Ξεκινώντας την σύγχρονη εκπαίδευση- επικοινωνία

Όμορφα λουλουδάκια μου,

Χτες είχαμε την πρώτη συνάντηση μας μέσω τηλεδιάσκεψης και παρόλο το άγχος που είχα όλα πήγαν καλά. Χάρηκα πολύ που σας είδα και που συνεργαστήκατε τόσο όμορφα. Ξέρω ότι κι εσείς ανυπομονούσατε και χαρήκατε το ίδιο. Αυτό φάνηκε από το ότι θέλατε να μείνετε κι άλλο στην καινούρια μας τάξη .Είμαι περήφανη από τις ζωγραφιές, τις κατασκευές και τις εργασίες που κάνατε όλο αυτό τον καιρό. Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ σας αξίζει.

Το παιχνίδι που ξεκίνησε με τα γράμματα από το blog του Νηπιαγωγείου μας θα συνεχιστεί μέσα από τις τηλεδιασκέψεις που θα κάνουμε.

Θα εξακολουθήσω όμως να βάζω κάθε φορά το αντίστοιχο υλικό.

Αυτή την εβδομάδα στην ηλεκτρονική τάξη έχουν αναρτηθεί δραστηριότητες με θέμα “Επανάληψη αριθμών  1-5”.