Επίσκεψη των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο!

Την Τετάρτη 04/06/2025 επισκεφτήκαμε την Α΄ τάξη του Δημοτικού σχολείου Αγίου Βασιλείου ,στα πλαίσια του προγράμματος για την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό. Περάσαμε υπέροχα !!! Σας ευχαριστούμε!

6b050cbf a2ca 4ed3 b8b7 b76b2bdadbcf 8c5acd14 d0f1 4598 bd41 b52caf32f39c 87aa90f4 f04b 4bf2 8483 ecefe9475a20 42419164 2ae0 4612 9041 edb3657c244a aceba19e 72b9 463a 949d b054b4bb5c78