Περίπατος με ένα παραμύθι το Χειμώνα….
Πατάω στον τίτλο του παραμυθιού και το διαβάζω με τη βοήθεια ενός μεγάλου.
Μη εμπορική χρήση – Ανακτήθηκε στις 01/12/2024 από: https://www.helppost.gr/free/ebooks/paidika-paramithia-istories-online/
Πατάω στον τίτλο του παραμυθιού και το διαβάζω με τη βοήθεια ενός μεγάλου.
Μη εμπορική χρήση – Ανακτήθηκε στις 01/12/2024 από: https://www.helppost.gr/free/ebooks/paidika-paramithia-istories-online/
Πατάω στον τίτλο του παραμυθιού και το διαβάζω με τη βοήθεια ενός μεγάλου.
Δημιουργός: Άννα Κόνδη
Ο Ηλίας στο χωριό του Μπάρμπα Ευρούλη.
Μη εμπορική χρήση – Ανακτήθηκε στις 01/12/2024 από: https://www.helppost.gr/free/ebooks/paidika-paramithia-istories-online/
Παιχνίδι Μνήμης. Βρίσκω τα ζευγάρια της ελιάς. Πατάω τον τίτλο και παίζω.
Δημιουργός: Λάζογλου Ζαφειρώ
Πως γίνεται το λάδι; Παρατηρώ τις εικόνες και τις βάζω στη σωστή σειρά. Πατάω τον τίτλο και παίζω…
Δημιουργός: Λάζογλου Ζαφειρώ
Πατάω στον τίτλο του παραμυθιού και με τη βοήθεια ενός μεγάλου απαντάω στις ερωτήσεις!
Ανακτήθηκε από: https://www.youtube.com/watch?v=yhcniFZOBcg
Πατάω στον τίτλο του παραμυθιού και με τη βοήθεια ενός μεγάλου απαντάω στις ερωτήσεις!
Δημιουργός: Ζωρζ Σαρή
Μη εμπορική χρήση – Ανακτήθηκε από: https://www.youtube.com/watch?v=9BoYGABePcg
Η παιδαγωγός Μαρία Τσίρκα του 5ου Τμήματος Προσχολικής Αγωγής αφηγείται το τρυφερό παραμύθι “Η τουλιπίτσα” της Ζωρζ Σαρή
Πατάω στον τίτλο του παραμυθιού και με τη βοήθεια ενός μεγάλου απαντάω στις ερωτήσεις!
Δημιουργός: Λάζογλου Ζαφειρώ
Αρχική ιδέα από “Χαρταετός Νηπιαγωγείο: https://www.youtube.com/watch?v=jKd71HktrNU
Η Χαρά, ο Χάρης και ο χαρταετός
Το παραμύθι συνοδεύεται και από διαδραστικά παιχνίδια κατανόησης. Πατάω τον τίτλο και επιλέγω.
Δημιουργός: Λάζογλου Ζαφειρώ
Βρίσκω το σχέδιο που έχει στην ουρά του ο χαρταετός – παιχνίδι 1
Βρίσκω το σχέδιο που έχει στην ουρά του ο χαρταετός – παιχνίδι 2
Βρίσκω το σχέδιο που έχει στην ουρά του ο χαρταετός – παιχνίδι 3
Πατάω στον τίτλο του παραμυθιού και βλέπω το παραμύθι.
Δημιουργοί: Λάζογλου Ζαφειρώ – Σαββόγλου Παναγιώτα
Μη εμπορική χρήση – Ανακτήθηκε στις 30/11/2024 από: https://www.youtube.com/watch?v=vANg9pbtlu8
Τις τελευταίες εβδομάδες της φετινής σχολικής χρονιάς υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας το τέταρτο εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο: “Η Bee-bot και οι μικροί μετεωρολόγοι – STEAM”. Βασικός στόχος του προγράμματος ήταν ο προβληματισμός των μαθητών επάνω στις καιρικές συνθήκες και τις μεταβολές τους, η καθημερινή καταγραφή αυτών με χρήση πολυτροπικών μέσων και η συσχέτιση με τις επιδράσεις που έχουν οι καιρικές συνθήκες στην καθημερινότητά τους. Οι μαθητές συνέλεξαν δεδομένα τόσο με απλά όργανα που κατασκεύασαν οι ίδιοι όσο και με ψηφιακές συσκευές που προγραμμάτισαν.
Αρχικά, συζητήσαμε για τα καιρικά φαινόμενα και τις ασχολίες των ανθρώπων. Παίξαμε πολλά διαδραστικά παιχνίδια για τα καιρικά φαινόμενα και τα ρούχα και μιλήσαμε για τα καιρικά φαινόμενα και τις ασχολίες των ανθρώπων.
Ζωγραφίσαμε τα καιρικά φαινόμενα, αλλά και το αγαπημένο μας από αυτά:
Μιλήσαμε για την ενδυμασία των ανθρώπων ανάλογα με το καιρικό φαινόμενο που επικρατεί και παίξαμε με τη Bee-bot:
Εξασκηθήκαμε στη γλώσσα, αναγνωρίζοντας το αρχικό γράμμα από το οποίο ξεκινά το κάθε καιρικό φαινόμενο και προγραμματίσαμε τη Bee-bot για να κάνει τις απαραίτητες αντιστοιχίσεις:
Τα παιδιά επιχείρησαν να αναπαραστήσουν με πειράματα διάφορα καιρικά φαινόμενα.
Δημιουργία ανεμοστρόβιλου:
Πείραμα για δημιουργία ουράνιου τόξου:
Πείραμα για την κατανόηση του κύκλου του νερού και του τρόπου σχηματισμού της βροχής:
Τα εργαστήρια συνεχίστηκαν με την κατασκευή κάποιων οργάνων μέτρησης των καιρικών φαινομένων.
Κατασκευάσαμε ανεμόμετρο:
Κατασκευάσαμε βροχόμετρο και κάναμε μια προσομοίωση της βροχής με νερό από ποτιστήρι και μέτρηση του νερού αυτής:
Τέλος, παρακολουθήσαμε μετεωρολογικά δελτία, διακοσμήσαμε τη γωνιά παρουσιάσης του καιρού, φτιάξαμε τα ατομικά μας δελτία καιρού και μεταμορφωθήκαμε σε αληθινούς μετεωρολόγους!
Το τρίτο εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο “Τρώω σωστά για δόντια γερά” υλοποιήθηκε το δίμηνο Φεβρουάριος-Μάρτιος και είχε ως βασικούς στόχους την ενημέρωση των μαθητών επάνω σε ζητήματα υγιεινής διατροφής και στοματικής υγιεινής, την προαγωγή της καλής υγείας και την πρόληψη. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε συζήτηση σχετικά με τα μέρη του σώματός μας και επικεντρωθήκαμε στο στόμα, το παρατηρήσαμε σε καθρέφτη και εντοπίσαμε τα στοιχεία που αποτελούν την στοματική κοιλότητα.
Στη συνέχεια, συζητήσαμε για την γλώσσα, την χρησιμότητα αυτής και προσεγγίσαμε την αίσθηση της γεύσης (αλμυρή, γλυκιά, πικρή και ξινή) μέσα από ένα παιχνίδι γευσιγνωσίας. Παρατηρήσαμε πως η κάθε γεύση γίνεται αισθητή σε διαφορετικό σημείο της γλώσσας και κατασκευάσαμε το σχετικό κολάζ.
Οι δράσεις συνεχίστηκαν με τη διερεύνηση του σημαντικότατου ρόλου που διαδραματίζει το στόμα μας στην καθημερινή μας ζωής και ήρθαμε σε επαφή με καταξιωμένους καλλιτέχνες που, λόγω αναπηρίας, ζωγραφίζουν με το στόμα. Τα παιδιά επιχείρησαν να ζωγραφίσουν με το στόμα και ομολόγησαν πως ήταν κάτι που τα δυσκόλεψε πολύ.
Ακολούθησε η γνωριμία με τα δόντια και τα παιδιά, αξιοποιώντας την ρουτίνα σκέψης “Χρώμα, σύμβολο, εικόνα”, οπτικοποίησαν τις σκέψεις τους όταν ακούν τη λέξη “ΔΟΝΤΙ”.
Εξέφρασαν τις επιθυμίες τους για όλα αυτά που θέλουν να μάθουν για τα δόντια και τις αποτυπώσαμε στο σχετικό ιστόγραμμα ιδεών.
Συζητήσαμε για τα μέρη από τα οποία αποτελούνται τα δόντια μας και πραγματοποιήσαμε ένα πείραμα με αβγό, οδοντόπαστα και ξύδι για να διαπιστώσουμε πόσο εύκολα μπορούν τα οξέα των τροφών να διαβρώσουν την αδαμαντίνη των δοντιών έαν δεν τα βουρτσίζουμε.
Ασχοληθήκαμε με τη φροντίδα των δοντιών και προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε τον τρόπο που τα βουρτσίζουμε, κάνοντας δοκιμή στο σχολείο.
Διαβάσαμε το παραμύθι “Σοκολάκης και Ζαχαρούλα Τρυποδόντη”, παίξαμε και συζητήσαμε για τις τροφές που χαλούν τα δόντια μας και αυτές που τα βοηθούν να μένουν γερά.
Το πρόγραμμα συνεχίστηκε με επεξεργασία υγιεινών και ανθυγιεινών τροφίμων, την κατηγοριοποίηση των τροφών και την σταδιακή κατασκευή της Διατροφικής Πυραμίδας.