Συζήτηση για τα Φθινοπωρινά Φρούτα δείχνοντας αντίστοιχο εποπτικό υλικό (Τι χρώμα έχει το καθένα, πως ονομάζεται, έχουν φάει, ποιο μας αρέσει;). Έπειτα πραγματοποιείται παιχνίδι με τα φρούτα και τα χρώματα: Ανάλογα με το χρώμα του φρούτου να πιάσουν ένα αντικείμενο μέσα στην τάξη με το ίδιο χρώμα.
Παιχνίδι με φρούτα και χρώματα (τοποθέτηση τετράγωνων χαρτονιών σε διάφορα χρώματα (κόκκινο, κίτρινο, πράσινο, μωβ κτλ. Τοποθέτηση του κάθε φρούτου και καρπού στο αντίστοιχο χρώμα (Μαθηματικά-Ταξινόμηση). Μέτρημα φρούτων (πόσα σταφύλια, πόσα μήλα, πόσα κότσιφα κτλ.) (Μαθηματικά).
Κατασκευή μήλο
Ατομική κατασκευή με φθινοπωρινά φρούτα
Τραγούδι
- Φθινοπωρινά φρούτα
Συζήτηση για τους φθινοπωρινούς καρπούς δείχνοντας και αντίστοιχο εποπτικό υλικό (Τι χρώμα έχει το καθένα, πως ονομάζεται, έχουν φάει, ποιο μας αρέσει;)
Παραμυθιού “Ο Καστανούλης και η Καστανούλα”
Ανάγνωση παραμυθιού, δραματοποίηση και πραγματοποίηση παιχνιδιού Μαθηματικών με κάστανα που μας έφερε ένας μαθητής στη τάξη.
Φύλλα εργασίας Μαθηματικών
Δουλέψαμε φύλλα εργασίας μαθηματικών με θέμα τα φθινοπωρινά φρούτα και τους καρπούς τα οποία βρίσκονται στον ατομικό φάκελο μαθηματικών του κάθε μαθητή.