Τα βιβλία πάνε…cinema
Με ιδιαίτερη χαρά, σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό Σύλλογο Αγίου Βασιλείου ,τα νήπια είχαν την δυνατότητα να απολαύσουν την μεταφορά ενός αγαπημένου τους κλασικού παραμυθιού στην μεγάλη οθόνη. Η προβολή της ταινίας πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της δράσης φιλαναγνωσίας “τα βιβλία πάνε… Cinema”. Η αίθουσα του Πολιτιστικού Συλλόγου γέμισε παιδικές φωνές , τα φώτα χαμήλωσαν και μικροί & μεγάλοι απήλαυσαν το θέαμα.





