ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Ο Αγιασμός για την νέα σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου, στις 9.45 με το Δημοτικό σχολείο στον εξωτερικό χώρο, τηρώντας όλα τα μέτρα για την προστασία από τον covid 19.