ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΩΝ ΠΟΥ ΦΟΙΤΗΣΑΝ ΩΣ ΠΡΟΝΗΠΙΑ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020-2021
Για το σχολικό έτος 2020-2021 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 15 έως 30 Μαΐου 2020.
Η εγγραφή των νηπίων (από προνήπια που φοίτησαν στο νηπιαγωγείο το σχολ.έτος 2019-20) γίνεται αυτεπάγγελτα για το σχολ. έτος 2020-21.
Εκείνο που χρειάζεται από πλευράς σας είναι η συμπλήρωση ενός και μοναδικού εντύπου που σας έχω αποστείλει και στο e mail σας. Είναι αυτό:
ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ- 2017-18 (2)
Στο έντυπο αυτό που το είχατε συμπληρώσει και πέρυσι, θα μας ενημερώσετε εκ νέου για:
- Την φοίτηση του παιδιού στο ολοήμερο τμήμα ή όχι
- Νέο αίτημά σας για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, εφόσον επιθυμείτε
- Τους συνοδούς του παιδιού κατά τη μετάβαση και αποχώρηση του νηπιαγωγείου
- Γενικότερα θα συμπληρώσετε υποχρεωτικά και με προσοχή όλα τα πεδία (διευθύνσεις, τηλέφωνα, email κ.λ.π), ειδικά σε περίπτωση που έχει κάτι αλλάξει πρόσφατα)
Δεν χρειάζεται να προσκομίσετε άλλα δικαιολογητικά εκτός:
- Από τις περιπτώσεις όλων των παιδιών που θα φοιτήσουν στο ολοήμερο τμήμα, όπου θα μας προσκομίσετε:
- Σε περίπτωση μισθωτού, σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας
- Σε περίπτωση ανέργου, κάρτα ανεργίας
- Σε περίπτωση αυτοαπασχολούμενου, ελεύθερου επαγγελματία, αγρότη κ.τ.λ., πρόσφατη βεβαίωση του ασφαλιστικού σας φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους
- Τις περιπτώσεις ,όπου αλλάζει κάτι στα στοιχεία διεύθυνσης (σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας)
- Τις περιπτώσεις ,όπου υπάρχει αλλαγή σε ζητήματα υγείας του παιδιού, όπου θα μας προσκομίσετε σχετικά δικαιολογητικά από δημόσιο νοσοκομείο
- Τις περιπτώσεις, όπου υπάρχει αλλαγή σε ζητήματα διάγνωσης ειδικών εκπαιδευτικών ή άλλων αναγκών όπου θα μας προσκομίσετε βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία (Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ).
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΔΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Για την παραλαβή των ανωτέρω δικαιολογητικών μπορείτε να:
- Τα αποστείλετε μέσω email στο jeniforadi@gmail.com ή
- Να επισκεφθείτε τη σχολική μονάδα καθημερινά από τις 9.00π.μ. έως τις 12.00μ.μ. και μόνο:
- Κατόπιν συγκεκριμένου ραντεβού μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας
- Για λόγους προστασίας και ασφάλειας κρίνεται απαραίτητη η χρήση μάσκας .
Σας παρακαλώ να εφαρμοστούν απαρέγκλιτα τα ανωτέρω για την ομαλή διεκπεραίωση των εγγραφών και την ασφάλεια όλων μας.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
|
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ 2020-21

Για το σχολικό έτος 2020-2021 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 15 έως 30 Μαΐου 2020.
Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς.
Εγγραφές μετά την 30η Μαΐου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2020-21, μαθητές γεννημένοι το 2015 και το 2016.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής . Πατήστε εδώ : ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
2. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης
ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή.
Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
δ) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
ε) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:
Αίτηση εγγραφής ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το ολοήμερο τμήμα, και να προσκομίσετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά(βλέπετε παρακάτω).
Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού (υπάρχει έντυπο).
Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ
Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται:
Μαθητές/τριες των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς/κηδεμόνες, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Δικαίωμα εγγραφής δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα/κηδεμόνα και κάρτα ανεργίας από τον άλλο. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους.
Μαθητές/τριες, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: Ι) Πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς/κηδεμόνες με χρόνιες παθήσεις /ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης / φυλακισμένοι. II) Πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.
β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):
Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
Τα προνήπια που ήδη φοιτούσαν στο νηπιαγωγείο και θα είναι νήπια την επόμενη σχολική χρονιά, εγγράφονται αυτεπάγγελτα,θα πρέπει εν τούτοις να επικοινωνήσουν μαζί μας και να φέρουν αίτηση εγγραφής στο ολοήμερο, για όσα επιθυμούν να εγγραφούν στο ολοήμερο, φέρνοντας και τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
- Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα στην διενέργεια της εγγραφής επικοινωνήστε μαζί μας.
- Πριν την προσέλευση σας στη σχολική μονάδα ,θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία, ώστε να έχετε κλήσει συγκεκριμένο ραντεβού για την ημέρα και ώρα προσέλευσης στο χώρο του σχολείου.
- ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ .
- ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΪΣΤ/ΝΗ : ΕΥΓΕΝΙΑ ΦΟΡΑΔΗ
- EMAIL ΣΧΟΛΕΙΟΥ: mail@nip-poseid.kyk.sch.gr
TΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : 2281042711
ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : 9:00π.μ. έως 12:00μ.μ.
ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ :
ΈΓΚΥΚΛΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛ. ΈΤΟΣ 2020-21
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Β΄ ΜΕΡΟΣ

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΌΜΟΡΦΑ ….ΜΕ ΈΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ!
ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΈΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΛΕ ΚΑΔΟ:
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ :
ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ:
Στον ΜΠΛΕ ΚΑΔΟ μπαίνουν όλες οι συσκευασίες, δηλαδή: αλουμινένιες, λευκοσιδηρές, πλαστικές, γυάλινες και χάρτινες.
1. Διαχωρίζουμε καθημερινά τα υλικά συσκευασίας μας από τα υπόλοιπα, στο νοικοκυριό.
2. Αδειάζουμε εντελώς τις συσκευασίες μας από τα υπολείμματα .
3. Διπλώνουμε τα χαρτοκιβώτια.
4. Δεν πετάμε στον κάδο τα υλικά συσκευασίας μέσα σε δεμένες σακούλες, τα ρίχνουμε χύμα.
5. Δεν πετάμε ποτέ κοινά σκουπίδια στους μπλε κάδους ανακύκλωσης.
6. Μεταδίδουμε το μήνυμα της ανακύκλωσης συσκευασιών στους φίλους και γνωστούς μας.
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ :
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΜΕ ΣΤΟΝ ΜΠΛΕ ΚΑΔΟ!
ΕΡΓΑΣΙΑ : ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΜΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΈΧΕΙ Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ:
1. ΈΝΑ ΤΟΠΙΟ (ΘΑΛΑΣΣΑ – ΕΞΟΧΗ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ – ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΑΥΛΗ Κ.Τ.Λ.)
2. ΤΟΝ ΜΠΛΕ ΚΑΔΟ ΤΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ.
3. ΈΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΠΕΤΑΕΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΔΟ ΤΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ.
4. Ή ΟΠΟΙΑ ΆΛΛΗ ΙΔΕΑ ΈΧΕΙΣ….
ΓΙΑ ΔΕΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ:
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ!!!
ΚΑΙ ΈΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΟΥΜΕ ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ!!!
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Α΄ ΜΕΡΟΣ

ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ :
ANAΚΥΚΛΩΣΗ – Ο ΠΕΡΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΥΤΟ:
ΕΡΓΑΣΙΑ : ΕΚΤΥΠΩΣΕ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΥΛΛΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ…
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΜΕΝΑ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ;
ΕΣΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ; (ΒΓΑΛΕ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΣΤΕΙΛΕ ΜΑΣ)
ΕΡΓΑΣΙΑ 1 : ΧΩΡΙΣΕ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΕΙΣ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ (ΓΥΑΛΙ – ΧΑΡΤΙ – ΠΛΑΣΤΙΚΟ Κ.ΤΛ.) ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ΦΩΤΟ.
ΔΕΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ(ΓΥΑΛΙ – ΧΑΡΤΙ – ΠΛΑΣΤΙΚΟ).
ΕΡΓΑΣΙΑ 2 : ΒΓΑΛΕ ΦΩΤΟ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΕΙΣ Ή ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΤΟΥΣ, ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ….
ΠΑΙΔΙΚΗ HELMEPA – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ”ΠΑΙΔΙΚΗ HELMEPA” –
“ΒΟΥΤΙΑ ΣΤΟΝ ΩΚΕΑΝΟ”.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ (ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΥΠΕΝΘΥΜΗΣΤΕ ΤΟ ΤΟΥΣ) ΟΤΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ HELMEPA. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ (ΟΜΑΔΑ) ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΒΑΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥ ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ… ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΣΠΟΤ ΜΕ ΤΟΝ ΓΛΑΡΟ!!! “ΟΧΙ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΚΑΙ ΑΚΤΕΣ”
ΕΙΚΟΝΑ – ΓΛΑΡΟΣ
ΉΔΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΕ ΈΝΑΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΗΣ HELMEPA …. (ΣΤΕΙΛΑΜΕ ΤΡΙΑ ΕΡΓΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ 8 ΜΕΛΩΝ)ΚΑΙ Η HELMEPA ΜΑΣ ΈΣΤΕΙΛΕ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ! ( ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΥΠΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΑΣ Ή ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ). ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΥΘΥΝΗ!!! ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ!!!
ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΈΧΟΥΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ( μπορείτε να κάνετε μία συζήτηση με τα παιδιά , πως μπορείτε να προστατέψετε το περιβάλλον , και στο σπίτι):
1) ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
(ΌΧΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΦΩΤΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΌΤΑΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ)
2) ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ ΝΕΡΟ.
3) ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΧΑΡΤΙΟΥ – ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ – ΓΥΑΛΙΟΥ.
(ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΧΑΡΤΙΟΥ : ΔΕΝ ΣΠΑΤΑΛΑΜΕ ΤΟ ΧΑΡΤΙ Α4 ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΌΛΟ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΟΥΜΕ).
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…..
ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ!!!
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ!!! ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΛΥΚΙΑ ΜΑΝΟΥΛΑ Ή ΜΑΜΑ Ή ΜΗΤΕΡΑ Ή ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ!!!
ΝΑ ΚΑΙ ΈΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΜΑ:
Ποιος την κούνια μας κουνάει,
όταν είμαστε μικράκια;
Ποιος χαμογελά στο πλάι
Και γλυκά μας λέει λογάκια
και τον ύπνο προσκαλεί;
Η μαμά μας η καλή.
Τα μαλλιά μας ποιος χτενίζει;
Ποιος μας καμαρώνει, αλήθεια;
Ποιος παιχνίδια μας χαρίζει;
Ποιος μας λέει τα παραμύθια
στη φωτίτσα μας σιμά;
Η γλυκεία μας η μαμά.
Κι όταν κάποτε ένα στόμα
κάτι με θυμό μας λέει,
κι όταν παρακούμε ακόμα,
ποιος πονεί και σιγοκλαίει
κι έχει πίκρα στην καρδιά;
Πάντα η μάννα μας, παιδιά.
Στέλιος Σπεράντζας
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΑIΞΟΥΜΕ!!! Σ΄αυτό το παιχνίδι θα γνωρίσουμε τα έργα διάσημων ζωγράφων , που έχουν θέμα τη μανούλα ! (πατήστε στο παρακάτω σύνδεσμο)
ΕΡΓΑΣΙΑ 1 :ΠΑΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!
ΡΩΤΉΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΜΑΜΑ ΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΡΑΨΤΕ ΤΗ ΛΕΞΗ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΗ ΔΟΣΟΛΟΓΙΑ (π.χ. 2 κούπες αγκαλιά, 5 κούπες φιλιά κ.τλ.)
ΕΡΓΑΣΙΑ 2 :Πως γράφεται άραγε η λέξη μητέρα ;
Μ από το Μέλι, Η από τον ήλιο, Τ απ’ το τραγούδι, Ε από το ευχαριστώ, Ρ από το ρόδο και φυσικά Α απ’ την αγάπη… Πώς αλλιώς;
Μπορείτε να γράψετε τις λεξούλες σε χαρτάκια και ξεχωριστά την εικόνα και να τις αντιστοιχίσετε ! Ή για ευκολία πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να παίξετε.
ΧΟΡΟΣ – ΚΙΝΗΣΗ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΤΡΩΩ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΑ!!

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ….!!
- Αποφεύγω να αγοράζω συχνά έτοιμα φαγητά απ’ έξω. Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει το φαγητό που ετοιμάζεται με ιδιαίτερη φροντίδα και αγάπη στο σπίτι.
- Δεν τρώω συχνά έτοιμες λιχουδιές, χρωματισμένα γλυκάκια, γαριδάκια , γιατί κινδυνεύω να αυξήσω το βάρος μου, ενώ ο οργανισμός μου θα μένει φτωχός από θρεπτικές ουσίες.
- Προτιμώ να πίνω φρέσκους χυμούς ή χυμούς χωρίς ανθρακικό με κοντινή ημερομηνία λήξεως.
- Δεν αντικαθιστώ ποτέ κύρια γεύματα με γλυκά. Άλλωστε η πολύ ζάχαρη χαλάει και τα δόντια μου.
- Τρώω καθημερινά φρούτα για να παίρνω τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία τους.
ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ Β΄ΜΕΡΟΣ

Θα ξεκινήσουμε με ένα τραγούδι για την πεταλούδα! ΑΚΟYΣΤΕ ΤΟ:
TΩΡΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΕ ΟΣΑ ΜΑΘΑΜΕ…… ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ!
ΕΡΓΑΣΙΑ 1 : ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ 2 :ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ, ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ΕΚΤΥΠΩΣΤΕ Ο,ΤΙ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΘΕΛΕΤΕ.
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ
ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑ – ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΑΣ ΣΕ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ, ΔΕΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ. ΣΤΕΙΛΕ ΦΩΤΟ…
ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ:
ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ – ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ:



















