Σύλλογος Φίλων Παιδιών με ειδικές ανάγκες
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ EΤWINNING “XMAS AROUND THE WORLD”
Το σχ. έτος 2023-2024, τους μήνες Νοέμβριο-Δεκέμβριο, το σχολείο μας συμμετείχε στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eΤwinning “XMAS AROUND THE WORLD”. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 27 εκπαιδευτικοί από Ελλάδα(8), Ισπανία(6), Ρουμανία(3), Γαλλία(3), Πολωνία(2), Ιταλία(2), Αλβανία(1), Βουλγαρία(1), Λιθουανία(1). Σκοπός του προγράμματος ήταν η γνωριμία με ήθη και έθιμα Χριστουγέννων και πρωτοχρονιάς από διάφορα μέρη του κόσμου.
Υλοποιήθηκαν συνεργατικές δράσεις και υπήρξε γνωριμία και επικοινωνία με τα σχολεία που συμμετείχαν στο πρόγραμμα. Μια από τις δράσεις ήταν να προτείνει κάθε σχολείο ένα λογότυπου και μια αφίσα για το πρόγραμμα. Μετά από ψηφοφορία , για δεύτερη χρονιά, η δημιουργία των μαθητών του σχολείου μας έγινε το λογότυπο του προγράμματος
. Κάποιες άλλες δράσεις που υλοποιήθηκαν είναι:
- Χριστουγεννιάτικες κάρτες

- Παραδοσιακός στολισμός Χριστουγεννιάτικου δέντρου, με στολίδια από όλα τα σχολεία

- Τα στολίδια μας

- Η προτεινόμενη αφίσα του σχολείου μας

- Ηχογράφηση παιδιών να τραγουδούν χριστουγεννιάτικο τραγούδι ή κάλαντα
- Σύντομες ευχές παιδιών στη γλώσσα τους
- Διαδικτυακό βιβλίο με τις περιπέτειες ενός μικρού ταράνδου
Εργαστήριο Δεξιοτήτων “Φροντίζω το περιβάλλον”: Οι Νερο…. εξερευνητές!/ Νερό…πολύτιμο αγαθό
“Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Νηπιαγωγείου”
Εργαστήρια Δεξιοτήτων-Σχέδιο δράσης σχολικής μονάδας
Πρόγραμμα etwinning “My place through the eyes of children”
Το σχ. έτος 2022-2023 το σχολείο μας συμμετείχε στο πρόγραμμα etwinning “My place through the eyes of children”. Σκοπός του προγράμματος ήταν η βιωματική προσέγγιση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσα από τα μάτια των παιδιών.
Στόχοι
- Η συνειδητοποίηση της αξίας της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου διαβίωσης των μαθητών, η επίδρασή της σε διάφορα επίπεδα (τοπικό, εθνικό και ευρωπαϊκό πολιτισμό) και η προσωπική σύνδεση και εμπλοκή των μαθητών με τα παραπάνω.
- Η καλλιέργεια των κοινωνικών, επιστημονικών , μαθησιακών, ψηφιακών και γενικότερα των 4Cs δεξιοτήτων καθώς και των πολιτιστικών, επιστημονικών γνώσεων και στάσεων τους, απέναντι στην πολιτιστική κληρονομιά του τόπου που ζουν, μέσα από το πρόγραμμα με βιωματικό τρόπο.
- Η αλληλεπίδραση με μαθητές άλλων σχολείων, γνωριμία διαφορετικών προσεγγίσεων στο θέμα, ανταλλαγή γνώσεων, σκέψεων, ιδεών, αντιλήψεων και συναισθημάτων.
Υλοποιήθηκαν συνεργατικές δράσεις και υπήρξε γνωριμία και επικοινωνία με τα σχολεία που συμμετείχαν στο πρόγραμμα. Μια από τις δράσεις ήταν να προτείνει κάθε σχολείο ένα λογότυπου για το πρόγραμμα. Μετά από ψηφοφορία , η δημιουργία των μαθητών του σχολείου μας έγινε το λογότυπο του προγράμματος. Κάποιες άλλες δράσεις που υλοποιήθηκαν είναι:
- Ιστορικά μνημεία – Γλυπτά – Εκκλησίες – Κειμήλια
- Δημόσια Κτίρια – Αθλητικές εγκαταστάσεις – Πάρκα – Πλατείες – Οδωνύμια – Τοπωνύμια
- Αρχαιολογικοί χώροι – Θέατρα – Μουσεία
- Τοπικές γιορτές, ήθη και έθιμα του τόπου μας
- Οι συνταγές του τόπου μας
- Πολιτισμός- Λαογραφικά στοιχεία
- Το μουσείο του τόπου μας
- Η συνεργατική αφίσα μας








