Με τα μάτια της φύσης

🌍 Μια υπαίθρια δράση στο Νηπιαγωγείο μας Tα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή δράση με τίτλο «Αν ήμουν ένα δέντρο…», μέσα από...

Read More >>