Συναισθήματα

H Παλέτα των Συναισθημάτων

Ανάγνωση παραμυθιού «Η παλέτα των συναισθημάτων». Συζήτηση για το παραμύθι. Παρουσίαση εικόνων από το παραμύθι για να αναγνωρίσουν ποια συναισθήματα είναι σε κάθε εικόνα. Ενθαρρύνουμε να μιλήσουν για το πώς νιώθουν αυτά σε διάφορες καταστάσεις της ζωής τους. Φύλλο εργασίας «τι σας κάνει χαρούμενους και τι στεναχωρημένους»

273548742 1150268422381484 6509588998036669246 n

273902588 288604890073398 6772880963141854298 n

 

«Λέξεις που μας πονούν, λέξεις που μας θεραπεύουν και που χαμογελούν»

Λέμε στα παιδιά διάφορες λέξεις- φράσεις και μας λένε σε ποια κατηγορία πηγαίνουν. Ενθαρρύνουμε και τα ίδια να μας πουν διάφορες φράσεις και τις καταγράφουμε.

273258429 457361679247554 6297778847887807864 n 273602329 334477948441635 8923045622118271438 n

274230252 488473602992305 138243957791815362 n 273277606 474241611075188 1671907891593124117 n

273159235 665352218141838 779979236018234029 n

Συναίσθημα Αγάπης

 Ανάγνωση παραμυθιού «το δέντρο που έδινε». Συζήτηση για το παραμύθι και έμφαση στο συναίσθημα που κυριαρχεί σε όλο το παραμύθι, δηλαδή την ΑΓΑΠΗ. Έπειτα ζητείται από τα παιδιά να ζωγραφίσουν πρόσωπα και πράγματα που αγαπούν.

273195912 967274423921576 1361060340000993359 n

273211866 512679920272774 4211159467839047463 n

Κατασκευή “Γλαστράκι με λουλούδια- καρδούλες”

273265563 323989966435251 573301516819828601 n 273879932 277249984382821 1670603756009946177 n 274164544 304827844974452 7991932502753891273 n

273842796 700555371310535 3429868703353209003 n

Τραγούδια

  • «το τραγούδι των συναισθημάτων»
  • «Αξίζει να αγαπάς»

Συναίσθημα ΘΥΜΟΣ

Ανάγνωση παραμυθιού «Ο Θυμός». Συζήτηση για το παραμύθι. Ενθάρρυνση να μας πουν τα παιδιά τι τους θυμώνει και καταγραφή.

Κατασκευή “Το φανάρι του Θυμού”

 

273015751 1650754095094814 8489316576776724644 n 1 273858798 247346587483121 6111458905938821137 n 1

273277606 2431516073649862 3317719752655330143 n 1 273046849 410783487487855 9012179235734415127 n 1 273841389 1296465884199889 7616737173555754831 n 1

273196427 639257143995860 1898107918098420715 n 273648785 2740725266237071 1417444093938004293 n 273832951 431775428737409 2071065146970475291 n

Άσκηση Μαθηματικών για την διαχείριση θυμού

274054299 349385580407637 5194543993169643431 n

274635494 340707251311277 495846408719486173 n

 

Τα χεράκια δεν χτυπάνε, τα χεράκια αγαπάνε

Αφού διαβάσαμε το παραμύθι “τα χεράκια δεν χτυπάνε, τα χεράκια αγαπάνε” και συζητήσαμε σχετικά με αυτό. Δημιουργήσαμε μια υπέροχη αφίσα με τα χεράκια μας τα οποία ενώνοντας τα με έναν φίλο μας σχηματίζουν καρδιά.

273742712 259390469708187 8415323766643449624 n 273900727 526613428792001 391291338908266903 n 274097605 665743334743296 4356400907751468672 n 274733076 634511634522342 1673316918888452783 n

272996042 680713029711336 8686284628899275423 n 1

273648785 1144345503002212 6871836539978578785 n 1

Αυτοεκτίμηση

Ανάγνωση παραμυθιού «Οι νεράιδες μας μιλάνε για την αυτοεκτίμηση». Συζήτηση για το παραμύθι. Έμφαση στην έννοια της αυτοεκτίμησης. Πραγματοποίηση παιχνιδιού όπου  τα παιδιά καλούνται να ολοκληρώσουν φράσεις σχετικές με τον εαυτό τους. Έπειτα ζωγραφική «Το αερόστατο της αυτοεκτίμησης» και παρουσίαση.

273056733 1084096478804766 3463412313101779326 n 273793291 324432546369322 7609225801102567227 n

Τραγούδι

  • «αυτό θα πει αυτοεκτίμηση»

Γλώσσα και Μαθηματικά

Πραγματοποιήθηκαν ασκήσεις Γλώσσας και Μαθηματικών σχετικά με τα συναισθήματα, οι οποίες βρίσκονται στους αντίστοιχους ατομικούς φακέλους γλώσσας και μαθηματικών του κάθε μαθητή.