωση και στο τέλος επεξεργαστήκαμε τα αποτελέσματα.
Ήρθε η ώρα της ανακεφαλαίωσης συμπληρώνοντας το σχετικό φύλλο εργασίας και φτιάχνοντας το κολάζ με τις σωστές και λανθασμένες συμπεριφορές σε περίπτωση σεισμού.
Και αφού το ενδιαφέρον των παιδιών ήταν μεγάλο και η επικαιρότητα το επέτρεπε, προσεγγίσαμε και άλλα φυσικά φαινόμενα που επιφέρουν φυσικές καταστροφές.
Μιλήσαμε για τα ηφαίστεια και τον τρόπο που αυτά εκρήγνυνται.
Κλείσαμε κάνοντας αναφορά στις πλημμύρες και στους λόγους που αυτές συμβαίνουν.
Συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2023 “EU Code Week”
Τον Οκτώβριο διεξήχθη η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα με τη συμμετοχή εκατοντάδων σχολείων που εκπόνησαν δραστηριότητες αφιερωμένες στον Κώδικα και στην ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων. Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε με το πρόγραμμα “Η συνταγή της φιλίας”.
Μέσω των δραστηριοτήτων τα παιδιά προσέγγισαν την έννοια της φιλίας, προβληματίστηκαν για τα απαραίτητα συστατικά αυτής (π.χ. αγάπη, αλήθεια, αγκαλιά, σεβασμός, συζήτηση, χαμόγελο, χαρά, παιχνίδι, ευγένεια κ.α), έπαιξαν παιχνίδια κώδικα και προγραμματισμού και χρησιμοποίησαν την μελισσούλα Bee-bot για να συλλέξει και να μεταφέρει όλα τα απαραίτητα συστατικά της φιλίας ώστε να αξιοποιηθούν στη συνταγή της φιλίας.
Στο τέλος του προγράμματος έλαβαν τα βραβεία-πιστοποιητικά συμμετοχής και η χαρά τους ήταν απερίγραπτη!
Οι εκλογές στο νηπιαγωγείο μας
Με αφορμή τη διενέργεια των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών, επεξεργαστήκαμε το παραμύθι της: Desqualdo Paula, μτφ. Γαβριηλίδου Πετρούλα, (2018), Οι εκλογές των ζώων, Αθήνα: Ψυχογιός.
Αποφασίσαμε να συνδράμουμε και εμείς στο αποτέλεσμα των εκλογών των ζώων και οργανώσαμε το εκλογικό μας κέντρο. Φτιάξαμε την κάλπη, δημιουργήσαμε τις ταυτότητές μας, καταγράψαμε τους υποψήφιους και δημιουργήσαμε τα ψηφοδέλτια, καταρτίσαμε την λίστα των ψηφοφόρων, καθορίσαμε τον αριθμό των ψήφων που δικαιούται να βάλει ο κάθε ψηφοφόρος και τοποθετήσαμε αφίσες με τους υποψήφιους.

Ορίσαμε τον δικαστικό μας αντιπρόσωπο, οι ψηφοφόροι μπήκαν στη σειρά και η διαδικασία των εκλογών ξεκίνησε!
Αφού η ψηφοφορία ολοκληρώθηκε, ήρθε η ώρα να ανοίξει η κάλπη και να καταμετρηθούν οι ψήφοι.
Νικητής των εκλογών μας αναδείχθηκε το λιοντάρι!
10η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Ο εορτασμός της 10ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού στάθηκε η αφορμή για συζήτηση σχετικά με τα οφέλη του αθλητισμού για τον άνθρωπο, γνωριμία με το θεσμό των Ολυμπιακών Αγώνων και επαφή με είδη αθλημάτων, εκ των οποίων κάποια, αποδείχθηκαν πρωτόγνωρα για τα παιδιά.
Στη συνέχεια, τα παιδιά χρωμάτισαν εικόνες από τα αθλήματα της επιλόγης τους και δημιούργησαν μία ομαδική εικαστική έκθεση.
Ακολούθησαν ατέλειωτες στιγμές οργανωμένου παιχνιδιού στην αυλή μας, όπου τα παιδιά γυμνάστηκαν, συνεργάστηκαν και προσέγγισαν την αξία του “ευ αγωνίζεσθαι”.
Τα βιβλία σε ρόδες έφτασαν στο νηπιαγωγείο μας!
Το σχολείο υποδέχθηκε τους παλιούς και νέους μαθητές του και, ενώ διανύουμε τις πρώτες εβδομάδες προσαρμογής, μια πολύ ευχάριστη έκπληξη περίμενε τους μαθητές και τις νηπιαγωγούς.
Τα βιβλία σε ρόδες έφτασαν στο νηπιαγωγείο μας και όλοι, μικροί και μεγάλοι, εξερεύνησαν με μεγάλο ενδιαφέρον το περιεχόμενο της βαλίτσας!
Η βαλίτσα θα παραμείνει στο σχολείο μας με στόχο την ενθάρρυνση των παιδιών για γνωριμία με τον μαγικό κόσμο που τα βιβλία προσφέρουν και το περιεχόμενό της θα αξιοποιηθεί στις καθημερινές οργανωμένες δραστηριότητες αλλά και στον εμπλουτισμό του ελέυθερου χρόνου των μικρών μας μαθητών.
Ανυπομονούμε!
Update
Οι μέρες πέρασαν και έφτασε πια η στιγμή να παραδώσουμε τη βαλίτσα στους επόμενους μαθητές. Δεν μπορούσαμε όμως να μην ετοιμάσουμε και κάποια μικρά δωράκια για αυτούς!
Έτσι λοιπόν, αποφασίσαμε να φτιάξουμε τη δική μας χάρτινη βαλίτσα που θα αναλάβει το έργο της μεταφοράς των δώρων!










































































































































