
Κάθε εκπαιδευτικό έτος στο νηπιαγωγείο μας, τα μέλη του Συλλόγου Διδακουσών συζητούν και ανταλλάσουν απόψεις με στόχο την ανίχνευση των επιμορφωτικών αναγκών των νηπιαγωγών αλλά και των γονέων. Στόχος η ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού έργου αλλά και των σχέσεων όλων των μελών της σχολικής μας κοινότητας (εκπαιδευτικοί, γονείς και παιδιά)
Οι επιμορφωτικές δράσεις που επιλέγονται είναι προσανατολισμένες τόσο στην επιδιωκόμενη υψηλή ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στη σχολική μας μονάδα, όσο και στις κοινωνικο συναισθηματικές και άλλες επιμορφωτικές ανάγκες των γονέων. Στην ανάπτυξη επίσης δεξιοτήτων και κλίματος αντιμετώπισης και επίλυσης προβλημάτων και δυσκολιών.
Είναι αλήθεια ότι η πραγματοποίηση επιμορφωτικών συναντήσεων – δράσεων αλλά και η συμμετοχή εκπαιδευτικών και γονέων καλούνται να υπερβούν δυσκολίες που πηγάζουν από:
- Την απουσία κοινού χρόνου του συνόλου των εκπαιδευτικών και του προσωπικού του σχολείου κατά το διδακτικό και εργασιακό τους ωράριο
- Τον αξιοσημείωτα μεγάλο φόρτο εργασίας όλων των μελών του Συλλόγου Διδασκουσών, ο οποίος αφορά τόσο το εκπαιδευτικό όσο και το διοιηκητικό έργο που καλούνται να διεκπεραιώσουν.
- Την δυσκολία εύρεσης κοινού χρόνου του συνόλου των εκπαιδευτικών και του συνόλου των γονέων επίσης.
Στον αντίποδα ωστόσο, τα μέλη του Συλλόγου Διδασκουσών για να ανταποκριθούν στον σχεδιασμό και την υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων αξιοποιούν :
- Την αρχή της ενδοσχολικής αλληλοεπιμόρφωσης – αλληλουποστήριξης
- Την αξιοποίηση των γνώσεων, δεξιοτήτων και της εμπειρίας όλων των μελών της ομάδας
- Τις αναδυόμενες στην διάρκεια της χρονιάς ανάγκες ιεραρχώντας τις με κριτήριο την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και την ενδυνάμωσης της σχολικής κοινότητας
- Τη συνεργασία με υποστηρικτικούς φορείς με εξειδίκευση στο αντικείμενό τους.
- «Χτίζοντας γέφυρες συνεργασίας στο νηπιαγωγείο»
- Σεμινάριο Ενδυνάμωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Σύρου “Φροντίζοντας τον εαυτό και τις σχέσεις μου… χτίζω Ασφάλεια… Προχωρώ… Σχεδιάζω…. Ονειρεύομαι..”
- Σεμινάριο Φιλαναγνωσίας στην Τάξη και την Πράξη ΙΙ
- Διασύνδεση διοικητικού και εκπαιδευτικού έργου, καθοριστικός παράγοντας της εύρυθμης λειτουργία της σχολικής μονάδας.











